Nee, die had hij inderdaad niet.
Hoe laat sta jij ongeveer op als je het zelf mag bepalen (dus geen werk maar weekend, vakantie, geen werk om andere reden of kinderen die je wakker komen maken)?
- 6 uur
- 7 uur
- 8 uur
- 9 uur
- 10 uur
- Later dan 10 uur
- Eerder dan 6 uur
0 stemmers
Extra vroeg heerlijk wandelen en/of sporten. Doe ik ook standaard als ik moet werken ben dan juist productief
Je gaat dus niet werken haha
Haha ja zag het! Nee dan ook sta altijd voor 6 uur op kan mij niet voorstellen ooit later op te staan. Denk dat ik al sinds 10 jaar nooit later ben opgestaan dan 8 uur
Oh nice, dan nog maar 29 jaar te gaan na dit jaar. ![]()
Ik ben ook sinds een paar jaar “””zo’n type””” geworden die dan om 8:30 op kantoor komt en wakker en blij goedemorgen roept omdat ze al 2,5 uur wakker is en al gesport heeft. Teringirritant voor iedereen maar wel echt fijn voor mezelf. Ga wel echt rond 21 naar bed (dus ga zo haha)
Ik snap je het is zo anders beginnen en veel mensen begrijpen het ook niet. Of soms voor het werk nog even heel veel wandelen. Vaak ben je dan omringd door collega’s die eerst koffie moeten.
Ik zou het echt nooit doen als het niet bij me zou passen maar ik heb zoveel meer energie en bewegen/iets voor mezelf doen voor ik de heisa in ga is zo goed voor me. Lekker dat jij dat ook doet! Idd die koffiecollega’s haha aw been there 10 jaar lang of zo
Ik kan me hier dus zo niks bij voorstellen he! Ik vond de opties van de poll al matig: 10 uur vind ik de eerste tijd dat opstaan oké is. Als ik om 12.00 uur op moet staan, moet ik dus een wekker zetten omdat ik niet zeker weet of ik wakker ben.
Ik zou soms wel graag zo iemand zijn. Ik heb dus ook het idee dat dat soort mensen meer voor elkaar krijgen. Ik denk als ik vrij ben wel eens dat ik 'op tijd" op ga staan om veel te doen. En dan word ik wakker: 12.30 uur.
Maargoed ik werk zelf regelmatig nachtdiensten en heb 0,0 moeite met wakker blijven in de nacht en overdag slaap ik prima. Dat is dan weer een voordeel.
Ja klopt ik heb het puur gedaan destijds om meer energie te krijgen en de dag goed door te komen en dat scheelt zo. Of als ik sport voor het werk dan zeggen collega’s ook wel eens dat ik gestoord ben terwijl ik er juist in de avond niet aan moet denken of na het werk.
Was dat in Nederland? Volgens mij zijn er de laatste 25 jaar in Nederland maar een handvol mensen overleden aan tetanus en die waren allemaal zo oud dat ze nooit gevaccineerd waren, of uit principe niet gevaccineerd. Als je als kind gevaccineerd bent heb je levenslang best wel wat afweer, dus je haalt die booster dan voor de zekerheid.
(niks mis met preventief iets nemen trouwens hoor, maar niet iedereen op dit forum hoeft nu in paniek de GGD te gaan bellen zeg maar, het risico is best heel klein)
Als je een piemel had, zou je dan vaak wildplassen?
- Ja
- Ja maar alleen bij hoge nood
- Alleen in een echte noodsituatie
- Nee ik zou dit liever nooit doen
- Anders
0 stemmers
Vorige maand verhoogd naar 500
altijd minder afgelost dan geadviseerd want rentevrij dus was eigenlijk voordeliger om het niet zo snel af te lossen. Was alleen even vergeten dat ik nu na 10 jaar wel rente moet betalen
dus ga zo snel mogelijk het restant afbetalen
Ja het was echt in Nederland en het was geen oude man maar onder de 40. Ik wil ook niemand bang maken hoor.
Gewoon even vaak als nu denk ik.
Het chillst vind ik als ik op een vrije dag 9 uur lang kan slapen: in de praktijk is dan 10.30 een mooie tijd om op te staan. Dat voelt nog net niet té laat, ik heb nog een stuk ochtend, maar wel laat genoeg rekening houdend met het feit dat ik vaak (te) laat ga slapen.
Als iemand voorstelt om 10 uur af te spreken in het weekend ben ik bijna meteen gepikeerd want dat betekent vaak dat de wekker om 8.30 moet en hallo dat is vroeger dan ik op thuiswerkdagen doe, ben je gek?
Van in het weekend 9.15 uur opstaan voelt echt goed (vroeg). Dan voel ik me een echt ochtendmens. Het blijft een raar idee dat de gekke zelf gekozen ochtendmensen + gedwongen mensen met kinderen om mij heen bij dat vroege tijdstip al een (halve) ochtend erop hebben zitten :’)
Mijn ritme was altijd al laat slapen en laat eruit. Vanmorgen lagen baby en ik nog samen te slapen tot na 10 uur haha. Heerlie.
Volgens mij toen ik door een rat gebeten was
kreeg een vet pijnlijke prik toen maar was zo in shock dat ik niet meer weet of het tetanus was maar vgm wel.
Nee joh dat is echt een misconceptie, we hebben gewoon een ander ritme. Ik doe ‘s avonds juist weer helemaal niks eigenlijk. Je ritme kan je trainen als je het echt zou willen, maar je wordt niet opeens productiever of zo!