Stel je persoonlijke vraag #58

Joh die vage kennissen van mij zijn helemaal into numerologie, geloven dat je organen een ziel hebben en chakra’s. Maar stemmen keihard VVD en zijn anti buitenlanders (maar maken graag gebruik van oosterse filosofieën)

1 like

Die stemmen niet :woman_fairy:t4:

7 likes

Verspilde moeite. Ze zijn geïndoctrineerd

2 likes

Lijkt me super lachen om gewoon te doen alsof ik geïnteresseerd ben en helemaal in awe van hun “onderzoek” en gedachtegang, hallo het leven is anders te saai hoor!!!

3 likes

Een van mijn beste vriendinnen zit er nu vol in met van die producten aanprijzen op sociale media. Ik praat er maar niet over…

Hoe is dat een beste vriendin als je daar niet over kunt praten?

2 likes

Ken je iemand die diamond paint?:

• Nee, wel iemand die het gedaan heeft
  • Nee
  • Ja, ik ben het zelf
  • Ja

0 stemmers

Heb je ooit een diamond painting cadeau gekregen?:

• Nee, gelukkig niet
  • Ja 🫠

0 stemmers

3 likes

Ja en wat moet ik ermee, ik heb al 900 onafgemaakte hobbies

2 likes

Tenminste geen afgemaakte diamond painting. Dat kan ook nog gebeuren

2 likes

Ja maar dan van m’n (volwassen) achternichtje die op een gesloten afdeling zit en dit is haar dagbesteding en ze had er speciaal een uitgezocht met bloemen en een kat omdat ik daar van hou 🥹🥹🥹 Had het voor de foto even op m’n werkkamer gezet maar kon ‘t niet over m’n hart verkrijgen om hem snel weg te halen want ze had er zoooo lang aan gewerkt (hij is ook echt gigantisch). Heb ‘m vorige maand toevallig toch in een kast gezet omdat ik het te druk en groot vond maar eigenlijk stond ‘ie best mooi en ik vond het gewoon zo lief en aandoenlijk dat ze hier zo lang speciaal voor mij aan had gewerkt :heart:

82 likes

Heb jij Euphoria gezien?

• Ja
  • Nee
  • Mee bezig
  • Hoezo kom je hiermee na 8 jaar?

0 stemmers

Ja :heart:

3 likes

Ik ben nu net begonnen in seizoen 2, zit er helemaal in. Vind alleen wel dat alleen Zendaya en Sydney Sweeney goed kunnen acteren, die Lexi, Maddie en Jules vind ik vrij pijnlijk slecht acteren.

Neeee zou iemand dat geven alsof het een schilderij is ofzo :o_o:

1 like

Het was een kraamkado, bedoeld als decoratie voor in de kinderkamer… En volgens mijn partner kon ik 't niet maken om 'm niet op te hangen/neer te zetten :smiling_face_with_tear:

Never forget de dag dat ik bij die familie ging eten en tussen neus en lippen door vertelde dat ik in de week erop mijn covid vaccinatie ging halen.

Echt pure woede en tranen dat ik IETS HEEL ERGS GING DOEN. Alsof ik dood zou gaan of compleet zou veranderen als mens.

In mijn omgeving zijn die mensen trouwens helemaal niet te plaatsen qua politieke voorkeur. Vaak hele rechtse en hele linkse ideeën in 1. En gedeeltelijk indd ook niet stemmen.

4 likes

Ik heb dit zelf gedaan omdat ik het een hele rustgevende hobby vond. Maar ik vind het resultaat echt afschuwelijk :joy: Dus ik zette mijn eindresultaat altijd een paar dagen in de woonkamer tot op zondagavond het grofvuil aan de weg ging.

10 likes

Ik heb het idee dat kleuren het overgenomen heeft van diamond painting. Wat ook maar beter is. Een kleurboekje neemt minder ruimte in beslag

1 like

Oh ik vind ze allemaal wel wat hebben haha. :joy:

Wat vind je intussen van de koers/naamsverandering van PRO?

• Goede keus
  • Wel ok
  • Mwah
  • Niet enthousiast
  • Vreselijk

0 stemmers

3 likes