Stel je persoonlijke vraag #58

In de bosjes/tegen de heg. Vanmiddag hier gelezen dat ze daar toch ook al plassen

2 likes

Wat extra mest erbij is vast goed voor je heg

1 like

:sob:

2 likes

Maar dit is precies waar het knaagt denk ik. Je gaat een vervoersmiddel verbieden waar de gebruikers het probleem van zijn. Dus de mensen die er wel gebruik van maken op de manier die hoort benadeel je ook. Ik vind dat wel echt raar.

3 likes

Dit zit zo erg in mijn spieren vast dat ik dit dus ook doe met meegaande bochten en andere situaties waar je letterlijk maar EEN kant op kan. GĂȘnant.

35 likes

Heb ik ook met richtingaanwijzers in de auto. Uniek schijnbaar want ik rijd met een BMW

11 likes

Haha same. En op plekken waar duidelijk niemand anders is, alsnog handje uitsteken. Te dom

6 likes

Ik vind het eerder echt heel zielig dat hij denkt het te moeten vragen? Zou ie daar dan een keer commentaar op gehad hebben ofzo

28 likes

Vast iemand van dit forum dan, die commentaar had

6 likes

Was hier niet letterlijk iemand die boos was en het vies vond dat iemand had zitten poepen op haar wc?

3 likes

Hoe vaak poep jij eigenlijk

• Gaat je geen zak aan Zemraluani
  • Dagelijks
  • Dagdagelijks
  • Twee keer in een midweek
  • Twee keer per week
  • Minder dan al deze opties
  • Meer dan al deze opties
  • Ik ben Belg en ik poep in bed

0 stemmers

Stel je hebt een fijne therapeut, zzp’er, valt niet onder een organisatie, en je merkt dat je een factuur van een sessie/behandeling nooit ontvangen hebt. Je krijgt de sessies niet vergoed!

• Jij vraagt er bij de therapeut naar of dit klopt
  • Chill, gratis behandeling!
  • Anders?

0 stemmers

2 likes

waarom moet het altijd over poep gaan op dit forum!

3 likes

Kan jij dit lied meezingen?

• Ja woord voor woord
  • Gewoon ja
  • Ik herken het lied maar kan het niet meezingen
  • Nee ik hoor dit lied voor het eerst

0 stemmers

3 likes

Ik zou veel te huiverig zijn voor een plotselinge eindafrekening van een miljoenmiljard euro

9 likes

Zoo dit is lang geleden! Maar blijft grappig en goed bedacht.

3 likes

Heb jij altijd bodylotion op voorraad in huis?

Ik kan er echt zo niet tegen als je bij vrienden slaapt en ze hebben geen bodylotion. Hoeft echt geen fancy te zijn maar geef me bodylotion.

• Ja
  • Nee gebruik ik niet
  • Meestal wel
  • Meestal niet

0 stemmers

1 like

Ik heb echt nog nooit in mn leven een moment gehad dat ik dacht ik heb bodylotion nodig.

32 likes

Nou lucky you toch. Ik werd als kind al ingesmeerd met bodylotion, wat waarschijnlijk niet goed is. Maar anders zijn vooral mijn onderbenen en armen heel droog.

2 likes

ik gebruik altijd body butter maar zelfde idee. ik vind het ook zo vreselijk als ik het vergeet om mee te nemen op vakantie. echt zo’n naar gevoel om niks op je lichaam te hebben na het douchen

7 likes