Stel je persoonlijke vraag #58

Mijn werkzaamheden vind ik heel leuk en in wat ik doe steek ik wel liefde en passie maar verder vind ik mijn werkgever kut en op die manier ben ik wel een quiet quitter want ik doe niet meer dan van me gevraagd word. Ik word er niet echt happy van maar wat anders vinden lijkt onmogelijk :woman_shrugging:

2 likes

Ik vind het wel passen bij deze tijd dat je taken netjes doen al gezien wordt als quiet quitting.

32 likes

kikkervisjes vangen om thuis te houden

• heel leuk
  • wel okĂ©
  • mwoah
  • niet okĂ©

0 stemmers

• dit hadden wij vroeger thuis
  • dit hadden wij vroeger op school
  • ik doe dit met mijn kinderen
  • dit hebben/hadden mijn kinderen op school
  • ik zou dit tegenwoordig niet meer doen
  • anders

0 stemmers

er staat hier een bak naast me (niet van mij) maar het liefst zou ik ze vrijlaten, die oogjes

1 like

Nooit gedaan

6 likes

Als je een vijver hebt, ja leuk. Anders niet natuurlijk

2 likes

Ugh in groep 7 moest ik bijna het hele jaar alleen achter de kast zitten en keek uit op een viskom met kikkerdril.

Van dril naar kikker is in 2 maanden gedaan dus lijkt me sterk :joy:

11 likes

Nooit van gehoord ook.

1 like

Ja zat ik ook al aan te denken, het voelde iig als een eeuwigheud.

Heb je weleens gehad dat een usb stick of harde schijf kapot ging omdat je hem niet “veilig” had verwijderd van je pc?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet want ik doe het altijd veilig

0 stemmers

Heb jij weleens planken van je vloer bewaard en later nog gebruikt omdat een stuk van je vloer beschadigd was?

• Wel bewaard, nooit gebruikt
  • Bewaard en gebruikt
  • Niet bewaard en niet gebruikt
  • Niet bewaard, niet gebruikt en spijt

0 stemmers

5 likes

Trok de schoorsteen om en had een gat in mijn vloer, moest twee planken vervangen

1 like

Energie ja, passie en liefde nee.

Als ik iets doe, wil ik het goed doen en dat geldt op mijn werk ook. Mijn huidige baan is zeker niet m’n droombaan, maar verschrikkelijk vind ik het ook niet.

Leef in ieder geval niet voor mijn werk.

2 likes

Huis gekocht met een keuken die op de kale vloer staat, alle laminaat vervangen en dus om de keuken heen gewerkt. We hadden niks over, ik wilde binnen een half jaar extra planken bijbestellen omdat we t.z.t. de keuken(indeling) willen veranderen maar de vloer was toen al niet meer verkrijgbaar :sob:

1 like

Ik zie net onder een “bijzondere namen post” op TikTok iemand Annemiekel noemen. Denk jij dan ook direct dat het iemand van hier is?

• Ja
  • Nee
  • Ik was het
  • ???

0 stemmers

1 like

Maar het komt ook niet van hier, het komt van de jongens van Rundfunk en dat hebben ze bijvoorbeeld bij Dumpert verteld en in hun podcast, dus best veel mensen kennen die naam denk ik.

1 like

Op zoek naar correlatie:

Noem jij je ouders bij hun voornaam?

• Nee
  • Ja
  • Hypothetisch ja (ze zijn dood/uit je leven maar je zou ze zo genoemd hebben)

0 stemmers

Verwachten ze dat je als hun volwassen kind iets doet aan moeder/vaderdag?

• Ja verwachten ze
  • Nee ze verwachten niks
  • Ze zeggen niks te verwachten maar zijn dan toch verongelijkt

0 stemmers

Wat vinden ze van de Vernigde Staten?

• Positief
  • Neutraal
  • Negatief
  • KAPITALISME MAAKT ALLES KAPOT EN AL DEZE FEESTDAGEN ZIJN ALLEEN MAAR IN HET LEVEN GEROEPEN DOOR BEDRIJVEN DIE GELD WILLEN VERDIENEN EN SENTIMENT IS NEP HALMARK IS DE DUIVEL

0 stemmers

2 likes

Moederdag is echt de dag waarop moeders van 60+ gaan guilttrippen als je niet komt koffie drinken

11 likes

Mijn moeder belde me afgelopen week om te zeggen dat ik echt niet langs hoef te komen voor moederdag hoor, en dat we het niet vieren en dat ze ook niets verwacht hoor.

Sowieso dat ze teleurgesteld is als ik niets laat horen :sob:

4 likes

Ik gok dat ze de Verenigde Staten an sich neutraal vinden. Denk dat ze over het land eigenlijk nooit echt nadenken. Trump vinden ze gelukkig wel een randdebiel.

2 likes

Mijne is hier echt de opperqueen in. Heeeel verontwaardigd ‘maar het maakt niet uit hoor’. Morgen word ik om 09:30 aan het moederdagontbijt verwacht en er is weinig waar ik minder zin in heb :joy:

2 likes