De bron staat er wel bij hoor!
Je kan er op klikken en dan krijg je de websites te zien die als bron gebruikt zijn.
Hahah trouwens prachtig voorbeeld, ik kijk nu nog eens goed naar het antwoord van mijn screenshot en het klopt letterlijk niet ![]()
Minimaal 50 procent van de tijd, misschien zelfs meer, dat ik check staat de info die volgens google ai op de website staat er niet of is het incorrect. Enige verschil met vroeger is dat ie nu bronnen geeft, de techniek blijft belabberd slecht in werkelijke bronvermelding. Dus je hebt eigenlijk nog altijd geen bron.
Ben bijvoorbeeld heel benieuwd of bij jou werkelijk op die website staat dat het cruciaal is dat je na het schuren verfreiniger gebruikt
Ik zat gisteren de serie Judas te kijken en was gewoon even benieuwd of Astrid Holleeder nog meer kinderen heeft gekregen (de serie was niet echt chronologisch opgebouwd) Dus ik vraag dat aan die standaard gemini ai op mijn samsung. Zegt die dat zij geen kinderen heeft en dat er vaak verwarring is met Sonja Holleeder. Nou dit klopt natuurlijk niet, ze heeft een dochter (en ook nog een hele bekende ook lol) maar ai bleef het ontkennen en zeggen dat het haar zus is
toen wist ik weer waarom ik altijd gelijk naar wikipedia ga voor triviale zaken.
Ik gebruik het zelf ook niet. Ik lees het wel omdat ik benieuwd ben wat Google AI er van maakt/of het klopt, maar ik klik gewoon verder naar de websites en lees daar het antwoord.
Net als wat @Enthusiasm zei over NS meereiskorting, het lijkt mij helemaal niet per se dat je dat sneller hebt gevonden met chat gpt dan zelf googlen. Het is maar net welke zoektermen je op Google gebruikt denk ik.
Zit jij in de appgroep van je schoonfamilie? Of je partner in de jouwe? Ik vind dat dus niet normaal maar heel veel mensen blijkbaar wel.
- Ja
- Nee
- Heb geen schoonfamilie
- Er is geen app
0 stemmers
Waarom vind je dat niet normaal dan?
Wij hebben sinds de geboorte van onze dochter een appgroep met mijn ouders, waar het ook vooral over onze dochter gaat. Ik vind die groep ook best handig, want gaat ook over oppassen bijvoorbeeld en dan weten we gewoon allemaal meteen hoe het zit. Zonder kind hadden we geen appgroep gehad denk ik.
Ik wilde nog toevoegen dat ik een app die specifiek is gemaakt om kinderen op te halen of whatever een ander verhaal vind. Ik doel meer op de app âDe Grootjes đ©·
â waar je dan in mag na drie maanden verkering.
Waarom ik dat raar vind kan ik eigenlijk niet benoemen. Maar ik krijg er gewoon een raar verstrikt gevoel van.
Ik zou het best gek vinden om daar niet in te mogen, na zo veel tijd is zijn familie toch ook mijn familie?
Ik vind het echt leuk en gezellig dat mijn beide schoonzussen in de familie-app zitten. Gezellig en zijn ook gewoon mijn familie.
Ben dan nog steeds wel benieuwd waarom je dat niet normaal vind, haha.
Zou er zelf op die manier ook niet aan moeten denken en vond het al heel wat dat we de app die we nu hebben werd aangemaakt, haha.
Oh zie nu je edit. Snap wel wat je bedoelt, maar het ligt denk ik ook aan hoe je zelf bent en hoe de band met je schoonfamilie is.
Hmmmja ik kan het wel begrijpen maar dat is iets waar ik zelf totaal geen behoefte aan heb (meer familie), misschien is dat ook waarom ik het âraarâ vind.
Ik zit niet in de app van mijn schoonfamilie (niet relevant voor mij), maar mijn partner zit wel in die van mijn familie. Is handig, want nu hoef ik niet meer te fungeren als tussenpersoon. En hij kan nu zelf datumprikker polls invullen of reageren op verjaardagsuitnodigingen oid. Ik heb overigens ook nog familieapps waar geen partners in zitten.
Wij hebben twee app groepen. Eentje met mijn ouders + zus a la de âgrootjesâ, en eentje met het gezin en mijn vriend + vriend van mijn zusje erbij.
Merendeel wordt gedeeld in de uitgebreide appgroep, maar soms zijn er zaken die we juist wel in de gezinsappgroep delen
Je woont alleen of je bent alleen thuis. Heb jij de deuren binnen in huis open of dicht?
- Open
- Dicht
- Kier
- Ik let niet op hoe ik de deuren open/sluit
0 stemmers
Dus bijvoorbeeld je slaapkamer deur oid. Ik heb de deur van de ruimte waar ik ben altijd dicht, ben altijd âbangâ ineens iets engs te gaan zien ofzo hahah. Ik zag net ook dat mijn woonkamerdeur een sleutelgat heeft en toen dacht ik ook al ineens âstel ik zie ineens een oogâ ![]()
![]()
Ligt aan de kamer. De kamers waar mijn katten mogen komen staan open en/of op een kier. Maar bijvoorbeeld mijn âkleedkamerâ heeft een dichte deur omdat ik mijn katten daar niet wil hebben.
Ligt bij mij ook aan de kamer en het moment vab de dag. De badkamer is in de nacht open (want lui en moet daar een paar x zijn per nacht), maar overdag dicht. En beneden ook hoe lui ik ben om alles dicht te doen haha
Mijn partner zit wel in de app van mijn familie. Ik zit niet meer in de app van mijn schoonfamilie.
Haat jij appgroepen? Geen nuance
- Ja
- Nee
0 stemmers