Stel je persoonlijke vraag #58

De dansmarathon :heart:

Opdat we nooit vergeten

7 likes

moet echt regelmatig denken aan dat ene joch dat alleen nog maar heen en weer schuifelde wat eigenlijk volgens de regels helemaal niet meer dansen was

echt een koortsdroom, al die kapotte oververmoeide mensen op t einde

5 likes

Typhoon en bijvoorbeeld Snelle zijn echt van die artiesten waarvan ik echt denk dat er op een bepaald moment een marketingteam in een kamertje heeft gezegd dat er meer te verdienen viel met andere muziek.

11 likes

Ik wil nu graag opbiechten dat ik Typhoon 1x live heb gezien met zijn band (12 jaar geleden ofzo?) en dat dat best wel vet en vermakelijk was, haha. :pray:

8 likes

Ik denk dan altijd aan zo’n interview hij vertelde dat hij als zijn vrouw ruzie hebben, ze altijd samen gaan bidden en dan is het weer goed

3 likes

Ik heb Typhoon ook een keer op zien treden in het bezette Maagdenhuis en dat was ook vet haha maar moeilijk te rijmen met BFF van Cynthia

2 likes

Als ouder zijnde blowen in het bijzijn van je 15/16 jarige kind

• Kan nooit
  • Kan incidenteel wel
  • Kan prima
  • Kan zelfs al op jongere leeftijd, boeie

0 stemmers

1 like

Ik las bowlen en dacht: hè? Is het zo suf dat het ongepast is om te doen in bijzijn van je kinderen?

24 likes

Hoeveel bijen heb je dit jaar al gezien?

• 0
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-20
  • 21-50
  • 51+

0 stemmers

1 like

Hoeveel kinharen heb je al bij jezelf gespot?

• Ik heb geen kinhaar
  • Ik heb geen kin
  • Één
  • Meerdere

0 stemmers

Ik eentje en hij was ook echt keihard wtf hoezo heb ik daar een haar gehad??? Is dit nu onderdeel van mn leven?

• Nee dit was one and done
  • Nee zie het meer als koortslip, het komt soms
  • Ja, nu heb je altijd een kinhaar

0 stemmers

Ik heb zelf nog geen gespot, maar bij vrouwen om mij heen zijn ze ook altijd keihard en zwart. Ook als ze blond zijn. Is het niet sowieso hormonaal?

1 like

Ik had er genoeg om ze weg te laten laseren. :sweat_smile:

7 likes

Nouja “altijd een minnaar”: soms kijk je in de spiegel en zie je niks, dag erna ook niks en dan past boem zie je er eentje opeens van 1 mm maar dan net te klein om met je nagels te kunnen uittrekken maar wel groot genoeg om te worden opgemerkt door iemand die naast je zit in verkeerd licht :tired_face:
Haarzakjes gaan 1000 keer mee ofzo? Dus die uitgevallen haren in mijn wenkbrauwen zijn voorgoed weg na de 00s en trendy dunne wenkbrauwen, maar die kinharen opsporen/opeens ontdekken, tja dat is wel tot je dood onderdeel van je leven.

Edit: minnaar ipv kinhaar :smile:
Er werd ook al kinderen van gemaakt maar daar kun je iig nog voor kiezen dat het geen onderdeel van je leven tot je dood is👍🏽

13 likes

Ja vriendin appte me net toen ik klaagde over de kinhaar dat zij nu altijd een pincet bij zich heeft want volgens haar komen ze INEENS op als je ergens bent met licht waarin het heel erg opvalt.

17 likes

Ha ja ik kan dus gek worden als ik er eentje heb gespot in de tl verlichting en ik moet nog de hele dag onder de mensen zijn en ik hem er niet uit krijg met mijn vingers :tired_face:

6 likes

Ik had er een stuk of 5 en als ik er eentje wegplukte dan kwam de volgende weer en soms ging ik pielen met de pincet, omdat ik 'm er niet uit kreeg en dan zat ik met een zwarte kinhaar en een rode plek van het wroeten.
Ondanks dat het er maar 5 waren, heb ik ze laten laseren. Was echt een goeie beslissing.

5 likes

Ja die dingen zijn er INEENS en dan zijn ze ook meteen lang en dik, echt zo irritant

10 likes

Ja en ik kan er dan echt niet vanaf blijven, zit ik de hele tijd mijn kin te aaien tot ik ze kan plukken. Dus ik heb nu ook vaak een pincet in de buurt.

13 likes

Ik ben slechts begin dertig en dit heb ik al mijn halve leven! Heb jij dit nu pas?

6 likes

Linda had ook eens een idee voor een tv-show waarin ze dan stiekem bij mensen thuis zouden meekijken en die mensen er dan tijdens de liveshow achter zouden komen dat ze op tv zijn.

2 likes