Stel je persoonlijke vraag #58

Ik heb daar van die polsbandjes van microfiber voor zodat m’n armen droog blijven echt een uitvinding vind ik

3 likes

Ik wil mijn gezicht met koud water wassen. Ik ga niet onder een koude douche staan.

8 likes

Ik heb twee keer iets gezien, maar ik kan echt niet met zekerheid zeggen dat het echt een geest was. Ik was wel totaal bang en denk het echt gezien te hebben, maarja of het geen waanbeeld ofzo was kan ik natuurlijk nooit zeker weten. Ik ben wel sceptisch.

3 likes

Als ik uit de douche kom doe ik daarna altijd nog een plens koud water over mn gezicht aan de wastafel. Niet omdat het misschien beter is voor de huid eigenlijk, vind dat lekker fris aanvoelen.

3 likes

Lang leven nachtdiensten in een oud gebouw.

4 likes

Ik heb eigenlijk nooit dat er water langs mijn armen loopt? Houden jullie je hoofd niet boven de lavabo ofzo?

2 likes

Hou jij ervan als vriendinnen je random opbellen en je dan ineens twee uur aan de lijn hangt?

• Nee hou ik helemaal niet van
  • Nee hou ik niet echt van
  • Ja vind ik wel oké
  • Ja vind ik super

0 stemmers

Heb je dit wel eens?

• Nee nooit
  • Jawel, bel zelf ook random vriendinnen op
  • Jawel, maar bel zelf nooit random vriendinnen op

0 stemmers

3 likes

Als je je verjaardag viert, wie nodig je dan allemaal uit?

• Vrienden
  • Kennissen
  • Partners van vrienden
  • Buren/buurtgenoten
  • Collega’s
  • Ouders
  • Broers/zussen
  • Verdere familie
  • Schoonfamilie
  • Ik vier mijn verjaardag nooit

0 stemmers

Nodig je ook weleens iemand uit medelijden uit, maar die er je eigenlijk niet bij hoeft te hebben?

• Ja elke keer
  • Weleens gedaan
  • Nee
  • Ik vier mijn verjaardag nooit

0 stemmers

2 likes

Bij je 1e poll kan je maar 1 optie kiezen!

1 like

Stom! Gefikst

1 like

Ik nodig gewoonlijk iedereen uit die ik de weken ervoor spreek behalve mensen die ik echt haat maar opzich is iedereen welkom. Je hoeft ook niet m’n beste vriend te zijn ofzo.

2 likes

Heb jij nu een (romantische) partner?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de mensen zonder!!! partner, wil je uiteindelijk een partner?

• Nee totaal niet mee bezig
  • Ja wel echt noodzaak voor mij
  • Geen idee/hoe het komt

0 stemmers

Heb je een kinderwens ALLEEN MENSEN ZONDER!!! Partner dus

• Nee
  • Weet ik niet
  • Die is al vervuld
  • Heb al kind(eren), maar wil er meer/met nieuwe partner
  • Ja, heb er nu geen

0 stemmers

Indien je een kinderwens hebt en geen partner, voel je tijdsdruk? Van je moet de partner nog tegenkomen, toch ff samen zijn voor je aan een gezin begint, zwanger worden, etc…

• Nee want mijn kinderwens staat los van partnerwens (alleen doen bv)
  • Nee want ik heb nog veel tijd (denk ik)
  • Ja want je moet iemand leren kennen, dan nog een tijd samen zijn want je begint niet zomaar aan kinderen, zwanger kunnen worden etc etc

0 stemmers

1 like

Heb al een dochter uit een eerdere relatie (geen contact meer met ex, hij heeft haar nooit gezien) en nu in een traject voor een tweede kindje met donor!
Niet opzoek naar een partner maar sluit t ook niet uit in de toekomst.

22 likes

Ik bel met mannelijke vrienden langer dan met vrouwelijke. Die willen juist sneller door door en ik heb hetzelfde ook als ik met een vrouwelijke vriendin bel. Bij een man maakt het eigenlijk niks uit, je gooit ze op de luidspreker en het zal wel. 1 vraagt altijd of ik wel m handen was als ik ga plassen ondertussen. Maar ik kan dat alleen als ik thuis ben en ondertussen dingen kan doen.

Je zit 2 uur in het OV, kan je dan 2 uur met iemand bellen?

• Nee vind ik niet fijn
  • Ja wel prima
  • Nee dat is eerder een nachtmerrie

0 stemmers

6 likes

Wat denk jij? Dat over het algemeen mannen of vrouwen meer stress ervaren in hun leven?

• Ik denk dat dit gelijk op gaat
  • Mannen
  • Vrouwen

0 stemmers

3 likes

Ik had wel een kinderwens maar mijn conclusie is dat het er niet in zit om allerlei redenen en dat is oké. Dus ik ben zeg maar veranderd van wel naar niet maar met af en toe een moment van he toch wel balen/lastig/verdrietig dat het er niet in zit.

25 likes

Ik denk dat mannen heel snel gestresst raken om niks

3 likes

Als ik niet >600km verderop zou wonen zou ik mijn ouders en broertje (en waarschijnlijk ook de rest van de familie van mijn moeders kant) wel uitnodigen als ik mijn verjaardag zou vieren. Is bij ons in de familie gebruikelijk en ik vond het ook altijd gezellig om ze allemaal te zien en ook te mixen met vrienden

1 like

Sinds ik totaal niet bezig ben met een partner krijgen geeft het mij zoveel rust. Het past gewoon niet in mijn leven

10 likes

Voor mij was het een openbaring dat het niet ‘hoeft’. Wat een bevrijding was dat :grin:

17 likes