Ik kan dan alleen maar denken aan praktijkonderwijs die als afkorting pro heeft.
Mijn opa en oma wonen in een huisje op het terrein bij mijn ouders, en altijd als ik daar slaap ga ik de volgende dag diamond painten met mijn moeder en oma. Dat vind ik dan wel heel gezellig altijd. Beetje kletsen en die dingen prikken.
Zij is er helemaal gepassioneerd over, dan heb ik ook zoiets van leven en laten leven. In het begin dacht ik wel ik moet hier iets mee en haar waarschuwen. Iedereen er om heen praat er ook over van; heb je dat gezien??
Ik geloof niet dat je van druppels van 100+ euro je hormonen in balans krijgt en op magische wijze afvalt. Echt een inhoudelijke discussie met iemand die in dat soort dingen gelooft is altijd lastig. Dan accepteer ik maar dat we over bepaalde dingen anders denken en andere levenskeuzes maken. Al moet ik zeggen dat het wel wat bekoeld is afgelopen tijd, maar dat is niet alleen daardoor. Maar het is mij ook niet waard om de vriendschap daarvoor op het spel te zetten. Het zal vanzelf wel weer ophouden (hoop ik).
Sommige mensen vinden de keuzes die ik maak ook dom, ik heb daar ook weinig boodschap aan. Het is mijn leven.
Oh vind deze wel heel tof ahaha
Mijn broer bleek ineens een wappie te zijn, toen mijn moeder de griepprik kon halen. Hij raadde af dat te doen en het was allemaal onzin.
En rechts/links is lastig, want stemt niet en op sommige vlakken heel links en andere vlakken meer rechts.
Ik negeer het maar, want hem overtuigen doe ik niet en we hebben sowieso totaal verschillende karakters.
Ja wow, dus een vriendin uit onze vriendinnen groep is dus anti zonnebrand. Was in shock dat die mensen echt bestaan. Op werk hebben we ook een aantal Joep Rovers aanhangers.
Voor mijn kind is diamond painting echt een prima manier om prikkels te verwerken.
Ben benieuwd hoe ze er over paar jaar uitziet
Gesloten inrichting is echt zoân achterhaalde term! Beetje stigmatiserend.
Gewoon âgesloten afdeling in de psychiatrieâ oid en please geen inrichting.
Maar verder vind ik je verhaaltje wel lief.
Ik zal het aanpassen
Ja mn bejaarde buurvrouw. En ze doet dat soms zelfs met een clubje andere ouderen
en ik moet eerlijk zeggen dat als je een leuk patroon hebt en het netjes doet het nog best leuk kan worden. Ze heeft nu haar laatste gemaakte exemplaar in de wc gehangen haha.
Ik krijg dus laatst weer elke keer van die advertenties van schilderen op nummer maar daar zou ik dus echt nooit aan beginnen.
Schilderen op nummer:
- Leuk
- Nee is niet wat voor mij
- Ik ga liever direct dood
0 stemmers
Als iemand geëlimineerd mag worden is het Joep R ![]()
Nul geduld voor haha
Ik ook en ik heb hem aan mân oma gegeven toen hij af was. Zij heeft hem opgehangen (nog op een hele zichtbare plek ook
) terwijl ik zei dat dat niet hoefde. Dus ik twijfel nu of ze hem écht mooi vindt (of waardeert dat ik er zoveel tijd mee bezig was) of dat ze zich verplicht voelt en ik me schuldig moet voelen haha
Ja, mijn ex wilde dus met de gemeenteraadsverkiezingen op fvd stemmen, maar die waren er niet in zijn gemeente, dus toen koos hij maar D66?
Sowieso merkte ik dat hij de hele dag alternatieve media aan het consumeren was, maar heel weinig wist over de actuele politieke situatie!? Idd ook vanuit het idee dat het toch allemaal geen zin heeft en iedereen net zo slecht is.
Hahaha, ik heb een keer een afgrijselijk lelijk glitter diamond painting poster gemaakt. Ik wilde kijken of het wat voor me was, was ook direct een heel groot ding
Deze hangt jaren later nog bij mijn vader in de schuur, hij vond het zo zonde dat ik er wel veel tijd in had gestopt ![]()
![]()
Werk jij âonderâ je (diploma) niveau? Bijv je hebt universiteit gedaan en werkt nu als pakketbezorger
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb een hbo-diploma en altijd in de communicatie gewerkt als tekstschrijver en eindredacteur. Sinds een aantal jaar ben ik arbeidsongeschikt vanwege nah als gevolg van een auto-ongeluk. Ik werk nu vrijwillig bij een konijnenopvang en het is het leukste werk dat ik ooit gedaan heb!
Ik heb er altijd zin in, baal als ik niet kan, kom er met energie vandaan. Mijn focus ligt daar op de (medische) verzorging van de dieren en ik haal daar zoveel voldoening uit. Door mijn nah gaan zwaardere fysieke werkzaamheden (schoonmaken) of werkzaamheden met veel prikkels (klanten helpen) niet zo goed en ben ik als vanzelf deze kant op gerold. Want rustig 1 op 1 met de dieren werken, lukt me hartstikke goed.
Ik moet er ook niet aan denken om weer hele dagen op kantoor te zitten. Dus nou ja, geluk bij een ongeluk dat het naast alle ellende ook iets moois heeft opgeleverd.
Edit: en over âonder je niveau werkenâ: ik vind het dus stiekem heerlijk dat ik bij dingen kan denken: âniet mijn toko, niet mijn probleemâ. Er zijn echt wel dingen waar ik me tegenaan zou kunnen bemoeien, maar dat hoeft niet. Ik heb gewoon lekker afgebakend uitvoerend werk and I love it.
âEen passagier had een persoonlijke wifi-hotspot ingesteld met de naam: âAllahu Akbar - er is een bom aan boordâ.â
Is deze passagier een man?
- Absoluut
- Nee dat kan je niet weten
0 stemmers