Idem.
Dit werd gezegd in een recente Chickenshopdate. Zouden meer mensen moeten vragen ![]()
Haha dit wordt op ~het internet~ toch altijd the white people anthem genoemd?
dat als je dit opzet witte mensen heeelemaal los gaan. In de realiteit heb ik dat ook wel zo ervaren haha
Ik mis nog āNaar vreemdenā, voornamelijk in het verkeer.
Ja niks zo lekker als road rage!
waar is: wanneer iemand āeet smakelijkā zegt?
Ik dacht wel heel lang dat het āchoking on your eyeballā was ipv āon your alibiā, viel me pas op toen ik de songtekst een keer zag.
Is familie van jou in de jaren 50 geƫmigreerd?
0 stemmers
I mean niet heel vergezocht icm de naam van de band
Ja naar Canada en naar Nieuw Zeeland
Canada en de VS. Allemaal boeren.
Wonen in Holland, Michigan.
Echt afgrijselijk, allemaal LARPers.
Vinden zichzelf super Nederlands, zijn ze absoluut niet. Inmiddels zijn ze aan de 4e generatie toe want ze fokken als konijnen en allemaal getrouwd en kinderen voor hun 25e natuurlijk. Af en toe komen er wat naar NL en willen ze de hele familie ontmoeten, is echt net of je met aliens op pad gaat, vinden alles heftig en wild.
Lijkt me een heel verdrietig leven.
Hahaha, niet ik die vorig jaar een grote meet had met precies zo een grote groep uit die plek (schoonfamilie wel). Ik wist helemaal niet dat dat zo een ding was, die plek lijkt ook echt een koortsdroom op fotoās.
Rauwe ui ergens op/bij
0 stemmers
Rauwe ui >> ingelegde ui!
Ja naar Nederland haha
Heb jij grootouders die in het verzet zaten, of gecollaboreerd hebben?
0 stemmers
omg ik zag deze week een tiktok van armoo (famke is gevallen kill) die daar was wtf echt een koortsdroom. die man in dat filmpje zei ook dat hij nl sprak en er kwam alleen maar onverstaanbaar gestamel uit haha
Denk dat veel mensen hun grootouders wel een beetje te jong zijn om in de tweede wereldoorlog een kant te hebben gekozen
Waren die van jou toen (1940-1945) al volwassen?
0 stemmers
ja ik dacht even heel simpel dat de meeste mensen hier wel ongeveer mijn leeftijd zijn, maar mijn grootouders zijn wel een stuk ouder dan de meeste nu ik erover nadenk.
edit: waren, ze leven dus natuurlijk niet meer
Zat net te denken aan de verhalen van mn ene opa en oma, waar ik veel meer mee ben opgegroeid, die waren jonge kinderen tijdens de oorlog (van rond ā35* beiden).
Maar mn andere opa is allang dood en die kwam uit ā13 dus die heeft de fucking eerste wereldoorlog (onbewust) meegemaakt en was gewoon mijn leeftijd tijdens de tweede wereldoorlog omg. Mijn oma aan die kant was ook gewoon 20 tijdens de oorlog besef ik nu, wat raar eigenlijk haha.