Stel je persoonlijke vraag #58

Liever smaakloos dan muf

1 like

Tbh had ik dit net aan mijn kleuter beloofd als traktatie. Ik mocht dit zelf niet van mijn VPRO ouders.

4 likes

Heb jij bij het maken van risotto ook altijd meer bouillon nodig dan in het recept staat?

• Heb ik meestal genoeg aan
  • Verschilt
  • Ik heb meestal meer nodig
  • Ik heb meestal minder nodig

0 stemmers

3 likes

Ik maak inmiddels standaard meer dan het recept zeg, want heb toch altijd meer nodig

2 likes

Ik heb nog nooit de bouillon afgemeten als ik risotto ga maken. Ik maak een pannetje vol en soms blijft er wat meer over en soms wat minder, maar of dat dan aan de risotto ligt of aan hoe vol ik dat pannetje heb gedaan weet ik niet.

5 likes

Ik gebruik eigenlijk nooit een recept en qua hoeveelheid bouillon doe ik maar wat. Als het te weinig is gooi ik er water uit de waterkoker bij zodat het niet te zout wordt.

9 likes

Dit doe ik ook altijd zo

1 like

Ik gooi het bouillonblokje gewoon in de pan en dan water erbij tot het gaar is, vind ik veel makkelijker. Geen idee of dat wat met de smaak doet

3 likes

Ik doe gewoon wat Knorr van me vraagt :grimacing: :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Bedoel je de wereldmaaltijd? Want dat is pap, geen risotto.

4 likes

Van Lekkermenselijk

11 likes

Mayonaise:

• I love mayo!
  • Ja wel lekker
  • Gatverdamme

0 stemmers

Ik ken niet zoveel britse mensen maar die ik ken die vinden mayonaise heel vies.

2 likes

Stel, je veroorzaakt een brand in je tuin omdat je in een droge periode explosieven gooit. Je krijgt het vuur vervolgens niet meer goed uit, maar wil ook door blijven gaan met explosieven gooien én ook dat de brand stopt. Dus je vraagt twee buren en zij komen je helpen; schaam je je?

• Nee laat een mens hobbies hebben :netherlands:
  • Ja echt gênant voor jullie :belgium:

0 stemmers

Gewoon lekker explosieven blijven gooien. Moet kunnen toch :clown_face::clown_face::clown_face: met bommen en explosieven wamen ze in Hawija ook mee weg.

1 like

Nav influencertopic

Bestel jij zware dingen om ze vervolgens te laten bezorgen door pakketdiensten zoals PostNL en DHL?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Verwacht je dat de bezorger helpt om een zwaar pakket in de woonkamer of welke kamer dan ook te zetten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je het logisch als ze niet willen helpen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij dat de pakketbezorgers zware pakketten tot in huis moeten bezorgen? Dus verder dan de voordeur.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Met echt grote dingen kan je toch ook niet kiezen voor post nl ofzo. Toevallig krijg ik morgen een nieuwe wasmachine geleverd en heb gekozen om 25€ meer te betalen om de oude af te voeren en de nieuwe aan te sluiten.

19 likes

Zwaar hoeft niet per se heel groot te zijn. Gaat hier wat mij betreft niet om 200 kilo aan kasten. Als jij 5 kilo zwaar vindt, is dat ook een prima uitgangspunt voor deze poll.

Meestal weet je toch of ze tot aan de deur bezorgen of tot binnen als je het bestelt of spreek je het af. Lastige polls zeg.

1 like

Toen ik zwanger was waren de pakketbezorgers heel lief en wilden ze het allemaal binnen zetten zonder te vragen vaak. Dat vind ik superlief maar was niet iets wat ik van ze verwacht.

8 likes

Als ze het toch al tillend komen brengen dan vind ik het niet gek om het even binnen in de gang te zetten. Dat is één stap extra. Maar als het met een steekwagentje komt dan snap ik wel dat ze het niet daarna nog eens gaan tillen