De koelkast vertraagd de celdeling wel heel erg, dus daar kan je pasta en rijst wel goed bewaren. Wat wel belangrijk is, is om het zsm te terug te koelen!
In mijn bubbel absoluut niet positief, maar vermoed dat daarbuiten het veel mensen überhaupt niet boeit, helaas.
Meestal gaat het volgens mij mis omdat het voorafgaand aan het koelen te lang buiten de koelkast heeft gestaan dan. Dus belangrijkste is vooral snel in de koelkast zetten.
Volgens mij had hij het wel op het aanrecht laten staan in een tupperware bakje
Kaasstroopwafel
- Heb ik geproefd
- Wil ik nog proeven
- Wil ik niet proeven
- Rot een eind op met die reclames
0 stemmers
Ik luister heel vaak podcastafleveringen opnieuw tijdens het hardlopen. Niet van die kletspodcasts, maar wel podcasts als You Must Remember This en History Chicks
Ja vind ik ook stom! Zet het geluid meestal uit
Er bestaat Azul Duel, speciaal voor 2 spelers. Geen ervaringen mee though.
Heb jij moeite met tweedehands kleding? (Omdat je het een vies idee vindt en dan geen tweedehands onderbroek ofzo)
- Ja
- Beetje
- Nee
0 stemmers
Vind dit altijd zo ingewikkeld want je wilt het ook niet warm in de koelkast zetten toch? Dat is ook niet goed toch
?
Niet genoeg om het niet te doen, maar ik wil het wel altijd even goed wassen en koop niks waar zoān vintagelucht aan zit
Nee geen moeite mee, zodra ik het gewassen heb voelt het 100% als mijn kledingstuk.
Absoluut niet hahah echt een groot deel van mijn kledingkast is tweedehands
Gooi het wel in de was uiteraard maar daarna denk ik er nooit meer aan dat het tweedehands is
Niet sinds ik weet dat in de loodsen van nieuwe kleding mega veel ratten zijn die op alles pissen en allerlei andere gore dingen. Zolang je het goed kan wassen heb ik er geen problemen mee
Was jij nieuwe kleding voor je het voor het eerst draagt?
- Ja
- Nee
- Nu wel
0 stemmers
Ja bij het goed hangen volgens mij ook van die geur machines ofzo? Sommige dingen hebben echt zoān typische lucht, heb 1 vest waar ik die geur gewoon niet uit krijg.
Zou jij het erg vinden als je nooit meer een tompouce mocht/kon eten in je leven
- Pfff ja zou ik echt van ontdaan zijn
- Nah een beetje jammer maar niet ernstig
- Nee hoor geen probleem
- Eet ik sws al niet
0 stemmers
Ik heb echt helemaal niks met de tompouce. En als je nooit meer oliebol mocht eten?
- Geen probleem
- Zou ik echt jammer vinden
- Een beetje jammer
- Ik heb nog nooit een oliebol gegeten
0 stemmers
Omg waarom stemmen zoveel forummers op geen probleem? Zo op zān tijd is een tompouce toch echt heerlijk? ![]()
Omdat er zoveel lekkerder gebak is