Stel je persoonlijke vraag #58

En ChatGPT is niet eens altijd juist.

25 likes

Nee dat niet, maar ik vind het wel een lelijk logo en wil het gewone logo terug :sob:

8 likes

Ja dat vind ik zo dom aan blind vertrouwen op ChatGPT. Je kunt best wat vragen maar vraag altijd om bronnen en check het nog eens.

7 likes

Ja!!! Mogen we asjeblieeeeft het oude logo terug zeg

2 likes

Waar zal ik vanavond pizza bestellen:

• Domino’s
  • New York Pizza

0 stemmers

2 likes

elke andere plek ooit

72 likes

Dan moet ik mijn huis uit en that ain’t gonna happen.

4 likes

En vervolgens heeft ChatGPT het fout en dan?

Ik vind het zo ongelooflijk dom dat mensen ChatGPT als goede bron zien. Ik ben echt niet tegen AI en ChatGPT, maar zo blind vertrouwen vind ik echt bizar. ChatGPT zit er zo vaak naast. Iets heel klein maar ik liet een tekst controleren en verbeteren en vervolgens staat er geen vrijdag 22 mei meer, maar donderdag 22 mei en dat is dan iets kleins.

11 likes

Ik was gisteravond vragen voor een quiz aan het bedenken en m’n vriend kwam hele tijd met suggesties en als ik die fact-checkte op het antwoord klopte het de helft van de tijd niet en toen bleek dus ook dat ie met een AI-app bezig was, echt fucking irritant.

11 likes

Ik wou dat ik het had verzonnen maar mijn schoonmoeder (nog geen 65 jaar oud), die vroeg laatst aan chatGPT waar iets lag wat ze niet meer kon terugvinden in huis :sob::sob::joy::joy: like wtfff hahaha

32 likes

En, wist 'ie het?

3 likes

Ben echt zo WK-moe en het is nog niet eens begonnen

4 likes

Tegenwoordig is het eerste antwoord van google ai gegenereerd

2 likes

Ja, mega irritant!

Dat kan je “uitschakelen” door -ai te zetten achter je vraag. Dus bv “Hoe maak ik erwtensoep -ai”

10 likes

Ik moet zeggen dat ik die AI antwoorden van google wel handig vind nu ze wat beter zijn! Ik stel vaak klusvragen a la ‘welke voorstrijk voor stuc’ ofzo en dan is de AI samenvatting wel heel chill ipv dat ik allemaal websites door moet spitten

9 likes

Alleen klopt het af en toe niet, dus ik zou daar niet blind op vertrouwen. Ik heb regelmatig daar een antwoord gezien waarvan ik weet dat het fout is en de bron die AI dan gebruikt was een topic op Reddit :smiling_face_with_tear:

12 likes

Jaa true! Maar dat vind ik vanzelfsprekend met google sowieso haha, altijd even zelf blijven nadenken en bronnen vergelijken

2 likes

Maar bij die AI resultaten weet je niet wat de bron is dus dan heb je toch alsnog niks aan die info

1 like

Jawel dat staat erbij!

1 like