en oscar is te blaka en de soundtrack te funky
en lola te hottttttt ![]()
maar finding nemo is wel echt een van de allerbeste disney/pixar films vindik daar is sowieso moeilijk aan te tippen
en oscar is te blaka en de soundtrack te funky
en lola te hottttttt ![]()
maar finding nemo is wel echt een van de allerbeste disney/pixar films vindik daar is sowieso moeilijk aan te tippen
Waarschijnlijk ga ik dood op een zebrapad
dit is echt blonddiscriminatie van mij maar echt mijn nachtmerrie om dagenlang met 3 (en zelfs even 4!!) blonde jonge vrouwen op te trekken ik werd helemaal ongemakkelijk van de vlogbeelden. dat ze hun zo filmt op die achterbank haha help
sorry voor de blondines van het forum maar ik vind blonde vriendinnengroepen meestal eng of sus
en dan laat staan met ze in een privejet
kaviaar wil ik wel eten trouwens i love kuit
Ik heb nog nooit blonde vriendinnen groepen gezien
behalve dan misschien in Amerikaanse high school films
Nee dan kijk ik vol jaloezie juist
huh maar we wonen in nederland in noord europa
Heb het al eens eerder verteld maar ik had een blonde vriendin die in een vriendinnengroepje zat met 3 andere blonde vrouwen. Ik kon ze nooit uit elkaar halen en dan werd ze altijd boos ![]()
mijn ervaring met van die groepjes is ook dat ze blond haar (vaak met blauwe ogen) per definitie als het toppunt van schoonheid zien en verder staat alles er ver onder. en je kan dat mooi vinden maar in dat geval vind ik dat vaak een beetje sydney sweeney genes are passed down from parents to offspring geven en dat vind ik eng.
Ja, eens. Die 4 waar ik heb over heb gingen ook vaak samen op vakantie, zo ook een keer naar Ibiza, toen kregen ze een upgrade in het hotel “ja 4 blonde meiden he, dat wil wel!”
He? Maar blond is super veel voorkomend, en eigenlijk toch gewoon super basic en saai? (Ik ben zelf ook blond, voordat ik boze blondines achter me aan heb).
Ja ik ben zelf (donker, dat gelukkig wel)blond en ik vind dat zelf echt heel kut. Had echt een moord gedaan voor (natuurlijk)bruin haar. Ik vind blond ook heel saai en groepjes blonde vrouwen vind ik ook vaak wel heel erg stereotype
ik heb het idee dat je als blonde vrouw ook gewoon veel minder serieus wordt genomen (en ik snap dat wel want ik merk dat ik die neiging ook heb bij andere blonde vrouwen? Echt heel stom eigenlijk)
Ik vind dit zo grappig want ik wou als kind al heel graag blond haar. Tussen mijn 18e en 20e een fase gehad waar ik het ook heb laten blonderen en ben nu juist heel blij met mijn natuurlijke kleur.
ik heb van mezelf van dat nietszeggende donkerblonde haar en ik vind het ook echt saai. ik verf het ook al heel erg lang
ik vind donkerblond/peper & zout haar ondergewaardeerd zeker als mensen zich in kleuren kleden die daar/bij hun kleurenseizoen passen ![]()
no judge voor verven of andere kleuren dragen tho ik doe dat ook
En welke kleuren passen bij die haarkleur dan? Ik ben daar echt zoo slecht in, zou het echt niet weten ![]()
Ik ben van mezelf lichtblond en sla nog regelmatig de plank mis, dat het toch te flets uitvalt ofzo haha.
Dat ligt toch ook aan je huidskleur/ondertoon. Je kan niet zeggen dat elk donkerblond persoon een bepaalde kleur staat.
ja dit haha, maar over het algemeen geen compulsief zwart ![]()
@June als je lichtblond haar hebt ben je waarschijnlijk een lente of een zomer, dan moet je vooral nog bepalen of je koel of warm tonig bent en er zijn ook subseizoenen die ook nog een zusterseizoen hebben. als een koel type iets te warms draagt wordt je meestal wat gelig en als een warm type wat te koels draagt meestal grauw. en fletsheid kan ook te maken met verkeerde kleurintensiteit. er staan veel tips en kleuranalyses op youtube, insta, tiktok etc, ik houd zelf superveel van kleur en de verschillen in tonen en tinten en het effect zien op iemands gelaat en vind het een heerlijke rabbithole om in te vallen.
filmpjes zijn ook goed om je oog te trainen om het verschil tussen koele en warme tonen te zien en wat muted kleuren zijn en wat niet etc.
hahaha jij haat mijn stijl denk ik want ik verf mijn peper en zout haar zwart en draag ook bijna alleen maar zwart (ik vind jouw stijl daarentegen wel leuk!!!)
haha dat weet ik niet hoor je stijl is meer dan een kleur en i love zwart (geverfd) haar en zwarte kleren. ik haat gewoon compulsief zwart als ‘de’ basic of combinatiekleur als het niet echt een keuze is maar de brainwash dat zwart lekker makkelijk en veilig overal bij kan
Ik vind ook eigenlijk dat verrassend weinig mensen zwart echt leuk staat. Al is het altijd beter dan beige.