Stel je persoonlijke vraag #58

Ik vind goede bramen mss eigenlijk wel de winnaar, maar voor 5 euro krokante zure krijgen is me het nog niet waard haha. Blauwe bessen zo hoog vind ik echt verbazingwekkend.

Aardbeien zijn dan, op dit moment dan, het veiligst. Met Lambada als hoogtepunt.

7 likes

image

8 likes

Ja, als een product in de reguliere supermarkt biologisch verkrijgbaar is, koop ik het biologisch. Vorig jaar nog nauwelijks. Maar na het weer lezen over alle bestrijdingsmiddelen enzo… en 2 kleine kinderen, voel ik mij fijner bij biologisch. Wel grotere aanslag op de portemonnee. Maar lange leve 10% korting van AH premium.

2 likes

Nee, niet meer want dat deed ik al best lang.

@Mexi het bio assortiment van de Lidl groeit ook gestaag! Was laatst nog een leuke podcast over:

8 likes

Ja dat is ook gewoon een ander soort fruit! Blauwe bes vs bosbes. Om een of andere reden staat er blauwe bes op de doos terwijl het over bosbessen gaat. Bosbessen zijn de lekkere. Die zijn ook vanbinnen volledig blauw, terwijl blauwe bessen alleen aan de buitenkant blauw zijn.

7 likes

Ben paar maanden geleden van supermarkt gewisseld en koop nu alles bio als er een biovariant van is bij de Lidl. En producten die ze überhaupt niet hebben bij Lidl koop ik bij de ah. Eerst ging ik naar de Dirk en wat ze daar niet hadden kocht ik bij ah en lette niet op bio. Had laatst gekeken hoeveel duurder het nu is en dat is ongeveer €15 per week duurder. (Doe voor 2 vega mensen boodschappen dus 80% van de boodschappen is groente, fruit, peulvruchten, zuivel. Brood en kaas koop ik niet in supermarkt). Het is dus wat duurder maar omdat ik vind dat ik überhaupt weinig aan boodschappen uitgeef vind ik het echt prima en het ook waard

2 likes

Ik wil ze allemaal! Echt haast een onmogelijke keuze.

1 like

rook jij? sigaretten bedoel ik, geen wiet/vape/crack etc.

• ja, vast
  • ja, gelegenheidsroker
  • nu niet, vroeger wel
  • nu niet, vroeger ook niet
  • anders?

0 stemmers

1 like

rip marlboro white mint :green_heart:

15 likes

Op festivals een mint sigaret. Denk dat ze op 2 handen te tellen zijn :joy:

5 likes

Ik ben bijna 10 jaar geleden gestopt maar heb zo af en toe echt nog wel zin in een sigaret. :’)

6 likes

Al lang niet meer, maar vroeger als student viel ik in de categorie gelegenheidsroker.

4 likes

I was todays year old dat ik dit leerde 🫠🫠🫠

Wat ik gek vind is dat de formaten zo anders zijn. Ik koop nu dus maar de in verhouding duurdere 150 gram:

1 like

Ik heb ook het idee dat die grotere bessen er sinds kort zijn. Of was dit altijd al zo?

2 likes

Ik koop dus altijd deze bio. Maar dat zijn dus bosbessen maar worden als wilde blauwe bessen verkocht blijkbaar. Ze zijn nu alleen tijdelijk niet verkrijgbaar bij mijn appie :rage:

3 likes

Ligt eraan waar ze vandaan komen. Ze komen nu uit Marokko en in mijn ervaring zijn die veel groter dan wanneer ze uit Europa komen.

1 like

Dit zijn toch die mini besjes? Althans ik had deze laatst en vond ze echt mini.

Hier team framboos :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ja ze zijn heel klein. Verder ben ik ook team framboos en team aardbei, maar dan wel vers en precies goed van smaak. Framboos niet te zuur en aardbei niet waterig maar vol van smaak.

1 like

• Mooi
  • Kneiter lelijk
  • Het gaat

0 stemmers

https://www.nu.nl/economie/6396367/populaire-swatch-horloges-uit-nederlandse-winkels-gehaald-na-chaos-bij-verkoop.html

2 likes

wel crack idd

@Schaakmat mensen kopen gewoon om door te verkopen, niet omdat ze het mooi vinden. Het is een samenwerking met een mega duur merk, Audemars Piguet, die horloges kosten al snel een ton ofzo.

4 likes