Stel je persoonlijke vraag #58

ik moet hier echt van kotsen en ik kijk ouders van dat soort kinderen het liefst afgrijzend en afkeurend aan

wat ook erg is is als mensen een foto of filmpje van hun kind posten of sturen en dan heeft dat kind overal aangekoekt eten en snot zitten??? JE KIND IS NIET CUTE JE KIND IS KK GOOR

38 likes

Dat laatste heb ik me 100% zeker weleens schuldig aan gemaakt hahahah. Je bent echt ff ontoerekeningsvatbaar dat eerste jaar. Maar poep en snot in levenden lijve gaat me te ver.

2 likes

Nee want “dat komt nu even niet uit” nee hallo en de hele kamer naar kak laten ruiken komt wél uit??

Pas zat ik aan een picknicktafel in een natuurspeeltuin en vroeg een vader of ik het erg vond als hij zijn dochter zou verschonen. Ik zo: eeeh, waar? Maar hij ging dus zijn dochter van ruim twee(!) die had gepoept OP die tafel verschonen, echt dom. Doe dat dan gewoon in een hoekje op de grond onder een boom ofzo?! Bij hele kleine baby’s stinkt het niet zo, maar bij 1+ is het toch gewoon alsof een volwassene op de tafel of idd in jouw woonkamer heeft gepoept.

2 likes

ik zat een keer op een vlucht waar de mensen voor mij hun baby op het uitklaptafeltje gingen verschonen :clown_face::clown_face::clown_face:

1 like

Bah!

Maar het alternatief is ook kut weet ik uit ervaring. Een baby met een poepexplosieluier verschonen in zo’n klein wc’tje van 60x60 is ook niet echt heel fijn.

Maar ik zou het inderdaad nooit gewoon op die stoelen en al helemaal niet op t tafeltje doen.

2 likes

Als de norm een niet-gehandicapte (lichamelijk, je adhd telt niet) witte hetero (in theorie bi zijn zoals Bonnie maar gewoon getrouwd zijn met een man telt niet) vrouw geboren als vrouw is, hoe erg ben jij dan de norm?

• Ik bén de norm
  • 75%
  • 50%
  • 25%
  • 0%

0 stemmers

Mensen die de norm zijn, voel je je toch ergens geroepen om te zeggen “maar ik heb wel adhd/ben een demisexueel/ben 1/8e Grieks”

• Oprecht nee
  • eigenlijk stiekem wel ja
  • Ja ik wil ook minderheid zijn

0 stemmers

Ja omg een vriendin van mij verschoonde haar peuter ook gewoon naast mij op de bank. Sorry maar een kleine baby gaat nog wel maar dit was echt facking goor idd net of een volwassene naast je op de bank heeft gekakt.

4 likes

Haar bank of jouw bank?

Ja, ik wil vooral niet saai gevonden worden (binnen mijn kaders van saai dan he) en wit binnen witte kringen = saai. Ik vind het stiekem ook heel leuk als mensen denken te zien dat ik niet witte roots heb en ze dan helemaal gaan raden. Spaans? Isrealisch? Portugees? Toch jammer om te zeggen dat die roots gewoon in een ander wit land liggen (ja moet ik het toch even zeggen).

1 like

En dan raden ze 3 witte landen?

9 likes

Dit is best wel een kut opmerking vind ik, misschien bedoel je het als grapje, maar er zijn zat biseksuele mensen in een monoseksuele relatie en dat maakt ze niet minder bi.

8 likes

Ja vind ik wel.
Mijn mening, mijn poll, mijn topic :facepunch:t3:

Anders filter je de mensen die er nooit last van hebben er niet uit.

Je mag uiteraard je eigen wel inclusieve poll maken als je wil.

2 likes

Wat vind jij dan wel een biseksueel persoon?

Ik vind dat een echte bi vrouw wel met een vrouw zou kunnen trouwen maar niet met een man, dat voelt verkeerd.

Ik vind diegene wel biseksueel, alleen denk wel dat als je met een man getrouwd bent je iig naar buiten toe aan de norm voldoet. Een relatie met een vrouw, een kleurtje hebben, etc etc is toch iets wat je naar buiten toe meer blootstelt aan negativiteit.

14 likes

Oh ja dat ben ik met je/jullie eens hoor. Maar vind niet dat dat iemand alleen “in theorie” bi maakt (en dat is ook gewoon niet de definitie van biseksualiteit). Al kan de onzichtbaarheid die bij een monoseksuele relatie komt kijken als bi persoon wel vervelend zijn, maar je voldoet inderdaad wel meer aan de norm.

@Zemraluani zo’n starre definitie van een ~echte bi vrouw~ slaat echt nergens op en is gewoon bifobie.

10 likes

Het is geen serieuze poll verder, was gebaseerd op deze headline die ik las en toen dacht dat is wel de eindbaas.

Verder wens ik elke bi zijn/haar/hen volle geluk toe

9 likes

bij mij in het gangpad van het vliegtuig en dan verontwaardigd doen toen het personeel er iets van zei :sob:

1 like

Ik ook niet maar het klinkt weinig

1 like