M’n proefperiodes van VN en GA zitten erop, heb er erg van genoten haha. Voelde heel burgerlijk om daar een abbo op te hebben
VN ga ik voortzetten, want GA komt elke week, en ik merk dat ik daar dan toch niet goed genoeg aan toe kom, waardoor ik alleen de hoogtepunten lees. En VN lees ik van eerste tot laatste bladzijde, én ze hebben een leuke puzzel!
zijn mensen weer hype-gevoeliger dan een aantal jaar geleden?
- ja
- nee, evenveel
- nee, minder
0 stemmers
heb t idee dat die rage op dingen als t hema parfum en die Swatch horloges echt een indicator van iets is
Nee, maar we hebben nu wel
therapie taal
en voelen we constant de noodzaak om onszelf te uiten
En vroeger zocht je gewoon een mooi tapijtje uit om het eronder te vegen
Gevoeliger voor hypes of hyper-gevoelig?
Denk dat gevoelig voor hypes van alle tijden is, hyper-gevoelig misschien meer nu omdat mensen meer met zichzelf bezig zijn en zichzelf diagnosticeren met van alles en/of chatghb als hun therapeut gebruiken.
oh typo idd
bedoel run op materiële dingen idd
![]()
Bijvoorbeeld dit forum heeft in al die jaren altijd evenveel hypes gehad, echt al vanaf de shoptopic dagen op style&fashion. Denk niet dat het nu erger is maar wel dat mensen meer geld uit te geven hebben, er meer winst is te krijgen met doorverkopen en mensen dus meer moeite doen om iets te krijgen.
Maar denk niet dat de aandrang veranderd is.
Ik denk dat merken er meer op in spelen met limited editions en blind boxes. En een grotere groep mensen koopt het om door te verkopen.
Mwah, meer dat de hypes zich veel sneller ontwikkelen door social media, en dan weer een snellere dood sterven voor de volgende hypes weer voor de deur staan. H&M samenwerkingen waren vroeger niet minder populair.
Ben je de laatste tijd meer biologisch gaan eten?
- Ja man
- Klein beetje
- Nee maar wil ik eigenlijk wel
- Nee begin ik niet aan
0 stemmers
vooral shout out naar AH premium waardoor ik altijd 10% korting op alles bio krijg
en het dan vaak niet eens veel duurder meer is dan het standaard product!
Ja maar ![]()
Ik koop nu sinds twee maanden al mijn groenten/fruit bio bij een biowinkel of moestuin/lokaal initiatief in mijn stad. Als je producten/aanbiedingen uit het seizoen koopt valt het mij nog best mee eigenlijk! Ik koop geregeld voor de hele week groenten/fruit voor 15 euro. Het is inderdaad wel iets duurder, maar je hebt ook mooiere producten en steunt ook lokale boeren/initiatieven. Lidl heeft wel goedkope bio, weet niet zo goed hoe goed dat echt is, maar vast beter.
Wat is je favoriete rood fruit?
- Aardbei
- Framboos
- Bramen
- Kers
- Rode bessen, aalbessen
- Blauwe bessen, bosbessen
- Anders
0 stemmers
Maar een blauwe bes is geen rood fruit?
het is niet letterlijk rood maar valt volgens mij wel onder rood fruit
Ja dit haha, ik zat nog te twijfelen of ik er wat bij moest zetten ![]()
Maar ik zie ook dat ik “rode fruit” ipv “rood fruit” had gebruikt dus dat is misschien ook wel verwarrend
Ik vind die blauwe bessen van de AH in die 300 gram-bakjes zo goor groot trouwens ![]()
Ja ik ook! Mijn vriend snapt niet dat ik die ‘lekkere verse’ niet wil, maar de diepvries bio blauwe bessen wil van de AH. Die zijn lekker klein en niet van die melige knikkers.
Ik vind rood fruit lekker maar het is wel heel erg erop of eronder qua smaak vind ik. Van een appel of banaan ben je eigenlijk altijd wel zeker van de smaak vind ik. Niet altijd zin in die gok voor 400,- per bakje oid