Stel je persoonlijke vraag #58

Het zachte briesje dat er staat?

• Heerlijk, waarom zeiken mensen zo
  • KEIHARDE STORM HET IS HELEMAAL KOUD ZO

0 stemmers

Ik hou niet van windstille dagen.

2 likes

Heerlijk zo’n bries in huis :heart_eyes:

4 likes

Laf een goed briesje op een warme zomerse dag. Koude harde wind hoeft nou ook weer niet, maar mss is dat meer in deze regio.

4 likes

Nou, hier was het echt geen zacht briesje :joy:

9 likes

Hier is het 4 op de iPhone, ik vind dat een zacht windje. Boven de 5 wordt het echt wind.

1 like

Hier zou het ook 4 moeten zijn, maar ik vond het echt hard waaien! Maar ik kan slecht tegen wind. Ik heb liever regen zonder wind dan wind zonder regen, denk ik.

2 likes

Nog leuker keiharde wind met hagel. Vooral als je fietst met tegenwind.

2 likes

Opzich prima, maar op de fiets is de wind voor mijn gevoel echt veel harder en dat dan ook al voor langere periode.

2 likes

Vanaf windkracht 3 vind ik al zeer matig. Ik houd echt van windstille dagen

4 likes
  • Altijd windstil
  • Altijd wind
  • Altijd wind tenzij ik wil badmintonnen, dan is het windstil

0 stemmers

1 like

Als het altijd windstil zou zijn, zouden we dan niet een veel slechtere luchtkwaliteit hebben? Doe mij maar wind zodat ik vrij kan ademen.

5 likes

Ik ben nog geen 30 hoor, maar binnen mijn vriendengroepje (6 mensen) ben ik samen met 2 anderen in dezelfde drie weken jarig. We hebben ook hetzelfde geboortejaar en idk dat vind ik heel cute, we zijn echt precies even oud. We vieren het altijd samen, maar dan wel alleen met ons groepje + aanhang. Op een dag willen we een echt feest geven, maar we hebben ieder jaar uiteindelijk toch geen zin in al het gedoe daaromheen.

Ik herken wel dat verjaardagen op gegeven moment minder belangrijk worden, opgroeien en ontwikkelen is ook minder belangrijk want je doet het niet meer samen. Als iemand zelf geen feestje geeft heeft het ook 0 impact op jouw dag. Ik vind het daarom ook best wel een voorrecht dat ik dit met deze vrienden wel mag delen, het voelt toch soort van intiem. misschien doen we dit over 10 jaar al lang niet meer zo maar voor nu mogen we deze rol in elkaars leven

6 likes

Met mijn vrienden

• Leef ik het leven echt samen
  • Spreek ik vooral af om bij te praten
  • Doe ik vooral leuke dingen

0 stemmers

De rol van vrienden in mijn leven is sinds ik (ruim) volwassen ben

• Groter geworden
  • Kleiner geworden
  • Hetzelfde gebleven

0 stemmers

We zien elkaar minder maar de band is wel hechter geworden vind ik. Zal er ook mee te maken hebben dat we veel meer hebben meegemaakt en dat wel echt hebben gedeeld. Ik heb me de afgelopen jaren wel meer gerealiseerd dat ze er echt voor me zijn als ik ze nodig heb.

5 likes

Ik denk soms wel met weemoed terug aan de tijd dat je dagen met elkaar aan het spenderen was na school of in vakanties. Mijn ā€˜beste’ vrienden wonen tegenwoordig allemaal op andere plekken, waardoor je dat laagdrempelig elkaar opzoeken minder snel hebt en soms echt weken van tevoren moet afspreken.

21 likes

Ik ben een paar maanden geleden naar het buitenland verhuisd en m’n leven leven met vrienden mis ik wel echt, ik heb hier nog geen vrienden op dat niveau en hoe bedoel je ik moet m’n vriendschappen nu onderhouden door te bellen om bij te praten???

1 like

Ik zou echt zoveel ongelukkiger zijn zonder vrienden. Ik heb het geluk dat ik familie heb die er onvoorwaardelijk voor me is, en ik heb een hele lieve en leuke partner, maar mijn wereld zou echt zo klein zijn als dat alles was. Zoals Lianne Keemink altijd zegt, friendships are love stories :hearts:

7 likes

Ff uit een ander topic:

• Ja kut ik deed ook altijd nibbit rings daarop
  • Ik maakte überhaupt geen dropketting
  • Ik deed een dropsleutel als pendant aan mijn dropketting
  • Ik deed er nog iets anders mee

0 stemmers

Ik vond het zelf altijd ranzig met van die stoffige nibbits, deed zelf liever een chique zwart ton-sur-ton lookje met een bijpassende hanger.

10 likes

Drop vind ik ranzig en nibbits vond ik ook niet te vreten . Dus ik houd het maar op deze
IMG_6006

En van snoepsleutels maakte ik speentjes van

5 likes

Smakeloos dit ding

6 likes