Ik heb altijd wel een pot nivea. Ideaal voor veel dingen ![]()
Haha nee dit kan echt niet! Dat kan je toch niet uitsmeren over je lichaam. Hele andere structuur.
moet wel zeggen dat ik niet elke ochtend er zin in heb om te doen maar het voelt veel fijner.
Ben je vrij vandaag?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is dit gênant?
- Ja als je je pleziertje niet ff aan de kant kan zetten voor het grotere goed
- Nee ik begrijp deze mannen helemaal
0 stemmers
Jemig deze mannen. Je kunt niet de boycot “steunen”, maar dan toch naar Wenen gaan, omdat het zo leuk.
Het was al genant zonder: “Ik noem het echt de Olympische Spelen van muziek en performance”
Hahaha ik kon gewoon aan de thumbnail zien welk nummer dit is
P O E P poeeeep!
Heb jij Cynthia’s zomerboek besteld?
- Ja offcourse
- Nee
0 stemmers
Een boek maken over jezelf en je eigen vakanties en dat verkopen als leuk voor een ander vind ik echt bijzonder.
Next level ’ wil je mn vakantiefoto s zien?’
Dit is een hypothetisch scenario.
Stel je bent op vakantie en je besluit lekker wat champagne in te kopen.
Achteraf kom je erachter dat je ipv 2 dozen maar 1 doos hebt afgerekend. Zeer belangrijke context: de mensen waren niet zo vriendelijk qua service.
Wat doe je?
- Niets, soms valt het mee in het leven
- Uit mezelf contact opnemen en alsnog betalen
0 stemmers
En wat doe je als ze je stalken via de mail om toch alsnog te betalen?
- Niets, not my problem
- Alsnog betalen
0 stemmers
Of ze vriendelijk waren maakt mij niks uit, de enige context die ik belangrijk vind is waar je het gekocht hebt, als het bij een groot bedrijf was ga ik echt niet terug. Voor een klein familie bedrijfje ofzo misschien wel.
Wat vind je van het officiële WK-lied van dit jaar van Shakira en Burna Boy?
- Gewoon leuk
- Leuk! Shakira maakt de beste WK liedjes
- Mwah
- Slecht
- Boeit me niks
0 stemmers
Ik ben bezig met een vloerkleed uitkiezen, maar ik weet helemaal niet wat ‘normale’ prijzen zijn. Hoe duur was jouw vloerkleed?
- Onder de €100
- €100-€200
- €200-€300
- €300-€400
- €400-€500
- Meer dan €500
0 stemmers
Mijne was 300 denk ik, maar wel in Marokko gekocht dus daar heb je ook niet veel aan denk ik. Sowieso materiaal, maakwijze en grootte maakt zoveel verschil.
gaat ze dan eindelijk haar belastingen betalen?
Ik had hier gisteren een discussie over met mijn vriend. Mijn vriend vind alles boven 150,- waanzin, maar dat komt omdat hij een kleed dus best snel weg gooit. Gisteren is onze hond ziek geworden, had op meerdere plekken gepoept op het kleed.
Dat kleed gaat dan meteen in de kliko. Met een duur kleed is dat zonde natuurlijk
Dit wilde ik eigenlijk hier vragen
- Ik gebruik ChatGPT ook als mijn nieuwe Google/zoekmachine
- Ik gebruik Google nog als zoekmachine
0 stemmers
Even los van het Judgen op het overmatige en onnodige gebruik van ai, ben ik oprecht nieuwsgierig of de resultaten daadwerkelijk beter zijn
Gisteren hadden we een discussie erover. Want zij hoeft echt niet meer na te denken als ze antwoord heeft van ChatGPT, die sorteert het helemaal netjes voor je uit. Bij het inzetten van een zoekmachine als Google moet je alsnog (niet veel maar toch) je eigen denkskills inzetten, vinden jullie dat ook, ik iig wel? Zoeken naar een betrouwbaar antwoord. Antwoorden zelf ergens vinden en vergelijken, zelf een conclusie trekken soms etc.
Denken jullie ook steeds dat Spotify aan het updaten is, sinds het logo is veranderd?

- Ja!
- Nee
- Ik heb geen Spotify
- Anders
0 stemmers
Een voorbeeld is dat we iets wilden weten over die meerreiskorting van de NS en hoe dat zat specifiek als je geen eigen ns abbo hebt
Zij stelt die vraag aan ChatGPT en heeft in een oogopslag direct antwoord op haar vraag
Ik google het. Ik moet naar verschillende pagina’s van NS en moet dan vervolgens zelf een soort van conclusie trekken gebaseerd op wat zij in verschillende soorten info aangeven.
Heel eerlijk, ChatGPT was wel fucking makkelijk man, zij had echt in een seconde antwoord
Maar ik vertik het om daaraan te beginnen ![]()