Hoe vaak poep jij eigenlijk
- Gaat je geen zak aan Zemraluani
- Dagelijks
- Dagdagelijks
- Twee keer in een midweek
- Twee keer per week
- Minder dan al deze opties
- Meer dan al deze opties
- Ik ben Belg en ik poep in bed
0 stemmers
Hoe vaak poep jij eigenlijk
0 stemmers
Stel je hebt een fijne therapeut, zzpâer, valt niet onder een organisatie, en je merkt dat je een factuur van een sessie/behandeling nooit ontvangen hebt. Je krijgt de sessies niet vergoed!
0 stemmers
waarom moet het altijd over poep gaan op dit forum!
Kan jij dit lied meezingen?
0 stemmers
Ik zou veel te huiverig zijn voor een plotselinge eindafrekening van een miljoenmiljard euro
Zoo dit is lang geleden! Maar blijft grappig en goed bedacht.
Heb jij altijd bodylotion op voorraad in huis?
Ik kan er echt zo niet tegen als je bij vrienden slaapt en ze hebben geen bodylotion. Hoeft echt geen fancy te zijn maar geef me bodylotion.
0 stemmers
Ik heb echt nog nooit in mn leven een moment gehad dat ik dacht ik heb bodylotion nodig.
Nou lucky you toch. Ik werd als kind al ingesmeerd met bodylotion, wat waarschijnlijk niet goed is. Maar anders zijn vooral mijn onderbenen en armen heel droog.
ik gebruik altijd body butter maar zelfde idee. ik vind het ook zo vreselijk als ik het vergeet om mee te nemen op vakantie. echt zoân naar gevoel om niks op je lichaam te hebben na het douchen
Ik heb altijd wel een pot nivea. Ideaal voor veel dingen ![]()
Haha nee dit kan echt niet! Dat kan je toch niet uitsmeren over je lichaam. Hele andere structuur.
moet wel zeggen dat ik niet elke ochtend er zin in heb om te doen maar het voelt veel fijner.
Ben je vrij vandaag?
0 stemmers
Is dit gĂȘnant?
0 stemmers
Jemig deze mannen. Je kunt niet de boycot âsteunenâ, maar dan toch naar Wenen gaan, omdat het zo leuk.
Het was al genant zonder: âIk noem het echt de Olympische Spelen van muziek en performanceâ
Hahaha ik kon gewoon aan de thumbnail zien welk nummer dit is
P O E P poeeeep!
Heb jij Cynthiaâs zomerboek besteld?
0 stemmers
Een boek maken over jezelf en je eigen vakanties en dat verkopen als leuk voor een ander vind ik echt bijzonder.
Next level â wil je mn vakantiefoto s zien?â