Trok de schoorsteen om en had een gat in mijn vloer, moest twee planken vervangen
Energie ja, passie en liefde nee.
Als ik iets doe, wil ik het goed doen en dat geldt op mijn werk ook. Mijn huidige baan is zeker niet mân droombaan, maar verschrikkelijk vind ik het ook niet.
Leef in ieder geval niet voor mijn werk.
Huis gekocht met een keuken die op de kale vloer staat, alle laminaat vervangen en dus om de keuken heen gewerkt. We hadden niks over, ik wilde binnen een half jaar extra planken bijbestellen omdat we t.z.t. de keuken(indeling) willen veranderen maar de vloer was toen al niet meer verkrijgbaar ![]()
Ik zie net onder een âbijzondere namen postâ op TikTok iemand Annemiekel noemen. Denk jij dan ook direct dat het iemand van hier is?
- Ja
- Nee
- Ik was het
- ???
0 stemmers
Maar het komt ook niet van hier, het komt van de jongens van Rundfunk en dat hebben ze bijvoorbeeld bij Dumpert verteld en in hun podcast, dus best veel mensen kennen die naam denk ik.
Op zoek naar correlatie:
Noem jij je ouders bij hun voornaam?
- Nee
- Ja
- Hypothetisch ja (ze zijn dood/uit je leven maar je zou ze zo genoemd hebben)
0 stemmers
Verwachten ze dat je als hun volwassen kind iets doet aan moeder/vaderdag?
- Ja verwachten ze
- Nee ze verwachten niks
- Ze zeggen niks te verwachten maar zijn dan toch verongelijkt
0 stemmers
Wat vinden ze van de Vernigde Staten?
- Positief
- Neutraal
- Negatief
- KAPITALISME MAAKT ALLES KAPOT EN AL DEZE FEESTDAGEN ZIJN ALLEEN MAAR IN HET LEVEN GEROEPEN DOOR BEDRIJVEN DIE GELD WILLEN VERDIENEN EN SENTIMENT IS NEP HALMARK IS DE DUIVEL
0 stemmers
Moederdag is echt de dag waarop moeders van 60+ gaan guilttrippen als je niet komt koffie drinken
Mijn moeder belde me afgelopen week om te zeggen dat ik echt niet langs hoef te komen voor moederdag hoor, en dat we het niet vieren en dat ze ook niets verwacht hoor.
Sowieso dat ze teleurgesteld is als ik niets laat horen ![]()
Ik gok dat ze de Verenigde Staten an sich neutraal vinden. Denk dat ze over het land eigenlijk nooit echt nadenken. Trump vinden ze gelukkig wel een randdebiel.
Mijne is hier echt de opperqueen in. Heeeel verontwaardigd âmaar het maakt niet uit hoorâ. Morgen word ik om 09:30 aan het moederdagontbijt verwacht en er is weinig waar ik minder zin in heb ![]()
Ben jij vandaag een zeikerd?
- Nee juist heel erg niet
- Je zou het zo kunnen zien
- Vergeleken met normaal zeik ik vandaag juist weinig
- Ja vind ik zelf ook
- Laat me gewoon omg
0 stemmers
ken jij mensen (mag ook vaag) die vol in een MLM/pyramid scheme zijn gevallen?
- ja, zitten er nu ook nog in
- ja, maar zijn niet meer actief
- ik heb vermoedens
- nee
0 stemmers
iemand uit mijn vroegere kring is hier nu zo vol in aan t vallen, bizar om te zien
Valt ze voor een klassieke MLM of de meer van nu coaching-achtige?
ja coaching/âhigh ticket marketingâ
Mijn buurvrouw, maar we liggen elkaar niet. Dus ik vind het helemaal prachtig en ze zal mij toch nooit benaderen.
Oud klasgenoot die vuistdiep in Young Living zit.
Echt bizar omdat ze me altijd heel nuchter en intelligent leek. Vraag me dus ook af of ze het zelf echt niet ziet, of dat ze er gewoon al te diep in zit om er nog mee te stoppen.
En een vriendin die een cursus ging volgen waarvan de site eruitzag alsof de aanbiedster net een cursus verkoop cursus 101 had afgerond. Die vriendin kwam erachter dat die cursus niets voorstelde nadat ze al 1000+ euro had overgemaakt.
Ik heb een jaartje high school in Amerika gedaan en had veel van die meiden nog op facebook. Echt driekwart daarvan deden MLM ![]()
Heb jij Wappies (niveau zonnebrand werkt niet en vaccinaties veroorzaken autisme) in je omgeving?:
- Stellig nee
- Niet dat ik weet, maar ik heb mijn vermoedens
- Ja, collegaâs
- Ja, familie
- Ja, vrienden
- Nee, maar wel eentje die op het randje zit
- Ja, vage kennissen
0 stemmers
En wat is hun politieke kleur?:
- Over het algemeen rechts
- Over het algemeen links
- Ik heb geen idee
0 stemmers
Ex vriend en ik vraag me zo af hoe diep hij er nu nog in zit. Qua politieke specteum ging hij ook van pvda (toen ik hem leerde kennen) naar fvd haha
Ik hoop er ooit echt een keer tegen te komen om eens lekker de discussie aan te gaan.