Je wat
Het stukje in je hersenen dat over je angst gaat!
Ahha thuis vroeger was het heel gewoon om een pan rijst of pasta twee dagen op het aanrecht of de kookplaat te laten staan ipv koelkast en gewoon weer op te warmen er van te eten
Ik denk dat mijn maag echt een dikke beschermlaag heeft gekweekt
Bij een vriendin was het heel gebruikelijk dat er de dag voor carnaval een gigantische pan gehaktballen werd gemaakt en die stond dan de hele carnaval op het fornuis. En elke keer als een van de vier kinderen of de ouders thuis kwamen na het carnaval dan draaide diegene het vuur weer aan om ze op te warmen en er een of meerdere uit te eten. Maar die pan stond dus gewoon een paar dagen buiten de koelkast en werd meerdere keren per dag verwarmd. Dat daar nooit iemand is gestorven aan voedselvergiftiging verbaast me achteraf.
Dit gebeurt in zoān beetje alle carnavalsvierende huishoudens en Brabant en Limburg zijn nog steeds niet uitgestorven. ![]()
Luister ook veel StuBru, alleen erger ik me wel echt dood aan dat ze dagelijks wel een keer Rammstein draaien. Asof al die shit die Till Lindemann heeft uitgehaald nooit gebeurd is
![]()
Ik had ja gestemd maar nadat ik het artikel hierboven heb gelezen zou ik het niet meer doen, haha.
Het is blijkbaar een wonder dat ik nog leef, want tijdens mijn studententijd maakte ik regelmatig pastasalade voor een week
Maarja met al die alcohol in je lichaam worden alle bacteriƫn gewoon gedood
Het is mij niet helemaal duidelijk maar dit gaat zelfs over pasta dat in de koelkast wordt bewaard denk ik? Ik hou altijd max drie dagen aan maar dat ga ik vanaf nu ook nooit meer doen!
Hoe wordt er in Duitsland naar Rammstein gekeken? Ik weet dat een Duitse darter zijn opkomstnummer heeft veranderd omdat het nog van Rammstein was, maar ik weet eigenlijk niet of dat eerder uitzondering dan regel is
De koelkast vertraagd de celdeling wel heel erg, dus daar kan je pasta en rijst wel goed bewaren. Wat wel belangrijk is, is om het zsm te terug te koelen!
In mijn bubbel absoluut niet positief, maar vermoed dat daarbuiten het veel mensen überhaupt niet boeit, helaas.
Meestal gaat het volgens mij mis omdat het voorafgaand aan het koelen te lang buiten de koelkast heeft gestaan dan. Dus belangrijkste is vooral snel in de koelkast zetten.
Volgens mij had hij het wel op het aanrecht laten staan in een tupperware bakje
Kaasstroopwafel
- Heb ik geproefd
- Wil ik nog proeven
- Wil ik niet proeven
- Rot een eind op met die reclames
0 stemmers
Ik luister heel vaak podcastafleveringen opnieuw tijdens het hardlopen. Niet van die kletspodcasts, maar wel podcasts als You Must Remember This en History Chicks
Ja vind ik ook stom! Zet het geluid meestal uit
Er bestaat Azul Duel, speciaal voor 2 spelers. Geen ervaringen mee though.
Heb jij moeite met tweedehands kleding? (Omdat je het een vies idee vindt en dan geen tweedehands onderbroek ofzo)
- Ja
- Beetje
- Nee
0 stemmers
Vind dit altijd zo ingewikkeld want je wilt het ook niet warm in de koelkast zetten toch? Dat is ook niet goed toch
?