Stel je persoonlijke vraag #58

ja die is leuk, ik wil die al een hele tijd weer kijken!!!

2 likes

Dankje, ik vind juist dat als er geen reactie komt op het ik kan niet maar wel telefonisch dat dat akkoord is.
In die drie weken is er gewoon contact geweest met de organisatie en het ging over van alles maar de dag voor de afspraak was het opeens nee wij willen dat toch persoonlijk nou ja prima maar dan op een andere datum want ik kan niet op twee plekken tegelijkertijd zijn

Dus ja eens dat ik eerder concreet had kunnen vragen is mijn voorstel akkoord maar als blijkbaar het beleid is we doen dat niet aan de telefoon had dat ook meteen gecommuniceerd kunnen worden

(Nog even voor het beeld over de inhoud van de afspraak, het is ver voor mij, het moet per se daar op locatie, er wordt gevraagd zijn er nog wijzigingen en dan zeg ik nee die zijn er niet, nou mooi wij hebben ook niks nieuws dus een fijne dag verder)

Naja als je naar de dialogen kijkt/luistert is het niet per se een kinderfilm haha. Ik vond het echt geniaal, finding nemo eat your heart out!
Oja en dat die haaien dan in het gezonken titanic ship wonen met zelfs het portret van kate nog. Hahaha. Helaas kon ik dat haar niet uitleggen :joy:

2 likes

Ik heb er niet perse een gevoel bij qua ziekte oid maar ik ga er van uit (of ik hoop) dat tegen de tijd dat ik 75 a 80 ben (dat is over ongeveer 45 jaar) er veel meer mogelijk is rond vrijwillig levenseinde. Dat ik op die manier zelf mijn moment kan kiezen. En in mijn hoofd is dat dus 75 a 80 maar dat is het nu, misschien ben ik dan nog heel fit en actief en wil ik nog jaren door. Of ben ik er juist eerder klaar mee :skull: ook geen onmogelijk scenario gezien de huidige staat vd wereld

4 likes

hey hij staat opeens op netflix, zit al een jaar steeds te zoeken maar kon m nooit ergens streamen. nice ga m meteen kijken

1 like

Mijn opa stond tijdens zijn arbeid in Hamburg borg voor iemand die heimwee had. Als diegene niet terug zou komen, zouden ze hem neerschieten.

3 likes

Veel plezier! Begrijp niet dat deze niet zo bekend geworden is als finding nemo. Waarschijnlijk veel minder kindvriendelijk. Want mijn buurtmeisje lachte om heel andere dingen dan ik en kroop echt tegen me aan haha

1 like

Geinspireerd op Monica

• Een minimalistische levensstijl
  • Een levensstijl met botox, kaviaar en privejets

0 stemmers

3 likes

Iedereen die een privéjet wil is een eikel

17 likes

en oscar is te blaka en de soundtrack te funky

en lola te hottttttt :hot_pepper:

maar finding nemo is wel echt een van de allerbeste disney/pixar films vindik daar is sowieso moeilijk aan te tippen

6 likes

Waarschijnlijk ga ik dood op een zebrapad

3 likes

dit is echt blonddiscriminatie van mij maar echt mijn nachtmerrie om dagenlang met 3 (en zelfs even 4!!) blonde jonge vrouwen op te trekken ik werd helemaal ongemakkelijk van de vlogbeelden. dat ze hun zo filmt op die achterbank haha help
sorry voor de blondines van het forum maar ik vind blonde vriendinnengroepen meestal eng of sus

en dan laat staan met ze in een privejet :sob: kaviaar wil ik wel eten trouwens i love kuit

11 likes

Ik heb nog nooit blonde vriendinnen groepen gezien :joy: behalve dan misschien in Amerikaanse high school films

1 like

Nee dan kijk ik vol jaloezie juist

2 likes

huh maar we wonen in nederland in noord europa

5 likes

Heb het al eens eerder verteld maar ik had een blonde vriendin die in een vriendinnengroepje zat met 3 andere blonde vrouwen. Ik kon ze nooit uit elkaar halen en dan werd ze altijd boos :joy:

11 likes

mijn ervaring met van die groepjes is ook dat ze blond haar (vaak met blauwe ogen) per definitie als het toppunt van schoonheid zien en verder staat alles er ver onder. en je kan dat mooi vinden maar in dat geval vind ik dat vaak een beetje sydney sweeney genes are passed down from parents to offspring geven en dat vind ik eng.

11 likes

Ja, eens. Die 4 waar ik heb over heb gingen ook vaak samen op vakantie, zo ook een keer naar Ibiza, toen kregen ze een upgrade in het hotel “ja 4 blonde meiden he, dat wil wel!”

He? Maar blond is super veel voorkomend, en eigenlijk toch gewoon super basic en saai? (Ik ben zelf ook blond, voordat ik boze blondines achter me aan heb).

1 like

Ja ik ben zelf (donker, dat gelukkig wel)blond en ik vind dat zelf echt heel kut. Had echt een moord gedaan voor (natuurlijk)bruin haar. Ik vind blond ook heel saai en groepjes blonde vrouwen vind ik ook vaak wel heel erg stereotype :sweat_smile: ik heb het idee dat je als blonde vrouw ook gewoon veel minder serieus wordt genomen (en ik snap dat wel want ik merk dat ik die neiging ook heb bij andere blonde vrouwen? Echt heel stom eigenlijk)

4 likes