Stel je persoonlijke vraag #58

Ik heb dat maar een keer gehad, heb toen geloof ik één cadeau voor beide personen gekocht- iets praktisch dat ze voor de woning konden gebruiken.

1 like

Ik hoor dit soort constructies voor verjaardagen wel vaker. En dat niemand er echt zin in heeft, maar ja… Toch een traditie!

4 likes

Wij hebben een lief en leed pot en voor verjaardagen trekt iedereen een lootje, dan koop je voor diegene wat voor max 10 euro. Werkt in het onderwijs prima omdat er gedurende het schooljaar niet zo veel wisselingen zijn.

3 likes

Mijn vorige werkgever had ook zo’n constructie waarbij je elke maand een paar euro in de pot deed, en dan braaf die maand aftekenen. Op je verjaardag kreeg je dan je jaarlijkse inleg (ik geloof 20 euro) als cadeau (ten je zelf aangaf er een specifiek cadeau ofzo van te willen). Maar ik vond dat zo omslachtig dat ik mijn “cadeaugeld” meteen weer terug in de pot deed en het hele jaar af streepte.

6 likes

Ik werk in een omgeving waar veel mensen hun doctoraat behalen, dan wordt ook altijd geld ingezameld voor een cadeau en dat vind ik wel een goede reden.

3 likes

Wij vieren ook altijd samen omdat we twee weken na elkaar jarig zijn. En nu kennen we elkaars familie/vrienden wel goed, maar we kregen van veel mensen dates cadeau. Dat vond ik best wel een leuk idee eigenlijk! Ook omdat je het gewoon kunt doen, en niet weer random spullen in huis erbij hebt.

Maar wel als je weet dat mensen dat leuk vinden/tijd voor hebben natuurlijk.

Wij hebben best veel studenten in de organisatie, als die afstuderen krijgen ze ook vaak wat. Wij doen wel alleen binnen het team, maar hebben dan ook een behoorlijk hecht team (doen ook vaak buiten werktijd samen dingen, voor veel mensen hier de horror geloof ik).

Voor verjaardagen draagt de werkgever ook een vast bedrag bij, en bij baby’s wordt er een rompertje met ons logo geregeld en bloemen voor de ouders ook vanuit de werkgever.

2 likes

Wij hebben een verlofmand bij verlof en kraamcadeau naar geboorte. Eerste uit eigen zak, tweede van de organisatie :grin:

2 likes

Als je bij Opdrachten > Galerie > Apple Intelligence kijkt zie je al een ochtendoverzicht staan, die is al als voorbeeld gemaakt, dus die kun je wijzigen

Onderaan heb ik dit ingevuld:
Geef me een ochtendrapport met een overzicht van mijn dag op basis van deze info. Gebruik een mooie opmaak met vette tekst, kopteksten, scheidingstekens, opsommingstekens en emoji’s indien nodig. De tekst mag kleiner getoond worden om alles passend te maken.

Ik wil graag weten of ik vandaag tussen kwart voor 8-half 9 met de fiets kan in Woonplaats en of het droog is of (mot)regent en wat de windkracht is.

Voor de rest van de dag wil ik graag de minimale en maximale temperatuur weten en of zonnig/bewolkt is.

Wees zeer kort over agenda-activiteiten en herinneringen! Als er geen agenda-activiteiten of herinneringen zijn, zeg je gewoon dat er niets voor de dag is gepland.

Weersomstandigheden
Agenda-activiteiten
Herinneringen

4 likes

Dit zou zo een aflevering van the Office kunnen zijn.

1 like

Het zachte briesje dat er staat?

• Heerlijk, waarom zeiken mensen zo
  • KEIHARDE STORM HET IS HELEMAAL KOUD ZO

0 stemmers

Ik hou niet van windstille dagen.

2 likes

Heerlijk zo’n bries in huis :heart_eyes:

4 likes

Laf een goed briesje op een warme zomerse dag. Koude harde wind hoeft nou ook weer niet, maar mss is dat meer in deze regio.

4 likes

Nou, hier was het echt geen zacht briesje :joy:

9 likes

Hier is het 4 op de iPhone, ik vind dat een zacht windje. Boven de 5 wordt het echt wind.

1 like

Hier zou het ook 4 moeten zijn, maar ik vond het echt hard waaien! Maar ik kan slecht tegen wind. Ik heb liever regen zonder wind dan wind zonder regen, denk ik.

2 likes

Nog leuker keiharde wind met hagel. Vooral als je fietst met tegenwind.

2 likes

Opzich prima, maar op de fiets is de wind voor mijn gevoel echt veel harder en dat dan ook al voor langere periode.

2 likes

Vanaf windkracht 3 vind ik al zeer matig. Ik houd echt van windstille dagen

4 likes
  • Altijd windstil
  • Altijd wind
  • Altijd wind tenzij ik wil badmintonnen, dan is het windstil

0 stemmers

1 like