Ben jij vandaag een zeikerd?
- Nee juist heel erg niet
- Je zou het zo kunnen zien
- Vergeleken met normaal zeik ik vandaag juist weinig
- Ja vind ik zelf ook
- Laat me gewoon omg
0 stemmers
Ben jij vandaag een zeikerd?
0 stemmers
ken jij mensen (mag ook vaag) die vol in een MLM/pyramid scheme zijn gevallen?
0 stemmers
iemand uit mijn vroegere kring is hier nu zo vol in aan t vallen, bizar om te zien
Valt ze voor een klassieke MLM of de meer van nu coaching-achtige?
ja coaching/“high ticket marketing”
Mijn buurvrouw, maar we liggen elkaar niet. Dus ik vind het helemaal prachtig en ze zal mij toch nooit benaderen.
Oud klasgenoot die vuistdiep in Young Living zit.
Echt bizar omdat ze me altijd heel nuchter en intelligent leek. Vraag me dus ook af of ze het zelf echt niet ziet, of dat ze er gewoon al te diep in zit om er nog mee te stoppen.
En een vriendin die een cursus ging volgen waarvan de site eruitzag alsof de aanbiedster net een cursus verkoop cursus 101 had afgerond. Die vriendin kwam erachter dat die cursus niets voorstelde nadat ze al 1000+ euro had overgemaakt.
Ik heb een jaartje high school in Amerika gedaan en had veel van die meiden nog op facebook. Echt driekwart daarvan deden MLM ![]()
Heb jij Wappies (niveau zonnebrand werkt niet en vaccinaties veroorzaken autisme) in je omgeving?:
0 stemmers
En wat is hun politieke kleur?:
0 stemmers
Ex vriend en ik vraag me zo af hoe diep hij er nu nog in zit. Qua politieke specteum ging hij ook van pvda (toen ik hem leerde kennen) naar fvd haha
Ik hoop er ooit echt een keer tegen te komen om eens lekker de discussie aan te gaan.
Joh die vage kennissen van mij zijn helemaal into numerologie, geloven dat je organen een ziel hebben en chakra’s. Maar stemmen keihard VVD en zijn anti buitenlanders (maar maken graag gebruik van oosterse filosofieën)
Die stemmen niet ![]()
Verspilde moeite. Ze zijn geïndoctrineerd
Lijkt me super lachen om gewoon te doen alsof ik geïnteresseerd ben en helemaal in awe van hun “onderzoek” en gedachtegang, hallo het leven is anders te saai hoor!!!
Een van mijn beste vriendinnen zit er nu vol in met van die producten aanprijzen op sociale media. Ik praat er maar niet over…
Hoe is dat een beste vriendin als je daar niet over kunt praten?
Ken je iemand die diamond paint?:
0 stemmers
Heb je ooit een diamond painting cadeau gekregen?:
0 stemmers
Ja en wat moet ik ermee, ik heb al 900 onafgemaakte hobbies
Tenminste geen afgemaakte diamond painting. Dat kan ook nog gebeuren
Ja maar dan van m’n (volwassen) achternichtje die op een gesloten afdeling zit en dit is haar dagbesteding en ze had er speciaal een uitgezocht met bloemen en een kat omdat ik daar van hou 🥹🥹🥹 Had het voor de foto even op m’n werkkamer gezet maar kon ‘t niet over m’n hart verkrijgen om hem snel weg te halen want ze had er zoooo lang aan gewerkt (hij is ook echt gigantisch). Heb ‘m vorige maand toevallig toch in een kast gezet omdat ik het te druk en groot vond maar eigenlijk stond ‘ie best mooi en ik vond het gewoon zo lief en aandoenlijk dat ze hier zo lang speciaal voor mij aan had gewerkt ![]()