En ChatGPT is niet eens altijd juist.
Nee dat niet, maar ik vind het wel een lelijk logo en wil het gewone logo terug ![]()
Ja dat vind ik zo dom aan blind vertrouwen op ChatGPT. Je kunt best wat vragen maar vraag altijd om bronnen en check het nog eens.
Ja!!! Mogen we asjeblieeeeft het oude logo terug zeg
Waar zal ik vanavond pizza bestellen:
- Dominoâs
- New York Pizza
0 stemmers
elke andere plek ooit
Dan moet ik mijn huis uit en that ainât gonna happen.
En vervolgens heeft ChatGPT het fout en dan?
Ik vind het zo ongelooflijk dom dat mensen ChatGPT als goede bron zien. Ik ben echt niet tegen AI en ChatGPT, maar zo blind vertrouwen vind ik echt bizar. ChatGPT zit er zo vaak naast. Iets heel klein maar ik liet een tekst controleren en verbeteren en vervolgens staat er geen vrijdag 22 mei meer, maar donderdag 22 mei en dat is dan iets kleins.
Ik was gisteravond vragen voor een quiz aan het bedenken en mân vriend kwam hele tijd met suggesties en als ik die fact-checkte op het antwoord klopte het de helft van de tijd niet en toen bleek dus ook dat ie met een AI-app bezig was, echt fucking irritant.
Ik wou dat ik het had verzonnen maar mijn schoonmoeder (nog geen 65 jaar oud), die vroeg laatst aan chatGPT waar iets lag wat ze niet meer kon terugvinden in huis ![]()
![]()
![]()
like wtfff hahaha
En, wist 'ie het?
Ben echt zo WK-moe en het is nog niet eens begonnen
Tegenwoordig is het eerste antwoord van google ai gegenereerd
Ja, mega irritant!
Dat kan je âuitschakelenâ door -ai te zetten achter je vraag. Dus bv âHoe maak ik erwtensoep -aiâ
Ik moet zeggen dat ik die AI antwoorden van google wel handig vind nu ze wat beter zijn! Ik stel vaak klusvragen a la âwelke voorstrijk voor stucâ ofzo en dan is de AI samenvatting wel heel chill ipv dat ik allemaal websites door moet spitten
Alleen klopt het af en toe niet, dus ik zou daar niet blind op vertrouwen. Ik heb regelmatig daar een antwoord gezien waarvan ik weet dat het fout is en de bron die AI dan gebruikt was een topic op Reddit ![]()
Jaa true! Maar dat vind ik vanzelfsprekend met google sowieso haha, altijd even zelf blijven nadenken en bronnen vergelijken
Maar bij die AI resultaten weet je niet wat de bron is dus dan heb je toch alsnog niks aan die info
Jawel dat staat erbij!