Stel je persoonlijke vraag #58

Door mensen zoals jij doen ze dat inderdaad buiten. Of in flessen in hun auto’s. Niet zo moeilijk om vanaf moment één aan te geven dat ze überhaupt van je toilet gebruik mogen maken, dan zullen ze daar ook gewoon gaan plassen.

Ik heb ook grote afschuw tegen mensen die een dixi laten komen voor werklui terwijl hun wc niet afgesloten wordt en dus gewoon bruikbaar is.

2 likes

Als je meerdere wc’s hebt, boeit het toch niet dat ze naar een bepaalde wc worden gewezen. En @Kikker zegt dat het gewoon een volwaardige wc is, en geen dixi.

Mijn ervaring is dat ze altijd vragen of ze naar de wc mogen en dan wijs ik de wc beneden aan (ik verbied ze dus niet om naar de andere wc te gaan, maar wijs ze gewoon aan waar de wc beneden is, en die wordt dan ook gewoon steeds gebruikt). Heb liever ook niet dat ze naar de wc in de badkamer gaan, omdat we binnen geen schoenen dragen. Dus dan beperken tot aantal ruimtes, want ze moeten hun werkschoenen dragen.

8 likes

Huh maar ze heeft toch gewoon twee wc ruimtes? Ik snap wel dat je dan bijvoorbeeld zelf liever boven pakt.

1 like

Alsof je het over wilde beesten hebt dat ze niet van je toilet gebruik mogen maken.

Het zou niet eens in me opkomen dat iemand niet naar de wc mag. Ongelooflijk dat er dus mensen zijn die zo denken.

7 likes

Nou dat inderdaad. Het is de toon die de muziek maakt in deze. Het komt behoorlijk minderwaardig over.

3 likes

Is het nog normaal om grote en kleine boodschap te gebruiken?

• Ja
  • Nee
  • Bepaalde situaties, namelijk

0 stemmers

Welke worden gebruik je als je moet specificeren wat iemand op de wc doet?
  • Grote/kleine boodschap
  • Nummer 1 of 2
  • Plassen
  • Pissen
  • Urineren
  • Zeiken
  • Poepen
  • Kakken
  • Schijten
  • Iets totaal kinderachtigs (bijv. een bruine trui breien)
  • Bouten
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Het ligt er wel aan waar ze voor komen. Als het maximaal 4 uur is, dan heb ik koekjes en koffie. Als het een hele dag is, heb ik er ook ander drinken bij en nog iets van donuts/cake oid. Er zijn ook wel eens personen meerdere dagen geweest en daar heb ik voor gekookt, omdat mijn vriend ze via via vaag kende.

3 likes

Als je in gezelschap bent, bijvoorbeeld aan tafel/in een café of zo, en je moet plassen, zeg je dan:

• Ik moet/ga even naar de wc/het toilet
  • Ik moet/ga even plassen/pissen/urineren/voor de kleine boodschap
  • Wilt u mij excuseren?
  • Niks ik loop gewoon weg

0 stemmers

Ik realiseerde mij laatst dat ik vaak “Ik ga even plassen” zeg :joy: waarom??

2 likes

Ben je iemand met een migratieachtergrond? Dus jij of minstens een van je ouders in het buitenland geboren.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Blijkbaar heeft 67% van de gedetineerden dat dus ben benieuwd hoe potentieel crimineel FF is

2 likes

Mee eens met deze stelling?:

• Ja, verbieden maar
  • Nee, en ik vind het fatbike verbod ook ongein
  • Nee, want ik rijd een bmw
  • Nee, en ik ben mee eens met het fatbike verbod

0 stemmers

1 like

Fatbikeverbod zonder verbod op elektrische fietsen in het algemeen is gewoon etnisch profileren.

21 likes

Hoezo Volvo dan? Dat zijn toch uberdegelijke familiemensen die daar in rijden?

7 likes

Wil je mijn strafboek zien?

3 likes

Ja waarom niet de vw polo

8 likes

Misschien rijden die weer te sloom :woman_shrugging:t2:

1 like

Ja! En ook de mercedes a-klasse.

2 likes

Ben je een rechter ofzo of bedoel je strafblad?

4 likes

Potjandeurie daar gaat mijn grap.
Strafblad - strafboek :grimacing:

3 likes

Ben ik het niet helemaal met je eens, ja er zijn genoeg kinderen met een migratieatergrond die erop zitten. Maar ook genoeg witte jongeren. Ik denk eerder sociaal economische achtergrond dan etnische achtergrond.

En ik haat fatbikes, omdat ze teringsnel gaan en die toeters maken herrie en het zijn vaak irritante pubers die erop zitten. Maar als ik 30 jaar geleden zo oud was als nu had ik dat vast ook gezegd van alle scooters en brommers. Het grootste verschil is dat ik hier ook 12 jarigen op zo’n ding zie zitten en dat vind ik gevaarlijk.

Verder zijn het natuurlijk gewoon een soort elektrische fietsen en dat vind ik 9 van de 10 keer ook onzin voor kinderen.

19 likes

Als jij rijd (auto of fiets. In elk geval iets op wielen). Wat ben jij eerder?:

• Agressieve rijder (fiets)
  • Agressieve rijder (auto)
  • Truttige rijder (fiets)
  • Truttige rijder (auto)

0 stemmers

1 like