elke keer als jij nu je vader noemt zie ik dick schoof voor me en dat maakt dit verhaal aanzienlijk beter
Omg kan je iemand met een schimmelnagel zoān āschmipie die een teennagel ophoog liftā-taart geven?
Schimpie, een collectief trauma! ![]()
Ik dacht ook, misschien is het een relatiegeschenk waar de tandarts van af moest?
Als ik (/mijn team) lekkers krijgen als bedankje is het altijd binnen 30 minuten op. Zelfs de zoveelste verpakking Merci.
Op zich, misschien heeft hij een dure verbouwing dit jaar en wil hij even wat inkomsten zeker stellen.
De mijne heeft alleen ROOSVICEE IS DE DUIVEL posters. Ik wil ook taart.
Het klinkt voor mij een beetje als het āen toen gooide iedereen tomaten en gingen mensen juichen in de Albert heijnā-verhaal.
Ik wil je best een foto van de taart sturen haha
Zijn jouw gegevens buitgemaakt bij 1 van de recente grote datalekken? (Basic Fit, Odido, bevolkingsonderzoek)
- Nee
- Ja bij 1 van deze
- Ja bij meerdere van deze
0 stemmers
Iets minder groot maar een onderdeel van een grote gemeente had onlangs ook een datalek ![]()
Het online medisch dossier van mijn ziekenhuis ligt er al een week uit door die aanval op Chipsoft. Is uitgezet ter bescherming, niet omdat er iets gelekt lijkt gelukkig.
Maar gaat lekker al met al!
Reageer jij wel eens op een instagram story van een (semi) publiek bekend persoon?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En heb je dan wel eens een reactie terug gekregen?
- Nee, nooit eigenlijk
- Ja wel eens, namelijk bijā¦
0 stemmers
Ik doe dat soms wel eens, en vind het altijd helemaal leuk als ze dan een reactie terug geven, alsof we ineens best friends zijn ![]()
Ik vind Saskia Weerstand leuk om te volgen, ze woont ook bij mij in de omgeving, dus stuur haar wel eens tips, en bv toen ik net zelf uit Denemarken terug kwam hadden we een heel gesprek over allerlei leuke plekken.
Heb wel eens een kort gesprek met Bram de Wijs, en Dook van Dijck gehad.
Vind het wel leuk als mensen daar de tijd voor nemen.
Had eerst nee gestemd maar heb wel eens reactie gehad van superdushichef
ik doe dat alleen bij teske als ik bijv een tip heb qua eten en zij reageert eigenlijk altijd
ik heb het ooit een reactie gehad van Jakub Józef OrliÅski , super niche maar wel super bekend in die niche. Ik was wel starstruck hoor want ik had een enorme crush op hem en hij gaf antwoord op een super stomme vraag :āāā) hij heeft wel een paar goede warming up oefeningen gestuurd die ik nog steeds gebruik voordat ik ga inzingen dus thanks jakub
Haha ooh sorry ik dacht dat dat duidelijk was
@Enthusiasm @Rozecoupeschaar
Die vriend heeft een ander weekend geregeld dus all good
maar weet nog steeds niet wat ik nou had moeten kiezen als t niet anders had gekund, krijg er weer buikpijn van haha
Ja, meer als iemand een goed stuk deelt of aandacht geeft aan een onderwerp dat ik belangrijk vind. En soms bij kroegpraat.
Liesbeth Rasker (kroegpraat), Lotte Houwink ten Cate (over een stuk van haar) en Marlies Koers reageerden allemaal. Ik had ze geen vraag gesteld of reactie verwacht, dus vond het leuk dat ze daar de tijd voor namen.
Bij interrail ![]()
Ik ben onderweg naar mijn vader die in het buitenland woont en hij heeft zoān KLM lounge voor me geboekt. Superlief maar eigenlijk had ik liever rondgewandeld en winkeltjes bekeken enzo. Nu zit ik wel in die lounge omdat ik het anders zonde van zijn geld vind.
Ik zou het zelf dus echt nooit boeken. Tenzij misschien een hele lange overstap.
Een vliegveld-lounge:
- Nooit gedaan
- Wel eens gedaan
- Doe ik regelmatig
- Vind ik het niet waard
- Vind ik het wel waard
- Alleen tijdens een lange overstap zou ik het overwegen
0 stemmers
Doe ik regelmatig omdat ik een creditcard heb die daar toegang tot geeft, maar als ik dat niet zou hebben en een lange overstap heb zou ik er ook best wat voor willen betalen.
wat heb je dan in zoān lounge, comfortable zetels en snacks / drinks? Of ook andere dingen?
Ik heb ooit eens betaald voor een douche bij een overstap na een hele lange vlucht, dat was wel echt heel erg chill! Als dat soort dingen erbij zitten zou ik het wel overwegen (al vlieg ik in principe niet meer)
Ja dat, buffet voor eten, chille stoelen met laadplekken, douches, slaapcabines.
En de ene lounge is ook de ander niet zit ook nog wel kwaliteitsverschil in (soms massagestoelen enz)
Maar deze was (met korting) iets van ā¬50 en vind dat voor dat uurtje dat ik er was wel heftig⦠al heb ik wel veel ontbeten en zou ik anders vast hetzelfde kwijt geweest zijn aan ontbijt bij 1 vd cafeās