Hier vanavond precies hetzelfde. Hooggevoelige peuter die het nog niet begrijpt, dus hoe meer ik zeg dat we stil moeten doen, hoe gekker ze gaat doen door onzekerheid en spanning. Ik probeerde net wel zachtjes te doen natuurlijk, maar ik merkte dat het beter werkte om het bedtijdritueel gewoon door te doen i.p.v. proberen stil te zijn.
Peter Gast, een bekende chef.
Heb jij genoeg aan 60 gram ongekookte pasta als avondeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb geen flauw idee hoeveel pasta 60 gram is
Gekookt of ongekookt? In beide gevallen is het antwoord sowieso nee
maar ik doe het maar wel (ongekookt). Je âmagâ sowieso veel minder rijst of pasta dan ik vroeger dacht. Qua eepersoonsportie.
Moest het ook even opzoeken. 130-150 gram gekookt.
Als in kale pasta en niks anders? Dan nee, maar ligt er anders aan wat er nog bij zit
Na een maagverkleining is dat meer dan genoeg (ongekookt), daarvoor at ik makkelijk 80-100 gram ongekookte pasta
Nee niet als droge pasta maar gewoon als maaltijd, dus bijv. pasta pesto, carbonara, bolognese.
Ooh dat verandert de zaak. Dat is toch echt heeel weinig. Wie weegt dat af ĂŒberhaupt?
Dit slaat helemaal nergens op. Een minikomkommer weegt 40 gram. Dat is 1,5 minikomkommer aan pasta. Of heb je nu de poll net veranderd?
Haha een normale portie is 80 a 100 gram. Dus het is niet alsof 60 echt idioot is maar meer gebruikelijk als lunch bijvoorbeeld.
80 of 100 gram ongekookt. Dit gaat over gekookt voedsel incl saus. Ik ben met een paar weken dood met die portiegroottes
Nee hoor je leest verkeerd
Nee staat toch 60 gram ongekookt?
Dan is de poll net aangepast
Haha nee dat was een antwoord op de vraag of je er saus bij kreeg
Als het gaat om 60 gram mét saus moet je je inderdaad ernstig zorgen om jezelf maken als je dat een maaltijd vindt
Ligt toch heel erg aan de saus? Vullende carbonara achtig maaltijd: ja. Anders: waarschijnlijk niet.
Het stond er eerst niet bij, maar 60 gram ongekookt is inderdaad al een stuk leefbaarder (blijft echt weinig).