Ik ben toevallig nu bezig om mijn kinderwens op een andere manier in te vullen dan met partner. Ik verwacht niet dat ik snel een partner ga krijgen en heb geen zin om daarop te moeten wachten. Ik heb dan liever zelf controlle over deze keuze!
Ja voor mij ook en de omgeving weet inmiddels ook wel mijn standpunt en probeert niet meer â ik ken nog wel een â
Gewoon nee
Over het algemeen denk ik vrouwen, omdat daar toch meer (mentale) taken op terecht komen vaak. Maar in mijn relatie is het totaal andersom. Waar mijn man allemaal wel niet over kan stressen, ik vind het bijzonder. (Maar oke, hij doet ook de meeste taken).
Zijn de rozen echt in the bachelorette? ![]()
- Ja
- Nee
0 stemmers
ze zijn zoooo duidelijk nep ![]()
Mijn man zegt de hele tijd van niet haha maar ik zie t echt niet goed
Ik ben niet meer actief op zoek naar een relatie en geeft inderdaad zoveel rust. Een kind zou ik wel alleen met partner willen maar als dat er niet van komt is het ook goed en zie ik het niet als falen.
Kon me op mijn 21e echt niet voorstellen dat ik gelukkig alleen kon zijn en niet perse een relatie zou hoeven.
N.a.v. wat onduidelijkheid deze ochtend aan de ontbijttafel:
Wanneer hangen jullie vandaag de vlag (halfstok) uit?
- De hele dag
- Vanaf 18:00
0 stemmers
Ik ben gewoon niet gemaakt voor een partner. Heb zo weinig energie en kan dat echt niet delen met iemand. Heb ook geen zin om rekening te houden met iemand.
Plus ik ben al jaren niet verliefd geweest dus ik denk dat dat gedeelte in mijn brein kapot is.
Heb je ĂŒberhaupt een vlag + vlaggenmast/stok?
- Ja
- Nee
- Heb ik wel, gebruik ik nooit
0 stemmers
Ik ging hier ineens over twijfelen want bij ons hangt ie al dus heb het opgezocht, Nationaal Comité 4&5 mei roept op om de hele dag de vlag (halfstok) te hangen, in het vlakprotocol voor rijksgebouwen staat vanaf 18:00.
Haha, dit hebben wij precies zo ook vanochtend opgezocht ![]()
Ik ben van de stroming: hele dag ophangen, maar vriend twijfelde. Toen zocht ik het op en zei: ons huis is toch geen Rijksgebouw? ![]()
Maar op weg naar werk zag ik toen haast geen vlaggen buiten hangen, dus toen ging ik twijfelen of het misschien algemene consensus is om het toch pas later te doen.
Ik heb vanochtend al best wat vlaggen halfstok zien hangen, vond het wel mooi om te zien.
Hier vrij weinig. Terwijl bij Koningsdag vrijwel de hele straat de vlag eruit had hangen
Mijn stok is stuk dus het lukt me niet meer om de vlag op de halve stand te zetten. Dus dan maar niet.
Ben je 2 minuten stil vanavond?
- Ja, zonder twijfel
- Ja, maar met moeite
- Nee vanwege andere verplichtingen
- Nee omdat ik er niet achtersta
- Twijfel
0 stemmers
Ik ben benieuwd naar de reden van de nee stemmers. Lijkt mij niet heel moeilijk om even 2 minuten je mond te houden en even stil te staan bij het verleden. Wat kan er zo dringend zijn dat het voor moet gaan?
Ik ben ook benieuwd naar wat voor âandere verplichtingenâ er kunnen zijn die geen rekening houden met 2 minuten stilte. Ik kan wel een paar spoed- en noodgevallen bedenken, maar dat aantal is vrij beperkt. Misschien zie ik iets over het hoofd?
Toen ik jaren geleden nog op tinder zat heb ik dit een keer gebruikt als selectiemethode voor alle mannen met wie ik een gesprek had. Iedereen met wie ik een gesprek had gevraagd wat ze deden met die stilte. âJa niks, want dat boeit me niet zo.â Jij krijgt geen date!
Niet dat het zo mega serieus bedoeld was natuurlijk, maar als je toch moet selecteren vind ik het wel een beetje wat over je zeggen als je het niet belangrijk vindt.
Bijvoorbeeld werk waarbij je niet veel invloed hebt op de planning. Als ik vanavond zou moeten werken, kan ik alleen 2 minuten stilte doen als het werk het op dat moment dat toelaat.