Zijn meekleurende glazen niet iets voor jou? Ik ken mensen die dat hebben en die zijn daar heel blij mee. Enige nadeel is, is dat het niet in de auto werkt.
En ondanks dat kom ik amper buiten zonder haha. Lente, zomer, herfst, winter, regen etc. Ik heb ām op.
Ik wou echt dat brillen me leuker stonden, dan had ik er echt veel. Nu pas ik eens in de zoveel tijd een model dat ermee door kan, maar zou zo graag iemand willen zijn die van die leuke funky modelletjes kan hebben.
Mijn man heeft zoān clip-on voor zān bril.
Zijn merk bril (lindberg) heeft die voor elk montuur.
Zo dus:

Ideaal want ligt in de auto en klik je er zo op. En dus je eigen bril met alle cilinders er op en aan
Snap je helemaal! Vooral dat switchen ook steeds. Kom altijd handen te kort ook. Dan laat ik mijn bril weer bijna op de grond vallen ![]()
Vind van die opzetbrillen of meekleurende glazen ook echt niet mooi. Dan liever deze struggle haha
Het lijkt me echt leuk als je een hoofd hebt waarbij elk model staat
Ik vind dat alleen vlinderachtige modellen me staan. Ik probeer wel eens verschillende modellen maar het eindigt altijd dat ik met passen Heel Erg Snel die bril weer van mijn hoofd haal omdat het vreselijk staat ![]()
Maar ik vind het qua accesoires wel weer leuker dan een sjaal. Daarmee krijg je ƩƩn vibe (cozy winters) en met een zonnebril kun je meerdere vibes (sportief , anoniem, laat me met rust, noncha, formeler) creƫren ofzo?
Ik kan redelijk veel hebben qua vorm. Alleen ik heb wel dikke wangen, dus moet altijd opletten dat de onderkant van een zonnebril daar niet op leunt en dat die bril dan omhoog vliegt als ik lach ![]()
Jij (Nederlander) belt een klantenservice, maar een Belg staat je te woord
- Prima
- Ben zelf een Belg maar wil dit niet
- Ik weiger met een Belg te praten
0 stemmers
Sorry ik ga een beetje stuk over al die Odido klantnotities die gelekt zijn, echt 10000x āmeneer zegt kankerā en dan eentje die niet door een Belg geholpen wil worden.
Redelijk ongerelateerd, maar ik vind weinig zo gezellig als wanneer de klantenservice overduidelijk in Suriname zit.
Zonnebrillen zijn altijd veel te groot bij mij.
Prima, maar het moet wel verstaanbaar en te volgen zijn. Heb meerdere keren klantenservice aan de telefoon gehad en die hadden zoān zwaar accent (en dat was niet uit BelgiĆ«)
Expliciet zeggen dat de jonge baby van een naast familielid niet welkom is op je bruiloft:
- Jouw feestje, dus waarom niet!
- Mwah, beetje pijnlijk
0 stemmers
Common sense toch? Waarom zou iemand wel een piepjonge onvoorspelbare baby op hun bruiloft willen? Is voor niemand leuk.
Pijnlijk, maar bij sommige mensen ook gewoon nodig.
Eerder pijnlijk is dat het nodig is om te zeggen. Je neemt je kinderen toch niet mee tenzij ze expliciet zijn uitgenodigd? Kan me niet herinneren dat ik vroeger ooit mee ging, tenzij ik bloemenmeisje was (dat was ƩƩn keer en wel echt het beste event van mijn leven)
Dit is zo je referentiekader. Ik kom uit een familie waar een uitnodiging automatisch ook voor kinderen geldt.
Dit komt nu voor de tweede keer voor in mijn familie haha. De aanstaande moeder snapt het idee wel maar wil tegen die tijd (waarschijnlijk is de baby dan een week of 6/7) nog niet een hele dag van haar baby gescheiden zijn. Het bruidspaar zegt begrijpelijk, maar wij houden nu eenmaal niet van kinderen.
Als ik een piepjonge baby zou hebben Ʃn een bruiloft gepland staat, dan denk ik dat ik ook geneigd zou zijn de baby mee te nemen. Maar het hangt er ook vanaf hoe jong piepjong is. Ik vind piepjong klinken als een baby onder de 2 maanden ofzo?
Mocht mij expliciet verzocht worden dat niet te doen, dan doe ik dat natuurlijk niet en zou ik dat ook niet pijnlijk vinden. Hun feestje, dus zij beslissen. Moet ik alleen wel kijken of er geschikte oppas is voor mijn piepjonge baby of dat het betekent dat ik mogelijk maar kort aanwezig ben op de bruiloft oid.
Prima toch, dan gaan zowel moeder als baby niet.
Ik zou dan weer niet zeggen Henkie is niet welkom, maar wel dat het voor kinderen vanaf 12 is ofzo. Dat zou ook veel logischer zijn want zoveel mensen hebben kinderen, die wil ik er allemaal niet bij hebben.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Wat dat betreft is het misschien wat hard wat ik zei