- Ja
- Nee
- Ik stan Thierry op een piano anno 2026
0 stemmers
0 stemmers
Alleen als ik t op kan, ik laat vaak korsten liggen omdat een pizza teveel is
Pizza in knoflooksaus dippen is wel echt mn guilty pleasure geworden. Idd eerst voor de korsten (maar wel goede reden want glutenvrij = karton) maar daarna kwam ik erachter dat de hele pizza erin dippen ook lekker is ![]()
Je ziet vooral landelijke media terug, zoals NRC en de Volkskrant. Niet van lokale media. Geen teksten over wat er in de regio speelt
Ik vind het als randstedeling (
) altijd heel irritant dat ‘ze’ (provincialen) dan doen alsof wij vertegenwoordigd worden door de landelijke media en dat de lokale media alleen iets van de provincie is. Adam, Rdam, DH en U zijn ook gewoon regio’s hoor, niet alsof ‘wij’ buiten de regio en lokale media vallen.
Shoarmapizza met knoflooksaus
de Italianen maken mij daar vast voor af maar het is zooo lekker
Weekendje weg met een vriendin:
0 stemmers
Haha ja dit vond ik zo typisch.
HeT iS nIeT vOoR iEdEreEn tOeGanKeLijK!!!
Oplossing? Artikel uit een regionale krant
Echt hoe dan ![]()
hoe ouder ik word, hoe minder chill ik het vind om een kamer te delen. alleen slapen is voor mij echt zo veel fijner, ik rust dan beter uit ook.
Vind samen op een kamer echt prima maar wel please een eigen los bed
Zelfs nog nooit over nagedacht om een eigen kamer te nemen. Vind het ook echt zonde om geld aan uit te geven. Heb geen snurkers als vriendinnen, dus slaapt altijd prima.
Altijd samen. Ik zou het onnodig duur en vooral ook ongzellig vinden om aparte kamers te hebben.
Ik heb dit ook. Maar tijdje terug zag ik iemand iets geniaals doen wat mijn man nu ook doet. Steeds als er tegen de man gepraat werd, keek hij naar de vrouw. Helpt echt!
Dus gewoon je partner naar jou laten kijken terwijl de adviseur of whatever tegen hem praat.
Ja maar hallo, die 10% van een boerengat moeten ook vertegenwoordigd worden in een toets!!
Een weekendje op 1 hotelkamer zou ik nog wel volhouden, maar een tijd terug sliep ik 1 week samen en dat vond ik zo zwaar! Wil ik nooit meer doen, terwijl ik daar vroeger nooit problemen mee had. Toen kon ik veel beter tegen slaaptekort dan nu. Ik sliep die week slecht door geluidsoverlast van buiten en we hadden sowieso al korte nachten. Ik was kapot en dan heb je geen plek voor jezelf om je even terug te trekken.
Als je werklui over de vloer/in de tuin hebt (ga er even vanuit dat iemand er de hele dag is, dus geen cv onderhoud ofzo):
Mogen ze gebruik maken van de wc?
0 stemmers
Mogen ze gebruik maken van je koffiezetapparaat?
0 stemmers
En voorzie je in eten?
0 stemmers
Voor al onze klussen hebben ze zelf altijd lunch mee gehad, maar ik zorg er sowieso voor dat ik voldoende koekjes, snacks en andere dingen thuis heb. Vaak bak ik zelf ook wel iets. Wat we wel doen is zo nu en dan iets van friet of als ik speciaal lunch wil klaarmaken. Ik geef dan wel aan dat ze niets moeten meenemen aan lunch die dag.
Wij hebben een ‘tuinhuis’ met wc dus daar mogen ze gaan, niet in mijn huis. Dus ja ze mogen de wc gebruiken maar ik bepaal wel welke.
Alleen op de wc voor het plebs dus?
Haha nee het is een volwaardige badkamer die daar in zit. Zeker geen stinkhok waar ik ze heen stuur. Vind het alleen niet zo fijn als ik thuiswerk iemand te horen ![]()
Mijn ervaring heeft geleerd dat ze dat op het toilet doen en de kleine boodschap tegen de heg 9/10 keer. Dus als je dat wil doen prima maar dan liefst het toilet zo ver mogelijk bij me vandaan.
Ik heb dit eigenlijk nog nooit gehad, maar nu ik de stemmen heb gezien zou ik ook wel lunch verzorgen. Geen idee wat gebruikelijk is
Ik heb voor mensen die klein onderhoud komen doen overigens ook altijd van die cupjes houdbare koffiemelk. Ik zal namelijk nooit meer het gezicht vergeten van de man die mijn gootsteen kwam ontstoppen toen ik zei dat ik alleen havermelk had…