Ik zapte hier voorbij en toen was de vraag hoeveel km de Tour de France in totaal per jaar is. En toen dacht de ene groep iets van 300km oid?
ik weet niets van wielrennen en volg de TdF niet maar met een beetje logisch redeneren kun je toch wel bedenken dat die mannen niet 3 weken lang even een gezellig toertje van welgeteld 15km per dag rijden ![]()
Haha, ik hou echt van die grote bessen. Zoek ze er altijd op uit.
Ja en ze had toch zoân rare filter toen ze in een tv programma zat? Ik vind dat echt heel sneu om jezelf en ouder worden zĂł slecht te kunnen accepteren. Zij zet hoe ze eruit ziet zo centraal in haar werk, ook met die eeuwige covers van haar tijdschrift enzo. Terwijl ik dan ook denk ja maar schat je bent niet beroemd geworden omdat je uitzonderlijk knap bent oid? Ga naar een goeie therapeut ipv dit?
Sorry ik zag net een foto van tyfoon op insta en ik denk dan toch elke keer HĂ DAT IS GLENN DE GOEDE VRIEND VAN CYNTHIA en dat maakt m toch meteen niet cool
- Ik vind hem wél cool
- Ik denk ook Ohja dat is Glenn uit Zwolle
- Ik vind hem niet cool maar dat staat los van Cynthia
- Wie de hel zijn Cynthia en Glenn
0 stemmers
Het was vooral Cynthia die dĂĄcht dat ze matties was met hem en daardoor dacht dat zĂj ook cool was toch
Ik denk dan terug aan mân middelbare school waar hij kwam optreden en vind hem niet cool. Toen ook niet.
Ik denk vooral altijd aan dat hij een grote privacy activist was vroeger blijkbaar en daar vaak over vertelde, daarna was ie een tijdje niet op mân radar en toen opeens zat ie in een reclamespotje voor 5G hahahaa
Hahahaha ik ga stuk om je mood vandaag, kk-mollen en GLENNN hahaha. Ik vind hem echt zoân DWDD-artiest. Heb het idee dat hij ook alleen maar altijd op zân blote voeten dat dansen op mân graf-lied zingt.
Is dit een belediging?
- Ja
- Nee
- Ik heb hier geen beeld bij
0 stemmers
Haha het is op zân minst een eigen diersoort toch.
Een belediging die tegelijkertijd helemaal kloppend is.
Duffe associaties heb ik. Het is geen zang geen rap, spoken word? Moeilijke muziek, paste helemaal bij pretentieus links met de tijd mee willen gaan-dwdd
Hahah ik bedoelde typhoon!
Sevn zal die avond met enorme verwarring naar huis zijn gegaan met de vraag waar ze in hemelsnaam waren en hoe ze daar terecht waren gekomen ![]()
Ik vind mân vriend weinig vervelende eigenschappen hebben, maar hij kijkt wel al zeker 2 jaar elke dag Bondgenoten
haha, meestal gelukkig niet in mijn bijzijn maar tijdens het sporten. Hij keek ook altijd Utopia. ![]()
Ik zou er eerlijk gezegd best van willen kunnen genieten, maar ik kan gewoon NIET naar domme/simpele/achterlijke mensen kijken op tv, ik kan daar niet bij ontspannen, ik raak daar helemaal geĂŻrriteerd van, kromme tenen en ogen rollen en zuchten, haha. ![]()
Nav het nieuwe seizoen Hunted VIPSSSSS
- Ja vaak
- Ja wel eens
- Nee never
0 stemmers
Ken je iemand die voortvluchtigen van Hunted hebben geholpen met een lift, slaapplek etc etc?
- Ja ikzelf
- Ja iemand
- Ja meerderen
- Nee ken ik niet
0 stemmers
Zo ja, wie wat waar??? Ik ben zo benieuwd naar verhalen hierover maar echt nog nooit ook maar gehoord dat iemand iemand kent die dat heeft meegemaakt
- Ja sws
- Ligt er wel aan wie
- Nee dag
0 stemmers
- Ik ken dit allemaal niet
0 stemmers
Ik hou van Videoland simpele/domme/achterlijke mensen maar ik hou NIET van sbs6 simpele/domme/achterlijke mensen. Ik vind dat een heel duidelijk verschil.
Jij?
- Ik zie en deel je visie
- Ik zie je visie, deel deze niet
- Ik zie je visie niet en deel deze dus ook niet
0 stemmers
Nee ik kan helaas ook echt niet tegen MAFS en EOTB en dat soort zooi.
De vader van een vriend van mijn ex, die man wilde de twee deelneemsters verstoppen in zijn camper die op de oprit stond. Werden toen wel gevonden. Die man deed wel vaker verstoppen want die werd diezelfde zomer opgepakt in Duitsland toen hij zijn âwerkâ als mannetje die huurautoâs terug reed deed en bleek dat hij in die auto de nodige kiloâs verdovende middelen had verstopt.
Ze kwamen daar overigens eerst zonder camera aan de deur om te vragen of men wilde helpen, en als je dat wilde moest je een overeenkomst ondertekenen waar je dus toestemming geeft voor het binnen komen in je huis door die hunters en ook het door je telefoon kijken etc.
Dat vind ik ook afschuwelijk, de wanhoop van die mensen om dan maar met een volslagen onbekende te trouwen vind ik echt heel erg. Blijf gewoon ongehuwd joh.
hebben jullie get the fuck out of my house gezien?
- ja was amazing
- ja neutraal
- ja maar vond het kut
- nee
0 stemmers
dat programma + de dansmarathon zijn wel mn favoâs van de afgelopen jaren in zegmaar het post gouden kooi/dames in de dop/ik heb het nog nooit gedaan tijdperk. ook wel het enige qua dat soort programmaâs dat ik nog heb gekeken denk ik. en get the fuck out of my house duurde ook gewoon kort en niet zo raar lang als utopia en bondgenoten, veel meer strijd ook veel leuker