SORRY ![]()
het was sterker dan mezelf
Je broer/zus heeft een nieuwe relatie. Wie moet met het voorstel komen voor de eerste ontmoeting met de nieuwe partner?
- Jij
- Broer/zus
- Nieuwe partner
- Ouders, bijvoorbeeld bij een familie-etentje
- Maakt niet uit
0 stemmers
Oeps, was niet bedoeld als reactie op Vicky ![]()
hahahaha ik zat mijn hoofd al te breken wat deze 2 dingen met elkaar gemeen hebben
Als je perongeluk een factuur verstuurd naar iemand, wat doe je dan?
- Wachten tot diegene het opmerkt en er vragen over stelt
- Zelf melden dat het een fout is
0 stemmers
Samenvatting
Ik kreeg een factuur binnen en vond het heel gek want ik dacht dat ik alles al had betaald. Stuur ik degene een bericht of het klopte en zegt diegene “nee het was een foutje, maar het zat al in jullie mail”. Terwijl het resultaat 5 minuten na de factuur verstuurd is. Dan had er toch best een berichtje bij gekund?
Hahaha wat een domme logica van die ander
@Enthusiasm Het is opgelost (zie bericht waarop ik reageer), maar volgens mij heeft @the.rebel.club niet gezegd hoe!
Heb jij wel eens taart gekregen van je tandarts?
- Nee
- Ja
0 stemmers
In welk verhaal zou hij dat doen??
Maar ik snap sowieso nooit dat mensen een hele gezellige band hebben met hun tandarts ofzo. Ik kom daar, ga liggen, mond open, laat hem porren en doen, moet mega onhandig m’n mond spoelen terwijl de stoel weer omhoog gaat en ga dan weg. Verder dan een hallo, bedankt en doei kom ik niet echt.
Maar ze is een vriendin dus ja
In het levensverhaal van mn vader kennelijk. Die stuurde een foto van een taart in de vorm van een tand (met wortels) en zei dat hij die van de tandarts had gekregen. Dus ik vroeg ook van huh waarom, maar dat had hij niet gevraagd??? Echt onbegrijpelijk.
Volgens mn vader was de tandarts klaar, ging mn vader toen rechtop zitten en toen stond de tandarts omgedraaid en gaf hem erna dus een enorme doos met taart. Dat is de enige context die ik heb en ooit zal krijgen denk ik.
Maar idk het concept van zoetigheid krijgen van de tandarts ???
Hahaha dit verhaal heeft echt zoveel context te weinig!!!
Ja ik ben echt bijna in staat de tandarts op te bellen en te vragen of ze standaard taarten geven, of dat er iets werd gevierd of dat ze een bijzondere band voelen met mn vader.
Het zat ook in een blanco doos en de tandtaart bevat alleen het logo van de tandarts, geen tekst. Volgens mn schoonzusje is het wel lekkere taart.
Zou de tandarts die taart niet hebben gekregen en weer weggeven? Anders kan ik het ook niet plaatsen
Please doe dit, ik wil dit echt graag weten
Maar waarom zou de tandarts een taart met hún logo erop hebben ontvangen en het vervolgens aan een random patiënt geven?
De praktijk zal wel 10 jaar bestaan oid
Oh ja, daar had ik niet eens aan gedacht. Bij mij familie.
Haha eerlijk gezegd zou ik ook wel een random patient op de dag het zoveelste gekregen vreet-cadeau cadeau kunnen doen. Sterker nog: ik ben geïnspireerd. ![]()
Ja misschien verdiende hij niet genoeg aan je vader. Een soort scam om mensen gaatjes te bezorgen.