Stel je persoonlijke vraag #58

Ik vind het echt leuk en gezellig dat mijn beide schoonzussen in de familie-app zitten. Gezellig en zijn ook gewoon mijn familie.

1 like

Ben dan nog steeds wel benieuwd waarom je dat niet normaal vind, haha.

Zou er zelf op die manier ook niet aan moeten denken en vond het al heel wat dat we de app die we nu hebben werd aangemaakt, haha.

Oh zie nu je edit. Snap wel wat je bedoelt, maar het ligt denk ik ook aan hoe je zelf bent en hoe de band met je schoonfamilie is.

1 like

Hmmmja ik kan het wel begrijpen maar dat is iets waar ik zelf totaal geen behoefte aan heb (meer familie), misschien is dat ook waarom ik het ‘raar’ vind.

Ik zit niet in de app van mijn schoonfamilie (niet relevant voor mij), maar mijn partner zit wel in die van mijn familie. Is handig, want nu hoef ik niet meer te fungeren als tussenpersoon. En hij kan nu zelf datumprikker polls invullen of reageren op verjaardagsuitnodigingen oid. Ik heb overigens ook nog familieapps waar geen partners in zitten.

5 likes

Wij hebben twee app groepen. Eentje met mijn ouders + zus a la de ‘grootjes’, en eentje met het gezin en mijn vriend + vriend van mijn zusje erbij.
Merendeel wordt gedeeld in de uitgebreide appgroep, maar soms zijn er zaken die we juist wel in de gezinsappgroep delen

9 likes

Je woont alleen of je bent alleen thuis. Heb jij de deuren binnen in huis open of dicht?

• Open
  • Dicht
  • Kier
  • Ik let niet op hoe ik de deuren open/sluit

0 stemmers

Dus bijvoorbeeld je slaapkamer deur oid. Ik heb de deur van de ruimte waar ik ben altijd dicht, ben altijd ‘bang’ ineens iets engs te gaan zien ofzo hahah. Ik zag net ook dat mijn woonkamerdeur een sleutelgat heeft en toen dacht ik ook al ineens ‘stel ik zie ineens een oog’ :joy::sob:

3 likes

Ligt aan de kamer. De kamers waar mijn katten mogen komen staan open en/of op een kier. Maar bijvoorbeeld mijn ‘kleedkamer’ heeft een dichte deur omdat ik mijn katten daar niet wil hebben.

5 likes

Ligt bij mij ook aan de kamer en het moment vab de dag. De badkamer is in de nacht open (want lui en moet daar een paar x zijn per nacht), maar overdag dicht. En beneden ook hoe lui ik ben om alles dicht te doen haha

1 like

Mijn partner zit wel in de app van mijn familie. Ik zit niet meer in de app van mijn schoonfamilie.

1 like

Haat jij appgroepen? Geen nuance

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Iemand komt op badslippers naar je bruiloft (laatst meegemaakt, niet mijn bruiloft). Zou je dat erg vinden?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Zo ja, zou je er iets van zeggen tegen de gast?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ja bij mij verschilt het ook per deur. Badkamer en wc altijd dicht. Slaapkamer op een kier en deur naar de woonkamer en keuken open.

3 likes

Bij mijn ex zaten we wel in elkaars appgroepen en met met mijn nieuwe vriend niet. Belangrijke dingen delen we gewoon met elkaar en dat werkt prima. Scheelt ook dat zij voornamelijk appen in een taal die ik niet spreek, dus het is voor mij ook niet echt een meerwaarde.

2 likes

Ik ben juist sneller bang dat er achter de gesloten deur iets is wat ik niet kan zien :joy: maar dat gaat gelukkig steeds beter. Nu beetje wisselend per deur en moment want ook hier een kat

3 likes

En weer verbannen wordt wanneer het uit is haha.

2 likes

Ik kan de aanwezigheid van ‘meer’ familie soms ook echt ingewikkeld vinden, maar in alle manieren waarin ik verbonden ben met mijn schoonfamilie vind ik de appgroep (heel veel praktisch, af en toe updates) echt het minst ‘belastend’.

3 likes

Wij hebben een miljoen verschillende familie appgroepen , met wisselende samenstellingen. Dus oa ook met en zonder partners. Vind dat zelf wel handig en ook leuk dat de aanhang daarbij zit, ik beschouw ze ook als familie.

5 likes

Wat? Dan moet je wel een medische aandoening hebben om te denken dat het oke is om op badslippers naar een bruiloft te gaan. Ik het wel op het einde van een bruiloft na een hele lange dag en nacht nette slippers aangedaan want ik kon niet meer op die enorme hakken lopen.

Voor degene die getrouwd zijn, droeg jij hakken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Mijn man zit in die van mijn familie, van zijn eigen familie, en ik in geen :sunglasses:

6 likes

Zou het als ik een medische reden heb ook gewoon zelf aangeven. Is toch raar anders? :joy:

2 likes