Stel je persoonlijke vraag #58

Ja!! Ik ben al langer bekend met snorharen haha maar de kin is echt nieuw.

Ja dit zou ik ook moeten doen, als ik er eenmaal een voel blijf ik skin picken :weary:

3 likes

Wtf dat zou echt een ramp zijn als je als een halve gare op de bank ligt in je zwerver look en er dan ineens 500.000 mensen kijken naar hoe jij in je neus peutert :joy::sob:

9 likes

Haha ik heb ze niet geteld, het zouden er best meer dan vijftig kunnen zijn, maar ik zie echt uitzonderlijk veel bijen in mijn tuin dit jaar. En veel lekker dikke hommels.

5 likes

What in the Truman Show

6 likes

Is echt zo. Ik heb voortaan ook altijd een pincet op werk bij me. Je ziet ze goed in de autospiegel!

2 likes

Niet op mijn kin, maar op mijn wangen :smiling_face_with_tear:

Geen kinhaar, maar kan mij eigenlijk niet herinneren dat ik dit ooit bij andere mensen heb gezien? Van die verdwaalde haartjes op de kin.

Hebben jullie ā€˜verdwaalde’ haartjes op je lichaam? Bijvoorbeeld 2 cm van je wenkbrouw ineens ƩƩn haartje of een paar kinharen terwijl daar verder niks groeit.

• Ja
  • Nee
  • Geen flauw idee

0 stemmers

Wat doen jullie ermee?

• Weghalen
  • Soms weghalen
  • Laten zitten

0 stemmers

Is het ooit iemand anders opgevallen? Voor zover je weet.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Valt het jou weleens bij anderen op?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Duizend keer?! Ik heb de laatste tijd gemerkt dat mijn ene kinhaar niet meer terugkomt, dus blijkbaar heb ik die duizend keer uitgetrokken. Vind ik toch een beetje verdrietig voor die ene cel die dacht dat ik een weelderige baard nodig had in mijn leven :frowning:

11 likes

Ik heb als kind/tiener zo’n drie keer in mijn leven een armhaar gehad die uit het niks bizar lang was. Maar echt 4/5 cm. De laatste keer dat ik die haar weer opeens vond was ik een jaar of 14 denk ik. Vond het altijd zo raar.

Check nu nog steeds eens in de zoveel tijd of ik ergens ƩƩn lange arm haar heb.

3 likes

Ik heb een nieuwe collega en ze heeft 2 lange kin haren en ik kan gewoon nergens anders naar kijken :worried:

4 likes

Niet echt verdwaalde losse haartjes maar wel gewoon random vrij donker donsig haar tegenwoordig (mijn haarlijn loopt door tot in m’n wenkbrauwen nu)

2 likes

Ik dacht heel even dat dit nog steeds over kinharen ging

14 likes

Ik doe nu soms fietsers hosten in huis (ze blijven dus slapen). Ik merk wel dat dit veel energie kost, want je wil alles goed schoonmaken en een beetje leuk doen (en tot nu toe altijd koken).

Nu heb ik een aanvraag van een jongen alleen, alleen ik voel het niet zo want ik vind mijn huis niet zo een chille plek door een aanwezige oppas kat en de logeer kamer staat vol met dozen van iemand anders.

Maar wat ook mee speelt is dat de jongen van de aanvraag uit Isreal komt en dan voornamelijk door zijn mogelijke blik op Gaza op het moment.

Zou dit voor jullie een probleem zijn en wat zouden jullie doen?

• Sowieso geen probleem, aan welke kant hij ook staat
  • Ik zou het onderwerp niet bespreken
  • Ik zou vooraf vragen naar zijn visie
  • Ik zou het niet eens vragen en zeggen dat dit de reden van afwijzing is

0 stemmers

Ik ga het sowieso niet doen (denk ik), maar als het een ander leuk meisje was geweest had ik het wrs wel gedaan :stuck_out_tongue:

Maar dit was met de andere logees geen probleem? Of zijn de kat en de dozen een nieuwe situatie?

8 likes

Ja klopt! Die kat en dozen zijn nieuw! En die kat is zo intens dat ze verplicht in de woonkamer moet slapen en ik oordopjes in moet doen omdat ze zo hard miauwt de hele dag door (vaak vanaf 6 uur in de ochtend) en ik moet echt elke dag stofzuigen (en heb 6 natvoer momenten per dag, maar dat is niet voor de logee, hahah)

Maar vorige week kwam er wel een vriendin slapen, maar dat vind ik een stuk minder erg san een vreemde eigeblijk.

2 likes

Is het gratis om te logeren of vraag je geld? Want als het een soort couchsurf is en je dit aangeeft dan kan iemand ervoor kiezen, maar als iemand betaald is dit wel een dealbreaker denk ik, zou het voor mij zijn i.i.g.

Het is idd een couchsurfing idee en dus gratis. Maar daar gaat dit dilemma eigenlijk niet om! Wat ook meespeelt is dat het een man alleen is terwijl als ik er over na denk is dat echt onzin en ik heb zelf ook bij meerdere mannen alleen overnacht!?!?! Maar misschien voelt dat anders omdat het nu je eigen huis is.

2 likes

Ik zou nooit zeggen hey je mag niet komen want je komt uit Israël maar gewoon afzeggen, want volgens mij ben je überhaupt niet comfortabel nu in je huis met die kat, dozen etc.

34 likes

Maar je benoemt het wel als reden waarom het sowieso niet chill is? Sowieso lijk je je conclusie al getrokken te hebben. Voelt een beetje of je wil horen dat iedereen zegt ā€˜yes woke queen vertel die vieze IsraĆ«liĆ«r dat ie moet optfyfen free palastine’, terwijl je hem eigenlijk überhaupt los van z’n nationaliteit niet in huis wil hebben.

Of ik ben gewoon zuur, kan ook.

40 likes