Ja ik voel me best goed nu maar dat is wel echt dankzij redelijk wat medicatie haha dus I guess een 3
Dit was echt de crack van mijn moeder toen ik nog thuis woonde. Ik moet er nog steeds van kokhalzen.
En dat fucking liedje van die reclame.
Ik kan dit nu ook doen bij mijn werk en heb nog maar 2000 openstaan dus kan in een keer aflossen, maar heel dom misschien, ik snap nog niet helemaal hoe het werkt en wat het dan uiteindelijk oplevert. Kan iemand dat sommetje eens uitleggen? Dank vast!
Als je dat budget uit zou laten betalen gaat er belasting af. Als je met dat budget je studieschuld (deels) aflost is bruto gelijk aan netto.
Bijzonder loon is ongeveer 50% belasting (iets minder, maar rekent makkelijk).
Dus stel je laat 2000 uitbetalen van dat budget, krijg je 1000 op je rekening.
Los je vanuit je budget direct (deels) je studieschuld af, kan je met 2000 budget ook 2000 studieschuld aflossen.
Dat is hoe het bij ons werkt in ieder geval.
Ken jij een stel dat bestaat uit een dominante niet emotioneel-beschikbare man met en een afhankelijke/vermijdende vrouw?
- Ja
- Ik zit in zo’n relatie
- Mijn ouders hebben zo’n relatie
- Ik ken het andersom, een dominante niet emotioneel beschikbare vrouw met een afhankelijke/vermijdende man
- Ik zit in een relatie andersom
- Mijn ouders zitten in een relatie andersom
- Nee
0 stemmers
Stel je krijgt van je partner een cadeau voor kerst of je verjaardag ofzo. Het komt te laat binnen dus er is je al verteld wat het is. Bij aankomst blijkt het een scam en is het een nep product. Partner ziet dit en krijgt uiteindelijk het geld terug.
Jij verwacht:
- Een ander cadeau van ongeveer dezelfde waarde
- Iets anders kleins
- Niets, jammer het cadeau gaat niet door
0 stemmers
De waarde maakt me niet uit, als het maar iets anders leuks is.
weet jij waarom lululemon zo heet? geïnspireerd door de aankoop van @Echo haha
- ja wtf
- wel eens gehoord maar vergeten
- nee geen idee
0 stemmers
reden
de oprichter verzon expres een naam waar vaak de l in zit want het leek hem grappig om japanners te horen strugglen met de uitspraak
Door dit forum ![]()
hoef nu ook niks meer van dit merk
Zonder toestemming iemand fotograferen op straat en dan vervolgens online zetten (ik doel dan op bijvoorbeeld @aboutamsterdam op insta) vind ik
- Wel kunnen
- Niet oké
0 stemmers
Dacht jij dat dit de speld was?
- Ja
- Nee serieus nieuws
0 stemmers
Heb jij hier een mening over?
- Nee
- Ja belangrijk voor de representatie van LGHBI
- Ja ik vind dit smerig
0 stemmers
Net zoals dat walgelijke ns sprinters
Volgens mij is het meer dan niet oké, maar mag het gewoon niet (maar ik kan me vergissen).
Is niet per se waar! In publieke ruimte genomen mag dat, zolang het geen “gericht” portret is, heeft iemand geen portretrecht. Mijn vriend is fotograaf en doet aan straatfotografie, ik loop altijd maar snel door als hij gaat fotograferen want ik vind het zo awkward (hij maakt wel mooie analoge foto’s)
Aha, duidelijk!
Ik vind het vooral stom dat dit überhaupt bedacht wordt. Alsof iemand zich ook maar een seconde druk maakt om de geaardheid van een sprookjesfiguur. Hou toch op. Ik, als ‘lid’ van de community voel me niet opeens meer gezien of vertegenwoordigd hierdoor.
Elke keer als ik een sprintje trek om de trein te halen ben ik bang ![]()
![]()
Helaas momenteel wel in een vechtscheiding en een jong kind in het spel, maar ben zó blij dat als alles straks achter de rug is ik “van hem af ben” (niet echt vanwege kind en dat gaat ook nog veel problemen geven qua communicatie maar goed)
Smerig in de zin van marketingtruc
Ga jij met plezier naar je werk?
- Ja
- Nee
0 stemmers