Sorry, het is een heteronormatieve pol, omdat je daar die sterke traditionele gebruiken hebt!
Hebben jullie bewust voot de achternaam gekozen van de niet dragende moeder?
Sorry, het is een heteronormatieve pol, omdat je daar die sterke traditionele gebruiken hebt!
Hebben jullie bewust voot de achternaam gekozen van de niet dragende moeder?
Ik wilde heel graag mijn naam geven en was ook geen probleem voor mijn man. Het werd alleen zo lang, dat ik het niet meer gedaan heb.
No problem! We wonen (en blijven waarschijnlijk wonen) in Nederland, dus hebben we ervoor gekozen om de Nederlandse naam aan de kinderen te geven. En ik vond mijn eigen naam ook gewoon mooier en wilde zelf geen dubbele achternaam nemen om hetero-associaties te voorkomen. Dat vind ik nu terugkijkend een heel stom argument, want ben zo burgerlijk als het maar zijn kan, het enige verschil is het geslacht van mijn partner.
Stel jij hebt een schizofreen familielid. Zou jij dan iemand inhuren om de schizo te ‘pranken’ door diegene te laten zeggen dat ie nog veel geld krijgt van je schizofrene familielid?
0 stemmers
Je schitzo familielid denkt vervolgens dat hij in gevaar is en bezit kennelijk een pistool en gaat naar buiten en killt 2 random tieners, en poging tot op een derde. Voel jij je schuldig voor de prank?
0 stemmers
What the fuck ![]()
Hoe lang bewaren jullie kaarten? En dan vooral ook van de die gepersonaliseerde kaartjes met foto’s die je met de kerst krijgt toegestuurd?
0 stemmers
Ik ben net onze magneetwand aan het uitsorteren en zit te twijfelen wat ik met de 3 jaar oude kerstkaarten met foto’s zal doen die ik jaarlijks van m‘n zus ontvang.
We wonen in een appartement met niet al te veel bergruimte.
Oorlog ontvlucht, wordt je in NL random vermoord omdat een mongool een prank op z’n schitzo familie uittest. Zo fucking triest.
Ik weet niet hoeveel kaarten jij ontvangt, maar ik bewaar al 10 jaar alle kaartjes die ik krijg en dat past nog makkelijk in één schoenendoos. Dus qua ruimte is dat niets, terwijl er in die kaartjes wel ontelbaar veel mooie woorden, herinneringen en momenten gevat zijn.
Kerst- en verjaardagskaarten gooi ik weg, geboortekaartjes van kinderen in onze omgeving en de kaartjes die we met zwangerschap/geboorte van ons kind hebben gekregen bewaar ik wel.
Ik heb een paar bijzondere die ik bewaar
Niet zo veel, maar ik dacht, misschien zijn er hier mensen die al veertig jaar kaartjes bewaren. Je weet maar nooit.
Ik bewaar persoonlijke kaartjes in een grote envelop. Eens in de zoveel jaar kijk ik er nog eens doorheen en soms doe ik dan dingen weg.
Luister je naar podcasts?:
0 stemmers
Zo ja, wat voor soort podcasts?:
0 stemmers
Ik was crime vergeten erbij toe te voegen
VSR is geouwehoer hé? ![]()
Ik ken het niet, maar ik gok van wel
Ken je de ‘originele’ Selena? De selena waarnaar Selena Gomez is vernoemd?
0 stemmers
Wikipedia over haar (Selena Quintanilla - Wikipedia)
Dit verhaal is zo gestoord
Nu even een speciale poll voor de Belgen onder ons. Ik was begonnen met de podcast Vrouwen des Huizes en ik kon er niet doorheen komen doordat de verteller zo’n stevig Vlaams accent heeft. Voor mij was het te afleidend. Mijn vraag is, hebben jullie Belgen daar ook last van wanneer een Nederlander praat?
0 stemmers
Tabak verbieden voor iedereen geboren na 2008
0 stemmers