Ik had deze en mijn hond heeft die nu ook!
Niet van mijn ouders, had er op een gegeven moment zelf een laten maken omdat het “in” was
Oh ja, dit kan ik me ook nog vagelijk herinneren! Denk dat die trend niet aansloeg bij mij ivm de jeugdherinneringen, haha. Wat had jij erop gezet, weet je dat nog? Echt je gegevens of een “coole” tekst
Ahahahhaah oh my ja ik had dit ook met vriendinnen!!! Wat lelijk. Mega corny tekst over dat we forever friends zouden zijn. Spreek ze allebei niet meer ![]()
![]()
Ja ik had er ook zo een, haha! Volgens mij na Dutroux in het nieuws. Mijn moeder is toen echt geradicaliseerd (waarmee ik bedoel; in haar angststoornis
). Mens ik ga buitenspelen niet vechten in Vietnam.
Wow ja ik wilde dit ook altijd maar nooit gekocht, was in dezelfde tijd dat legerbroeken helemaal de shit waren
Ik had gewoon zo vierkante platte klittenband Pinokkio portemonnee met een touwtje om m’n nek. Daarin een briefje met ons adres en zelfs een sleutel dacht ik. Handig voor de kidnappers die als side job ook aan inbraken doen.
Door deze discussie moest ik denken aan de term ‘sleutelkinderen’, dat hoor je tegenwoordig nooit meer.
Het was een 90’s term voor kinderen die hun huissleutel aan een koordje om hun nek hadden hangen omdat na school ouders niet thuis waren.
Haha, ik was zo’n sleutelkind. En ook nog zielig, want mijn ouders waren gescheiden.
Maarrrr ik had geen touwtje maar deze fantastische sleutelhanger ![]()
Haha ik kreeg vroeger ook altijd een sleutel mee. Andere buurtkinderen hadden gewoon een touwtje door de brievenbus, maar dat mocht bij ons uiteraard niet. Was ik die sleutel ook nog een kwijtgeraakt (goh), werden ze nog boos ook??
Iemand die dichtbij je staat stuurt je iedere dag meerdere foto’s van een huisdier.
- Leuk!
- Hangt van het huisdier af
- Mild irritant
- Heel irritant
- Daar zeg ik iets van
- Daar reageer ik oprecht enthousiast op
- Daar reageer ik gemaakt enthousiast op
- Daar reageer ik niet op
0 stemmers
Dit zou echt een absoluut non-probleem zijn in mijn leven
Misschien dat de mensen in mijn leven niet genoeg foto’s van hun huisdieren sturen? Dat vind ik veel erger ![]()
Kijk jij dit jaar Eurovisie?
- Nee ik kijk het nooit
- Nee ik boycot
- Ja ik ben een kutmens en kijk gewoon
0 stemmers
Polls van @Zemraluani
- Ervaar ik als volledig neutraal
- Persoonlijk heb ik soms het gevoel dat ik merk dat ik vind dat de antwoordopties als licht sturend kunnen worden waargenomen
0 stemmers
De boycot kost me overigens 0% moeite want ik vind het sinds een paar jaar geen zak meer aan. Vorig jaar keek ik ook al niet, terwijl ik normaal alles keek.
Eigenlijk was 2021 in Rotterdam de piek.
Ja ik kijk nu voor de derde keer niet denk ik? Heb Zweden als host toen half gekeken maar ik was al tyfus bitter voor het begon omdat ik vind dat Zweden niet had moeten winnen maar Finland. En toen kwam dat Joost gedoe en dat kkland dat steeds zo overdreven kut in beeld kwam en dat was wel de limiet ja.
Vond nemo ook een kutwinnaar en ik hou niet van Oostenrijk en Zwitserland dus was sowieso al mentaal uitgecheckt. Weet dat Oostenrijk vorige keer won door het nieuws maar heb het nummer nog nooit gehoord.
- Ja
- Nee
- Met een diepsaus want ik ben een kleuter
0 stemmers
Sorry, maar echt te weinig nuances in je poll haha. Ligt volledig aan het soort pizza.
Diepvries pizza = nee
Vies lekkere dominos/new york pizza = met dipsaus
Goede Italiaanse pizza = ja
Van een goede pizza vind ik de korst met een klein randje saus vaak het lekkerst.