In house of Gucci 🫦
Ik heb trouwens goed nieuws, want toen ik laatst met het gezin in Engeland was vroeg mijn 15 jarige zusje of we please konden rijden via Bristol, want ze keek een serie die daar was opgenomen
en daarna ging ze op elke plek referen naar Skins: omg kan je voorstellen dat je Effy bent en vet aesthetic aan het roken bent en dan word je hier ontvoerd!? ![]()
Skins is dus nog steeds populair ![]()
Ik zie met de indie sleaze revival tegenwoordig ook weer video-essays en stijlanalyses langskomen over Skins, the vibe lives on ![]()
Ik voel me nog altijd superieur tegenover de vriendinnen die destijds liever Gossip Girl keken
Goh ik sliep bijna en opende dit topic en boem opeens gespierde gollum op je netvlies ![]()
Sorrynotsorry ![]()
Voor de u zegers vind je dat vervelend om tegen je ouders te zeggen?
- Ja
- Nee
- Soms in bepaalde situaties
- Vroeger wel nu niet meer
- Vroeger niet nu wel
0 stemmers
Ik zie u zeggen als een teken van respect en mijn schoonmoeder tutoyeer ik, dus dat is wel een beetje vreemd op een verjaardag.
M’n proefperiodes van VN en GA zitten erop, heb er erg van genoten haha. Voelde heel burgerlijk om daar een abbo op te hebben
VN ga ik voortzetten, want GA komt elke week, en ik merk dat ik daar dan toch niet goed genoeg aan toe kom, waardoor ik alleen de hoogtepunten lees. En VN lees ik van eerste tot laatste bladzijde, én ze hebben een leuke puzzel!
zijn mensen weer hype-gevoeliger dan een aantal jaar geleden?
- ja
- nee, evenveel
- nee, minder
0 stemmers
heb t idee dat die rage op dingen als t hema parfum en die Swatch horloges echt een indicator van iets is
Nee, maar we hebben nu wel
therapie taal
en voelen we constant de noodzaak om onszelf te uiten
En vroeger zocht je gewoon een mooi tapijtje uit om het eronder te vegen
Gevoeliger voor hypes of hyper-gevoelig?
Denk dat gevoelig voor hypes van alle tijden is, hyper-gevoelig misschien meer nu omdat mensen meer met zichzelf bezig zijn en zichzelf diagnosticeren met van alles en/of chatghb als hun therapeut gebruiken.
oh typo idd
bedoel run op materiële dingen idd
![]()
Bijvoorbeeld dit forum heeft in al die jaren altijd evenveel hypes gehad, echt al vanaf de shoptopic dagen op style&fashion. Denk niet dat het nu erger is maar wel dat mensen meer geld uit te geven hebben, er meer winst is te krijgen met doorverkopen en mensen dus meer moeite doen om iets te krijgen.
Maar denk niet dat de aandrang veranderd is.
Ik denk dat merken er meer op in spelen met limited editions en blind boxes. En een grotere groep mensen koopt het om door te verkopen.
Mwah, meer dat de hypes zich veel sneller ontwikkelen door social media, en dan weer een snellere dood sterven voor de volgende hypes weer voor de deur staan. H&M samenwerkingen waren vroeger niet minder populair.
Ben je de laatste tijd meer biologisch gaan eten?
- Ja man
- Klein beetje
- Nee maar wil ik eigenlijk wel
- Nee begin ik niet aan
0 stemmers