Natuurlijk
Een vrouw in de dertig die binnen een maand vanaf leren kennen zwanger raakt van een bekende man die erom bekend staat én mentaal onstabiel/ziek te zijn én tientallen bekende kortstondige exen te hebben van wie hij tattoos had etc etc.
De baby is een maand ofzo, de relatie voorbij. Die vrouw post nu steeds ![]()
![]()
hij is een slechte vader, het is zo moeilijk om dit alleen te doen, etc etc
Jij, lekker zwart-wit wat je het beste past:
- Hebt veel sympathie voor haar
- Denkt wtf waarom heb je jezelf en je kind in goooooooodesnaam in deze positie gebracht, je had dit totaal kunnen voorzien
0 stemmers
Ik gun dat kind een goede therapeut en een goede ghostwriter voor haar tell all boek in de toekomst
Pete davidson en zijn ex?
Ja!
Is dit niet gewoon de hollywood manier van een levenslange contract aangaan en daarmee voorzien zijn van je basisbehoefte aka money?
Ik ben soms echt verbaasd over de hoeveelheid meningen die we/sommige mensen/jullie lijken te hebben. Over of het overdreven of basishygiene is om na thuiskomst je handen te wassen, over andere nederlanders op vakantie als je zelf als nederlander daar ook op vakantie bent, over dat sommige wandelschoenen niet wandelschoenerig genoeg zijn, of het cringe is om je ouders bij hun voornaam te noemen… Ik denk zo vaak: who cares?? en zie dan dat best veel mensen best veel caren
Mijn truth is dat ik hem nog steeds zou doen (wel met condoom ik hoef geen baby daddy erbij)
Ja maar jij zou ook Pepijn Lanen doen dus dit verbaast helemaal niemand.
Love dat je nu in je waarheid kan leven.
Op sommige dagen volg ik je, andere dagen vind ik hem dan zo lelijk als de nacht. Hangt af van waar ik mij in mijn menstruele cyclus bevind.
Het is idd wel een beetje hit or miss met dit soort lelijk/hotte mannen. Ze doen ook vaak rare dingen met hun haar of staan onflatteus op de foto. Maar the heart wants what it wants!!
Ik hoop niet dat ik nu op een soort Ariana Grande traject zit dat ik eindig met ‘hm die spongebob acteur heeft ook wel wat’
Snap je dit appeal?

- Afgaand op de foto nee
- Afgaand op de foto ja
- Afgaand op sinners JA
- afgaand op challangers JA
- afgaand op knives out 3 JA
- afgaand op een andere film JA
- ik heb m in een/meerdere films gezien en het blijft nee
0 stemmers
Ik snapte het niet tot ik die 3 films zag, vooral als vampier in sinners of als priester in knives out.
Oh wacht, heb je het niet over Jack o connel in sinners. De man op de foto speelde inderdaad in Challengers en ook prince Charles in The crown.
Jack vond ik al heet in skins als Cook
Prince Charles is niet die Ierse vampier in Sinners
Ik associeer hem veel te sterk met prince charles en hoor hem “mummy” zeggen zodra ik zijn gezicht zie.
Omg dit is cook???
Ja in challenger dacht ik al ja maar in knives out pas jaaaaaaaa
Ja op deze, nee op de andere.
Holy fuck wacht er zijn een Josh O’Connor en een Jack O’Connell wtf hahahaha
Ze zijn ook allebei even oud wtf hoe kan dit
Josh vind ik dan niet knap op foto’s maar wel in Knives out en Challangers, heb the crown nooit gezien dus dat scheelt vast.
En Jack vind ik ook op foto’s knap en heel hot in sinners haha
Faberyayo is een god en mag mij ook altijd bellen
Ditto voor Cook/Jack O’Connell - dat zal een van mijn langste crushes zijn denk ik.
13 jarige Paulie ging zeer goed hierop
Adam Driver ![]()