En een nieuwe badkamer
Ik ben ook nieuwsgierig ![]()
En een nieuwe badkamer
Ik ben ook nieuwsgierig ![]()
Iedereen bij de overheid solliciteren!!!
17% bruto uit mn hoofd. Maar dan dus geen vakantiegeld of eindejaars iets.
Vieslekker
Lekker maar wel enorme eetstoornisvibes ![]()
(Disclaimer: uit mijn eigen ervaring in klinieken)
Jaa dit is echt dat typische beleg ja ![]()
En op dubbel beleg dag (dat hadden wij haha) dan met een plakje kipfilet ![]()
Ik heb hier een trauma van (niet overdreven, ik werd als kind gedwongen dit te eten als straf). Echt kut als collegaās dit meenemen voor lunch want ik word al naar van de geur
.
Ik moest dit eten zonder dat die wikkel om de pot zat (sowieso werden overal de wikkels afgetrokken) en dan lijkt het echt een pot braaksel ![]()
Ik vond het vroeger wel oké maar wij waren ook extreem niet exotisch met broodbeleg dus het was vooral iets nieuws (mijn oma heeft trouwens wel speculoos aan ons geïntroduceerd via mijn Belgische familie dus daar liepen we op vooruit?).
Nu ben ik volwassen en kan ik mijn eigen broodbelegcombinaties maken met augurk en sindsdien vind ik het erg goor
Mijn broer at dat vroeger altijd. Die meur joh. Ik weet niet wat erger was. Dat hij sandwich spread at tijdens het middageten. Of dat hij Axe deodorant in badkamer spoot, waardoor je voorlopig de badkamer niet kon betreden
Ja ik koop geen nieuwe Volvo hoor tweedehands vw uit 2013
, ikb is 17 procent van je bruto jaarinkomen gaat alleen wel bijna de helft belasting van af, dus het verschilt per persoon wat het ikb is en wat er over blijft
Over die sandwichspread. Ik maakte onderstaand recept een paar jaar geleden en het deed me heel erg daar aan denken. Ik vind het echt heel lekker. En volgens mij ook wel voedzaam. Je bent wel even bezig met snijden als je alles zo klein snijdt als ik maar wel een paar dagen lekker beleg! En hoe minder grof hoe meer het erop lijkt. Alleen de mash maak ik en dan zonder zonnebloempitten.
Ik at dit vroeger op brood met een plak kaas erbij. Vond dat toen vieslekker.
Ik krijg 12%, weet hoe het werkt (geen ambtenaar) , 17% is wel echt royaal
Heb lekker gezegd, maar dat is gebaseerd op 30 jaar geleden, haha. Kan me de smaak en geur zo voor de geest halen, vraag me af of het erg verandert is.
Heb de tune ook meteen in mijn hoofd.
Ik houd van lekker fris, ik houd van lekker anders. Ik houd van lekker anders lekker fris. Ik houd van bruin. Ik houd van wit. Ik houd van brood waar fris op zit. Dus wat ik steeds op tafel zet is lekkere frisse sandwichspread![]()
En dan die afschuwelijke fitness pakjes haha
Ben zelf iemand die niet snel naar de arts gaat, volgens mij geldt dat voor veel Nederlanders. Dus ben benieuwd:
Hoe gezond zou jij jezelf fysiek noemen? Op een schaal tot 5, 5 is geheel gezond/geen klachten. Ja je weet natuurlijk nooit of je kanker hebt, maar echt qua hoe je je voelt
0 stemmers
En mentaal?
0 stemmers
Ben van een respectievelijke 3 naar een 4 gegaan en van een 2 naar een 3 ![]()