Mijn opa stond tijdens zijn arbeid in Hamburg borg voor iemand die heimwee had. Als diegene niet terug zou komen, zouden ze hem neerschieten.
Veel plezier! Begrijp niet dat deze niet zo bekend geworden is als finding nemo. Waarschijnlijk veel minder kindvriendelijk. Want mijn buurtmeisje lachte om heel andere dingen dan ik en kroop echt tegen me aan haha
Geinspireerd op Monica
- Een minimalistische levensstijl
- Een levensstijl met botox, kaviaar en privejets
0 stemmers
Iedereen die een privƩjet wil is een eikel
Waarschijnlijk ga ik dood op een zebrapad
Ik heb nog nooit blonde vriendinnen groepen gezien
behalve dan misschien in Amerikaanse high school films
Nee dan kijk ik vol jaloezie juist
Heb het al eens eerder verteld maar ik had een blonde vriendin die in een vriendinnengroepje zat met 3 andere blonde vrouwen. Ik kon ze nooit uit elkaar halen en dan werd ze altijd boos ![]()
mijn ervaring met van die groepjes is ook dat ze blond haar (vaak met blauwe ogen) per definitie als het toppunt van schoonheid zien en verder staat alles er ver onder. en je kan dat mooi vinden maar in dat geval vind ik dat vaak een beetje sydney sweeney genes are passed down from parents to offspring geven en dat vind ik eng.
Ja, eens. Die 4 waar ik heb over heb gingen ook vaak samen op vakantie, zo ook een keer naar Ibiza, toen kregen ze een upgrade in het hotel āja 4 blonde meiden he, dat wil wel!ā
He? Maar blond is super veel voorkomend, en eigenlijk toch gewoon super basic en saai? (Ik ben zelf ook blond, voordat ik boze blondines achter me aan heb).
Ja ik ben zelf (donker, dat gelukkig wel)blond en ik vind dat zelf echt heel kut. Had echt een moord gedaan voor (natuurlijk)bruin haar. Ik vind blond ook heel saai en groepjes blonde vrouwen vind ik ook vaak wel heel erg stereotype
ik heb het idee dat je als blonde vrouw ook gewoon veel minder serieus wordt genomen (en ik snap dat wel want ik merk dat ik die neiging ook heb bij andere blonde vrouwen? Echt heel stom eigenlijk)
Ik vind dit zo grappig want ik wou als kind al heel graag blond haar. Tussen mijn 18e en 20e een fase gehad waar ik het ook heb laten blonderen en ben nu juist heel blij met mijn natuurlijke kleur.
ik heb van mezelf van dat nietszeggende donkerblonde haar en ik vind het ook echt saai. ik verf het ook al heel erg lang
En welke kleuren passen bij die haarkleur dan? Ik ben daar echt zoo slecht in, zou het echt niet weten ![]()
Ik ben van mezelf lichtblond en sla nog regelmatig de plank mis, dat het toch te flets uitvalt ofzo haha.
Dat ligt toch ook aan je huidskleur/ondertoon. Je kan niet zeggen dat elk donkerblond persoon een bepaalde kleur staat.
hahaha jij haat mijn stijl denk ik want ik verf mijn peper en zout haar zwart en draag ook bijna alleen maar zwart (ik vind jouw stijl daarentegen wel leuk!!!)
Ik vind ook eigenlijk dat verrassend weinig mensen zwart echt leuk staat. Al is het altijd beter dan beige.
Net toen ik het ging waarderen en het uit wilde laten groeien, werd ik grijs dus nu verf ik het alsnogā¹ļø
Ehhh. We wonen in Nederland waar nu eenmaal relatief veel blonde vrouwen wonen. Ik kom oorspronkelijk uit een dorp in het oosten van het land. En had daar op de middelbare school een groepje van 4 vriendinnen en allemaal blond. Daar ging ik later ook geregeld mee op stap en op vakantie. Ik durf te zeggen dat ik mezelf nooit meer heb gevoeld dan anderen daardoor. Nooit bij stilgestaan, het wƔs gewoon zo dat we allemaal blond waren. En toen nog jong en knap
vooral omdat we jong waren. Niet omdat we blond waren (denk van nature blond maar met kruidvat haarverf geelblond geverfd)
En ja ik heb vast wel eens gebruik gemaakt van het feit dat ik een jonge vrouw was. Als ik mān ov kaart vergeten was in het OV bijvoorbeeld, maar heb dat nooit aan het blonde gerelateerd dat de conducteur het door de vingers zag. Eerder aan geslacht, nou ja laten we er ook eens voordeel van hebben. Ik heb in mijn 20er jaren ook vaak genoeg bruin haar gehad.
Enige waar ik er ālastā van had was in zuid Europa, vooral ItaliĆ« op vakantie. Daar konden mannen wel vervelend zijn als wij er als vriendinnengroep waren. Dat waren niet altijd fijne ervaringen kan ik je zeggen. Maar ik weet ook niet of dat extreem anders was geweest als we deels donker haar hadden gehad. Wel als we van kleur waren geweest, want veel Italianen zijn fucking racistisch is mijn ervaring helaas