En @speurneus ik ga daarheen! Heb dat topic nog nooit gezien haha, thanks
Ik vind patchwork heel leuk als spel voor twee personen.
Hanabi vind ik heel leuk voor 2 personen (of meer!). Is een samenwerkingsspel (je ziet alleen de kaarten van je tegenstander en je moet elkaar vertrouwen in wat je aanraadt op te leggen, doel: samen tot een vuurwerkshow komen)
De volksjury heeft een aantal afleveringen die ik wel vaker heb geluisterd omdat ik ze heel erg interessant vind. En ik heb bepaalde podcasts sowieso vaker geluisterd zoals de Blankenberge tapes
We hebben alleen een terras, dus helemaal betegeld. Maar ons terras grenst direct aan een park, dus we zijn wel omgeven door groen!
Ik mis nog ma. Ben benieuwd of meer mensen dat zeggen of dat mijn man de enige is.
Ik vind het altijd zoo oud klinken en soms noemt hij mij ook zo tegenover de kinderen, dan ben ik echt woest ![]()
- Ik zeg ma
0 stemmers
Een maaltijd met noedels, tofu, paksoi en sojasaus die na het maken een nacht in een afgesloten bakje op het aanrecht ipv in de koelkast heeft doorgebracht
- zou ik nog eten
- zou ik niet meer eten
0 stemmers
Als het echt niet meer goed is ruik je dat met zoān gerecht wel. Zuur en echt niet meer lekker.
mijn angstbrein is kapot gefreakt voor death by niet goed gekoelde pasta/fried rice syndrome (wat je niet kunt ruiken) dus ik zou het nu niet meer eten omdat het mijn amygdala jennen is, maar ik deed het vroeger wel altijd, nog nooit wat gehad ook geen voedselvergiftiging ofzo, en 1 nachtje is ook echt heel kort, alle mensen die doodgingen aten pasta die in de zomer 4 dagen buitenstond ofzo
Je wat
Het stukje in je hersenen dat over je angst gaat!
Ahha thuis vroeger was het heel gewoon om een pan rijst of pasta twee dagen op het aanrecht of de kookplaat te laten staan ipv koelkast en gewoon weer op te warmen er van te eten
Ik denk dat mijn maag echt een dikke beschermlaag heeft gekweekt
Bij een vriendin was het heel gebruikelijk dat er de dag voor carnaval een gigantische pan gehaktballen werd gemaakt en die stond dan de hele carnaval op het fornuis. En elke keer als een van de vier kinderen of de ouders thuis kwamen na het carnaval dan draaide diegene het vuur weer aan om ze op te warmen en er een of meerdere uit te eten. Maar die pan stond dus gewoon een paar dagen buiten de koelkast en werd meerdere keren per dag verwarmd. Dat daar nooit iemand is gestorven aan voedselvergiftiging verbaast me achteraf.
Dit gebeurt in zoān beetje alle carnavalsvierende huishoudens en Brabant en Limburg zijn nog steeds niet uitgestorven. ![]()
Luister ook veel StuBru, alleen erger ik me wel echt dood aan dat ze dagelijks wel een keer Rammstein draaien. Asof al die shit die Till Lindemann heeft uitgehaald nooit gebeurd is
![]()
Ik had ja gestemd maar nadat ik het artikel hierboven heb gelezen zou ik het niet meer doen, haha.
Het is blijkbaar een wonder dat ik nog leef, want tijdens mijn studententijd maakte ik regelmatig pastasalade voor een week
Maarja met al die alcohol in je lichaam worden alle bacteriƫn gewoon gedood
Het is mij niet helemaal duidelijk maar dit gaat zelfs over pasta dat in de koelkast wordt bewaard denk ik? Ik hou altijd max drie dagen aan maar dat ga ik vanaf nu ook nooit meer doen!
Hoe wordt er in Duitsland naar Rammstein gekeken? Ik weet dat een Duitse darter zijn opkomstnummer heeft veranderd omdat het nog van Rammstein was, maar ik weet eigenlijk niet of dat eerder uitzondering dan regel is