Soms wel, soms niet
Plezier is echt, helaas, te enthousiast haha. Sinds mijn werkbestie weg is, is er echt een stuk minder plezier.
Heb best veel banen gehad waar ik mezelf echt 9 van de 10 dagen heen moest slepen, die alleen vol te houden waren omdat ik mijn huur moest betalen. Dit is de eerste waar ik (na bijna drie jaar nog steeds) bijna altijd wel met plezier heen ga. En zelfs als ik een keer niet zo’n zin heb is het een beetje als met sporten, als ik eenmaal bezig ben, en naderhand, was het toch fijn/gaf het voeldoening. Echt zo’n verademing, hoop dat dit nog heel lang zo blijft ![]()
Meest gunstig geen idee. Vorig jaar laten uitbetalen in mei en november als vakantiegeld en eindejaars. En dit jaar heb ik verlof er van gekocht en laat ik de rest weer uitbetalen in mei en november. Voor vitaliteit hebben wij een apart budget dus dat gaat niet van m’n ikb af.
Náár mn werk niet perse maar dat komt door het reizen. Ik vind het wel leuk op kantoor. Maar m’n werk zelf doe ik voor het eerst in m’n leven echt met plezier! Dus zeker als ik thuis werk ga ik met plezier naar m’n kantoortje haha.
Jaa sinds mijn nieuwe baan. Zat vorig jaar echt op het punt dat ik dacht dat ik nooit een baan leuk zou vinden. Er zijn (zoals alle normale banen) altijd wel een paar dingetjes die ik graag anders zie, maar goed dat hoort er gewoon bij.
Er zijn eigenlijk heel veel dingen aan mijn werk die ik leuk vind en ik heb super fijne collega’s dus dat scheelt ook, maar het is (momenteel) echt te zwaar voor me. Dus dat haalt het plezier er wel uit helaas.
Dol op mijn werk maar niet op mijn collega’s. En ik weet waar ik heeel graag wil werken, heb er al tijdelijk gewerkt, maar ze hebben geen plek helaas. Toen ging ik met 200% plezier naar werk.
Mijn werk is zó leuk, ik ga er echt altijd met plezier heen. Soms zit ik gewoon stralend in de auto omdat ik er zin in heb? Echt ziek ![]()
Het werk zelf, mijn collega’s en veel vrijheid: fantastisch. De veranderingen en de toekomstplannen: Meh.
Wat vind je een leuker accessoire?
- Sjaal
- Zonnebril
0 stemmers
Sinds kort niet meer, ik vind alleen nog m’n directe collega’s leuk en verder niks meer :’) dus ik vind het wel leuk om op mijn werk te zijn maar niet om het werk te doen.
Ja maar het blijft wel werk. Ik ga met veel meer plezier mijn weekend in.
Ik vind beide leuk, maar omdat ik zonnebril op sterkte heb, heb ik er 1 en kan ik niet afwisselen. Daarom vind ik een sjaal leuker, want die kan afwisselen.
Love allebei maar ik ben helaas niet gezegend met een zonnebrillenhoofd. Veel staat gewoon niet of mn neus is dan te klein oid waardoor het eerder clownnesk lijkt.
Heb jij een goed zonnebrillenhoofd?
- Ja elk formaat en stijl staat me wel
- Nee helemaal niet
- 1 specifiek type zoals een pilotenbril
- De meeste zonnebrillen staan wel ok bij me
0 stemmers
Veel staat me wel, maar past me niet, haha, dus voel me toch altijd wel beperkt. ![]()
Bij mijn hoofd staat helemaal niets, op mn gewone bril na. Zonnebrillen staan stom, hoeden petten en mutsen staan ook stom ![]()
Ik heb een fantastisch brillenhoofd (ik draag sowieso al sinds mijn 6e een bril dus het voelt echt als deel van mijn gezicht) en een verschrikkelijk zonnebrillenhoofd. Iets met die zwarte vlakken doet hele rare dingen met mijn gezicht??? Ik heb sowieso een zonnebril op sterkte nodig en dat is al helemaal drama want die zijn het altijd nét niet, ik kan ook nooit iets spannends kiezen want ik moet er meerdere jaren mee vooruit.
Ik voel mijn rizz echt evaporeren als ik mijn huidige draag en dan ben ik jaloers op mensen die er juist glamoreuzer van worden. En ik haat het ook zoooo erg om aan te kloten met verschillende brillenkokers en vettige zonnebrandvingers en winkels in of uit lopen. Dat zijn echt de enige momenten waarop ik misschien na zou denken over lenzen :’)
Nu ik dit lees vind ik wel dat ik een nieuwe verdien eigenlijk
Op montuurloze brillen zoals die Cartier na, kan je toch in elke (zonne)bril nieuwe glazen steken? Heb drie zonnebrillen op sterkte en heb in een outlet nog eentje gekocht om door mijn opticien die glazen te laten veranderen.
Jaaa ik denk dat ik inderdaad zoiets wil doen voor mijn volgende, of iig eentje met wat grotere glazen zodat ze evt nog bijgeslepen kunnen worden naar een nieuw montuur. Ik heb wel een vrij moeilijke sterkte (best hoog en een flinke cilinder) dus ik moet altijd wel oppassen met grotere glazen ivm jampot vibes, maar zonnebrillen met kleine glazen zijn ook weer zoiets