Een vriendin van me doet dit soort dingen heel vaak op haar verjaardag. We hebben al een keer gebowld , gezwommen en zijn een keer naar een arcadehal geweest. Echt heel leuk.
Ja zelfde als @Junebug85. 1-jarige slaapt dan vaak helaas nog niet of is overstuur etc. Maar vind het wel belangrijk om erbij stil te staan dus probeer het dan op een ander moment. Of om in ieder geval mijn gedachten er naar uit te laten gaan.
Ik mis wel een extra slaapkamer maar verder vind ik het hartstikke ruim ![]()
Dit vinden hier alle kinderen van die leeftijd super. Starten met cadeautjes verstoppen, cakejes versieren en dan een speurtocht met stops waar je spelletjes doet. Ik heb zelf dit jaar een themakist gehuurd, waar al die spelletjes al in zaten. Was een groot succes en relatief weinig werk
Ik mis een optie voor de Belgen onder ons, België kent deze gewoonte niet op 4 mei om 20:00.
Heb jij zin in die Aziatische versie van het herdenkingsmuziekje bij de krans voor Indonesië?
- JA, beste moment van de avond
- Ja, enige reden dat ik kijk
- Nee die vind ik niet leuk
- ???
0 stemmers
Ook zeer benieuwd naar het kindergedicht
Ja dat is ook lekker cringen idd ![]()
![]()
Och ja zo’n veel te vroeg wijze puber die zichzelf en de wereld veel te serieus neemt en later bij het LAKS gaat ofzo.
Extra cringe omdat dit echt mijn droom was als kind en ik precies zo’n schel ernstig kutkind was geweest in die positie
Ik heb nog ergens een gedicht dat ik voor 9/11 had geschreven (moest) en dat was ook echt zo streberig en dweperig echt calm down meid
Ik heb best zin in dat mn nageslacht gewichtige gedichten gaat schrijven. Heel mooi schat, stuur maar in
Mama huilend op de eerste rij bij de voordracht
Ik zit het Jeugdjournaal te kijken en damn daar zitten kinderen te vertellen over ‘de opa van hun opa’ in de oorlog en dan zo’n kwieke zestiger opa ernaast. Mijn eigen opa zat straight up als volwassen vent in een kamp, geen verdere generaties nodig, I feel OLD.
Omg!!! Gedicht rechtstreeks uit het Sauzenhart van Nederland 🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Is dit een kind?
- Nee dit is een twintiger
0 stemmers
Is wel echt een klassieker. Mooi dat we na paar jaar experimenteren terug zijn bij de kern. Bang, gang, deur dicht.
Milan meteen weer weg op zijn fatbike
Edit: damn bro is ZESTIEN
https://www.ad.nl/zeist/milan-16-uit-den-dolder-draagt-op-4-mei-eigen-gedicht-voor-op-de-dam-ons-dagelijks-leven-kan-zomaar-anders-zijn~a9f86405/
was wel minder cringe dan de afgelopen zoveel jaar
Ja sorry toch lachen om die errrrtrnstug ziek, vaderrrrr, moederrrrr, is dit kinderen voor kinderen
Eurrrlog