Stel je persoonlijke vraag #58

Ik draag eigenlijk alleen maar lange jassen. Ik weet niet meer hoe ik een korte jas moet dragen geloof ik.

Draag jij vaker lange of korte jassen? Kort als in boven je kont

• Vaker een lange jas
  • Vaker een korte jas
  • Altijd een korte jas
  • Altijd een lange jas

0 stemmers

Ik zie ook overal meisjes met zo’n oversized leren jas. Heel leuk maar het zou me waarschijnlijk voor geen meter staan.

2 likes

Carrie (SATC) en haar hakken eronder :heart:

4 likes

Ik kijk altijd naar wat ik aan heb. Soms is een lange jas dan zo vormloos bij de rest.

3 likes

Ik heb vaker een korte jas aan, want heb maar één lange.

Hoeveel jassen heb jij voor dagelijks gebruik? Sportjassen bijvoorbeeeld tellen niet mee.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21+

0 stemmers

Moest even tellen, maar ik heb zelf: twee dikke winterjassen (kort en lang), dunne winterjas, tussenjas (die eigenlijk gewoon weg moet) en een windjack.

2 likes

Lastige vraag :smiley: Ik weet niet welke jasjes ik moet mee tellen, want blazers andere dunne jasjes draag ik in het seizoen als onderdeel van de outfit, maar in de lente of nazomer draag ik die als jas. In dat opzicht heb ik heel veel tussenjassen. Heel chill dat ik die items op meerdere manieren kan gebruiken en daardoor het hele jaar rond. Love mijn trenchcoat maar daarvan vind ik het weer jammer dat ik die maar 1/3e van het jaar aan kan.

Een grote trui als jas doe ik hoog zomer wel en love die look. Maar dat is voor mij wel echt een weekend outfit. Nu verlang ik wel naar een vrije dag waarbij je in de ochtend op de fiets op weg naar je plannen al voelt dat het later op de dag warm wordt, je de hele dag buiten nog voor je hebt en dat je dan in de avond nog steeds buiten aan het hangen bent en dan als het afkoelt je in die lekkere trui kan kruipen.

4 likes

Is er weleens een collega van je overleden?

• Nee nog nooit meegemaakt
  • Ja meegemaakt

0 stemmers

1 like

Ik denk zelf aan kledingstukken die overduidelijk jassen zijn, waar je dus geen discussie over kan voeren. Een trui, vest of blazer zijn dan niet.

2 likes

Heb er echt veel, dus 21+, maar pas mijn jas aan bij mijn outfit. En mijn vriend en ik delen elkaars jassen ook. En als ik iets nu niet meer leuk vind, gaat het naar zolder en vind ik het over 10 jaar misschien wel weer leuk.

7 likes

Dat klinkt wel als een goed systeem zo! Doe je dat ook met andere kleding? Ik heb zelf helaas geen ruimte om kleding voor de langere termijn te bewaren. Had het anders ook wel gedaan, want wegdoen is soms zonde en heb beperkte kastruimte.

Mijn man en ik hebben beiden echt een jassentik. In een toekomstig huis hebben we echt meer kapstok ruime nodig :joy:

1 like

Oh zo leuk eigenlijk als je van jassen of kleding kan wisselen met elkaar als parner Hij kan eigenlijk niks van mij aan :thinking: . Ik wisselde ook zo vaak met mn zus, vriendinnen etc.

Draag je wel eens kleding van je partner? En dan bedoel ik niet gewoon als je gaat slapen maar overdag naar je werk/studie?

• Ja regelmatig
  • Nee nooit dat past helaas niet
  • Soms
  • Nee want ik vind de kleding van mn partner lelijk

0 stemmers

Hij heeft zo’n leuk fleece achtig gekleurd vest/jas, wat mij totaal niet past maar toch doe ik die soms aan.

1 like

We hebben dezelfde schoenmaat, dus leen wel eens sneakers. Verder pas ik zijn kleding niet.

2 likes

Nou lelijk voelt een beetje raar om te zeggen. Want het staat hem hartstikke leuk. Maar het is niet de kleding die ik zou dragen.

10 likes

Oh dit lijkt me zo chill

6 likes

Ik vind zijn kleding mooi bij hem staan, maar niet bij mij. Zou het dus niet zo snel aantrekken.

6 likes

Mijn vriend draagt vaker mijn kleding dan andersom (sommige shirts heeft hij veel vaker gedragen dan ik lol)

2 likes

Mijn man zat laatst de hele dag te mompelen dat z’n broek niet fijn zat en na een paar uur vroeg ik wat er dan niet goed zat. Ja hij zat zo hoog, was net iets te los maar hij had een riem om dus dat maakte niet uit en de zakken waren zo klein, hoe kan dat nou??? Had ie mijn broek aan. :upside_down_face:

31 likes

Mijn man draagt alleen maar t-shirts en hoodies, dus nee. Maar vind het wel chill om soms een trui van hem te dragen, want dat is echt een jurk voor mij, haha. Maar wel alleen thuis.

1 like

Ik moest hier echt om lachen wtf haha en jij hebt dus de hele tijd niet doorgehad dat hij in jouw broek liep? Hoe erg lijken jullie broeken op elkaar haha

3 likes

Ik weet niet heel zeker of ik in het juiste topic zit maar hier ga ik.
Ik heb via mijn moeder een halfbroer en halfzus waar ik samen mee ben opgegroeid . Ze zijn wel 11 en 14 jaar ouder dan ik dus ze gingen nooit naar hun vader maar we hebben ook niet zo heel lang samen in 1 huis gewoond.
Mijn broer heeft een lastige tiener, twintiger jaren gehad met drugsverslaving etc. Hij had uiteindelijk een gezin met 2 kinderen alles liep redelijk oke. Maar enkele jaren terug begon het weer slechter te gaan met hem. Lang verhaal kort hij heeft momenteel geen verblijfplaats en leeft in een kraakpand. Hij is vorig jaar 2x opgenomen in de gevangenis waarvan hij 1x een heel mooie kans had in een soort rehabilitatiecentrum maar is daar weggelopen op zijn vrije dag…
Ik heb hem al jaren niet meer gezien. Sinds hij vorig jaar werd opgepakt nam hij af en toe contact op, altijd om geld te vragen.
Hij stond hier 2 maanden terug ook ineens voor mijn deur, heeft toen geen geld gevraagd. Had een heel warrig verhaal ( heeft volgens mij last van psychoses).
Ik kreeg zaterdag terug een bericht waarin hij om geld vraagt. Ik twijfel of ik er terug geef of niet. Wanneer trek je hierin een grens? Of trek je die niet want het blijft je broer?
Mijn moeder is momenteel palliatief en haar wil ik hiermee dus niet lastig vallen.

• Ik blijf mijn broer geld geven
  • Ik geef geen geld meer.
  • Ik geef max. een bepaald bedrag per tijdsperiode
  • Andere opties?

0 stemmers

Hij vraagt telkens tussen de €30 en €50 wat niet gigantisch veel is en momenteel is het ongeveer 1x per maand.

1 like