Ja ik zag dit stukje ook toen ik googlede en vond het eigenlijk flut haha
Brb even alles genezen met gedachtengolven ![]()
Ik denk bij Susan en Freek altijd eerst heel even dat dit hun hit is
Andere taal en ander deel van Nederland I know maar toch denk ik, Twarres walked so Susan en Freek could run!!!
hahaha love deze uitleg wel
bij de toppers moet ik altijd denken aan het 2011 twitter tijdperk toen ik iets zei van âik begrijp niet dat mensen naar de toppers gaanâ en dat iemand me daarom kankerhoer noemde. het lag blijkbaar erg gevoelig ![]()
Als je zo jong uitgezaaide longkanker hebt dan heb je of gigantisch ongezond geleefd, of domme pech met een zeldzame mutatie. Tegen die mutaties hebben we doelgerichte therapie, dat zal hij wel krijgen. Die doelgerichte therapie kan aanslaan, of niet, en als het aanslaat is het afwachten hoelang het blijft werken. We hebben mensen die al 10 jaar die pillen slikken en nog steeds helemaal ziektevrij zijn, bij andere mensen gaan de tumoren na een paar maanden al weer groeien.
Als dat gebeurt ga je naar een volgende lijn therapie, tot dat ook niet meer werkt, etc. Afhankelijk van de mutatie heb je meestal 2 of 3 lijnen die je kunt proberen. Als dat allemaal niet meer werkt kun je nog chemotherapie geven, maar daar zijn de resultaten meestal wel minder spectaculair van.
Uiteindelijk ga je dood aan de uitgezaaide longkanker, daar kun je (op dit moment) niet van genezen. Maar het kan dus best lang duren.
Love dit soort medisch onderbouwde posts
Ik was gisteren in de achterhoek en we gingen op de terugweg naar huis bij de mac in Doetinchem eten. En daar wemelde het van de door jouw beschreven mensen, echt heel treffend. En die waren dus allemaal naar de middagshow van Suzan en Freek geweest ![]()
Bedankt voor je uitleg! Waarschi Erg naĂŻef van mij dit , maar ik wist eigenlijk niet dat je door ongezond leven vroegtijdig kanker kon krijgen. Dacht dat zelfs (jong) flinke schade aangedaan hebben (roken bijv.) er alsnog een vertraging zit en je pas na een paar tientallen jaren kanker ontwikkeld.
Er zit altijd een component pech bij, niet iedereen die rookt krijgt longkanker, maar er zit ook wel een dosis-effectrelatie in, 1 sigaretje geeft minder kans op longkanker dan 3 pakjes per dag met een paar pijpjes crack tussendoor. En er zijn ook mensen die op hun 12e met zoân leefstijl begonnen zijn, die hebben dan op hun 32e al meer schade verzameld dan menigeen op zân 80e zeg maar.
Asking for a friendâŠals je bent opgegroeid tussen twee kettingrokers die nooit een raam open hadden? Heb je dan ook meer kans op longkanker? En dat het dus altijd blauw van de rook was in huis.
Natuurlijk
Een vrouw in de dertig die binnen een maand vanaf leren kennen zwanger raakt van een bekende man die erom bekend staat én mentaal onstabiel/ziek te zijn én tientallen bekende kortstondige exen te hebben van wie hij tattoos had etc etc.
De baby is een maand ofzo, de relatie voorbij. Die vrouw post nu steeds ![]()
![]()
hij is een slechte vader, het is zo moeilijk om dit alleen te doen, etc etc
Jij, lekker zwart-wit wat je het beste past:
- Hebt veel sympathie voor haar
- Denkt wtf waarom heb je jezelf en je kind in goooooooodesnaam in deze positie gebracht, je had dit totaal kunnen voorzien
0 stemmers
Ik gun dat kind een goede therapeut en een goede ghostwriter voor haar tell all boek in de toekomst
Pete davidson en zijn ex?
Ja!
Is dit niet gewoon de hollywood manier van een levenslange contract aangaan en daarmee voorzien zijn van je basisbehoefte aka money?
Ik ben soms echt verbaasd over de hoeveelheid meningen die we/sommige mensen/jullie lijken te hebben. Over of het overdreven of basishygiene is om na thuiskomst je handen te wassen, over andere nederlanders op vakantie als je zelf als nederlander daar ook op vakantie bent, over dat sommige wandelschoenen niet wandelschoenerig genoeg zijn, of het cringe is om je ouders bij hun voornaam te noemen⊠Ik denk zo vaak: who cares?? en zie dan dat best veel mensen best veel caren
Mijn truth is dat ik hem nog steeds zou doen (wel met condoom ik hoef geen baby daddy erbij)
Ja maar jij zou ook Pepijn Lanen doen dus dit verbaast helemaal niemand.
Love dat je nu in je waarheid kan leven.
Op sommige dagen volg ik je, andere dagen vind ik hem dan zo lelijk als de nacht. Hangt af van waar ik mij in mijn menstruele cyclus bevind.