Stel je persoonlijke vraag #58

Niet genoeg om het niet te doen, maar ik wil het wel altijd even goed wassen en koop niks waar zo’n vintagelucht aan zit

11 likes

Nee geen moeite mee, zodra ik het gewassen heb voelt het 100% als mijn kledingstuk.

6 likes

Absoluut niet hahah echt een groot deel van mijn kledingkast is tweedehands

Gooi het wel in de was uiteraard maar daarna denk ik er nooit meer aan dat het tweedehands is

5 likes

Niet sinds ik weet dat in de loodsen van nieuwe kleding mega veel ratten zijn die op alles pissen en allerlei andere gore dingen. Zolang je het goed kan wassen heb ik er geen problemen mee

4 likes

Was jij nieuwe kleding voor je het voor het eerst draagt?

• Ja
  • Nee
  • Nu wel

0 stemmers

Ja bij het goed hangen volgens mij ook van die geur machines ofzo? Sommige dingen hebben echt zo’n typische lucht, heb 1 vest waar ik die geur gewoon niet uit krijg.

2 likes

Zou jij het erg vinden als je nooit meer een tompouce mocht/kon eten in je leven

• Pfff ja zou ik echt van ontdaan zijn
  • Nah een beetje jammer maar niet ernstig
  • Nee hoor geen probleem
  • Eet ik sws al niet

0 stemmers

1 like

Ik heb echt helemaal niks met de tompouce. En als je nooit meer oliebol mocht eten?

• Geen probleem
  • Zou ik echt jammer vinden
  • Een beetje jammer
  • Ik heb nog nooit een oliebol gegeten

0 stemmers

1 like

Omg waarom stemmen zoveel forummers op geen probleem? Zo op z’n tijd is een tompouce toch echt heerlijk? :hushed:

2 likes

Omdat er zoveel lekkerder gebak is

38 likes

Dan vergaat de wereld

1 like

Geen verse oranjetompouce van de bakker op Koningsdag zou die dag wel net een beetje minder leuk maken.

2 likes

Citroen merengue > tompouce

3 likes

Maar veel mensen denken waarschijnlijk aan een tompouce van de supermarkt of de Hema? Die hoef ik ook niet :nauseated_face:, maar van een echt goede bakker is een tompouce toch wel ultiem genieten. Knapperig boterig bladerdeeg, koele romige niet te zoete dikke gele room en dan een laagje zoet glazuur. Dat heeft toch alles :drooling_face: (behalve chocolade).

@Peachpuff Jaarlijkse irritatie van mij dat er geen bakkers geopend zijn hier op koningsdag, dus ik eet nooit een tompouce op die dag.

8 likes

Een tompouce-craving is in mijn optiek vrij makkelijk te stillen met andere smaken romig gebak. Een goede tompouce is lekker, ja, maar veel ander goed gebak ook.

Daarentegen vind ik een oliebol echt niet te vervangen door iets anders, vind ik veel unieker! Want bijna alle andere gefrituurde deegdingen zijn hartig.

5 likes

Mijn probleem met een tompouce is dat ik het gewoon nooit fijn kan eten. Ik vind het niet super lekker ook dus dan moet ik extra moeite doen en dat kost me teveel energie. Ik heb bepaalde manieren van eten en als ik iets dus niet prettig kan eten dan laat ik het liggen. Net als Bossche bollen, ook zo’n drama :sweat_smile:

1 like

Vind jij een gelukzalige “ik ben niet zwanger” aankondiging van iemand die geen kinderen wil respectloos?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zag net een filmpje van Davine iets en meteen allemaal van die zure reacties eronder. Vond het zelf juist wel grappig.

Als je ja stemt, vind je dan een gelukzalige aankondiging van iemand die wel zwanger is ook respectloos?

• Ja
  • Nee dat is wel respectvol!

0 stemmers

Niet respectloos, wel suf.

27 likes

Ja ik vind zo’n dikke laag room gewoon niet echt lekker. Ik heb hetzelfde met een Bossche bol. Zoveel room. In een andere verhouding al veel beter maar dan nog niet het lekkerste wat er bestaat.

4 likes

Ik vind het niet grappig maar ook niet respectloos

16 likes