Stel je persoonlijke vraag #58

Ik vind het schattig klinken haha

Een spijkerbroek gecombineerd met een spijkerjasje?

• Lelijk
  • Leuk
  • Mwah
  • Nmsvpe

0 stemmers

Ik droeg dit wel eens in een ver verleden en nu denk ik whyyy

2 likes

Geweldig dat dit een Canadian tuxedo wordt genoemd. Zijn Canadezen echt zo gek op denim?

1 like

Ik vind het echt megaleuk, maar dan niet het typische Nederlandse te korte/ strakke lichte jeansjasje met jeans eronder.

Beetje oversized of mooi gesneden ja zeker.

19 likes

Ja die had ik! Haha die monica geuze ook vaak droeg want ik was geinspireerd door haar vlogs :joy: Zo’n mega grote. Die had ik ook op de 1e date aan met mn ex en hij zei later dat hij die spijkerjas heeeel lelijk vond :joy: gelukkig wel blijven dragen.

1 like

Leuk bij anderen, ik lijk dan op Dora the Explorer

7 likes

Niet dat ik dit draag, maar ‘typische Nederlandse te korte/ strakke lichte jeansjasje’? Dit zegt mij helemaal niks.

1 like

Driekwart spijkerbroek

• Geweldig
  • Kan, maar alleen met een bepaalde styling
  • Bewaar dat maar voor de camping
  • Verbranden die handel

0 stemmers

1 like

Zoiets denk ik. Zag je echt heel veel maar nu al minder volgens mij idd

14 likes

Mijn leren jasje is mijn zomerjas en deze draag ik nu ook als de verwachting is dat het ‘s middags 15+ graden wordt. Als het nu ‘s ochtends echt nog fris is doe ik er een sjaal bij om die ik op de terugweg in mijn rugzak stop.

4 likes

Ik draag eigenlijk alleen maar lange jassen. Ik weet niet meer hoe ik een korte jas moet dragen geloof ik.

Draag jij vaker lange of korte jassen? Kort als in boven je kont

• Vaker een lange jas
  • Vaker een korte jas
  • Altijd een korte jas
  • Altijd een lange jas

0 stemmers

Ik zie ook overal meisjes met zo’n oversized leren jas. Heel leuk maar het zou me waarschijnlijk voor geen meter staan.

2 likes

Carrie (SATC) en haar hakken eronder :heart:

4 likes

Ik kijk altijd naar wat ik aan heb. Soms is een lange jas dan zo vormloos bij de rest.

3 likes

Ik heb vaker een korte jas aan, want heb maar één lange.

Hoeveel jassen heb jij voor dagelijks gebruik? Sportjassen bijvoorbeeeld tellen niet mee.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21+

0 stemmers

Moest even tellen, maar ik heb zelf: twee dikke winterjassen (kort en lang), dunne winterjas, tussenjas (die eigenlijk gewoon weg moet) en een windjack.

2 likes

Lastige vraag :smiley: Ik weet niet welke jasjes ik moet mee tellen, want blazers andere dunne jasjes draag ik in het seizoen als onderdeel van de outfit, maar in de lente of nazomer draag ik die als jas. In dat opzicht heb ik heel veel tussenjassen. Heel chill dat ik die items op meerdere manieren kan gebruiken en daardoor het hele jaar rond. Love mijn trenchcoat maar daarvan vind ik het weer jammer dat ik die maar 1/3e van het jaar aan kan.

Een grote trui als jas doe ik hoog zomer wel en love die look. Maar dat is voor mij wel echt een weekend outfit. Nu verlang ik wel naar een vrije dag waarbij je in de ochtend op de fiets op weg naar je plannen al voelt dat het later op de dag warm wordt, je de hele dag buiten nog voor je hebt en dat je dan in de avond nog steeds buiten aan het hangen bent en dan als het afkoelt je in die lekkere trui kan kruipen.

4 likes

Is er weleens een collega van je overleden?

• Nee nog nooit meegemaakt
  • Ja meegemaakt

0 stemmers

1 like

Ik denk zelf aan kledingstukken die overduidelijk jassen zijn, waar je dus geen discussie over kan voeren. Een trui, vest of blazer zijn dan niet.

1 like

Heb er echt veel, dus 21+, maar pas mijn jas aan bij mijn outfit. En mijn vriend en ik delen elkaars jassen ook. En als ik iets nu niet meer leuk vind, gaat het naar zolder en vind ik het over 10 jaar misschien wel weer leuk.

7 likes

Dat klinkt wel als een goed systeem zo! Doe je dat ook met andere kleding? Ik heb zelf helaas geen ruimte om kleding voor de langere termijn te bewaren. Had het anders ook wel gedaan, want wegdoen is soms zonde en heb beperkte kastruimte.

Mijn man en ik hebben beiden echt een jassentik. In een toekomstig huis hebben we echt meer kapstok ruime nodig :joy:

1 like

Oh zo leuk eigenlijk als je van jassen of kleding kan wisselen met elkaar als parner Hij kan eigenlijk niks van mij aan :thinking: . Ik wisselde ook zo vaak met mn zus, vriendinnen etc.

Draag je wel eens kleding van je partner? En dan bedoel ik niet gewoon als je gaat slapen maar overdag naar je werk/studie?

• Ja regelmatig
  • Nee nooit dat past helaas niet
  • Soms
  • Nee want ik vind de kleding van mn partner lelijk

0 stemmers

Hij heeft zo’n leuk fleece achtig gekleurd vest/jas, wat mij totaal niet past maar toch doe ik die soms aan.

1 like