Stel je persoonlijke vraag #58

Ja godver misschien omdat ik door Lousje Senegal in gedachten had :joy:

4 likes

Hoe krijgt ie het ook voor elkaar zo vetzak brabo. Love it hoe die mensen uit sierra leone zeggen “boil jos”. Zo grappig

1 like

Zij is een vetzak Amerikaan (daar geboren en opgegroeid) dus ik denk dat ze elkaars level zijn.

3 likes

Echt gemiste kans dat ze ‘m niet als bijnaam sos Jos hebben genoemd

15 likes

Ik geloof nu al zes jaar. En we hebben hem voor €50 via marktplaats gekocht! :laughing: We overwegen al
eeuwig lang een nieuwe bank te kopen, maar met een peuter en binnenkort weer een baby in huis, stellen we het toch telkens weer uit. 🫠

1 like

zouden jouw ouders je denk je als ze er mee weg zouden komen, jou als kind in Portugal geblinddoekt hebben achter gelaten terwijl ze zeiden dat je speelgoed moest zoeken?

• Nee (saai)
  • Ja; openlijk
  • Ja; heel sneaky
  • De één wel de ander niet

0 stemmers

1 like

Ik vind dit zo’n zielig verhaal, arme kinderen.

7 likes

Mijn vader niet. Mijn stiefmoeder echt 10000% als ze de kans had gekregen. Die heeft een keer een poging gedaan om me te laten verdwalen in een bos en me eens ‘per ongeluk’ in een meer geduwd toen ik nog niet fatsoenlijk kon zwemmen.

6 likes

Wow wat heftig! Spreek je haar nu nog wel?

1 like

Oh zeker niet. Ze is ook gelukkig al heel lang niet meer mijn stiefmoeder. Maar echt 0 behoefte om haar ooit nog te zien of spreken. Hooguit op haar begrafenis om in stilte een feestje te vieren.

6 likes

Off campus:

• Kijk ik/heb ik gekeken
  • Kijk ik niet/heb ik niet gekeken

0 stemmers

Garrett Graham:

• :hot_face:
  • :sleeping:
  • nmsvpe

0 stemmers

1 like

Heb jij apps op je telefoon staat die je niet meer gebruikt, maar die je niet verwijdert omdat dan de volgorde van je apps verandert en dat is niet hoe je het gewend bent?

• Ja, can’t handle als de volgorde van die apps verandert
  • Hm, eens in de zo veel tijd verwijder ik apps
  • Ik wissel sowieso vaak de volgorde van alle apps
  • Dit interesseert me zo weinig, ik let niet eens op de volgorde van die apps

0 stemmers

1 like

Ik vind de volgorde van m’n apps wel belangrijk, maar die op mij homepage gebruik ik veel dus daar verandert nooit iets
M’n overige apps vind ik minder belangrijk. Die staan op alfabetische volgorde, dus daar vind ik altijd snel wat ik nodig heb, ookal heb ik iets verwijderd

1 like

Ik snap het niet echt want je kunt die volgorde toch gewoon zelf aanpassen?

8 likes

Ja, maar alleen op de eerste pagina waar de apps staan die ik het meest gebruik. Die zitten in m’n muscle memory dus als het wijzigt zit ik steeds in een verkeerde app. Maar ik verwijder wel apps als ik ze niet gebruik, dan promoveert een andere app naar die plek op de eerste pagina.

2 likes

Gewoon nee

1 like

Welke after sun raden jullie aan?

Ik vind die van Garnier altijd fijn. Trekt snel in, en ik bewaar hem in de ijskast waardoor hij lekker fris aanvoelt.

5 likes

Ik heb er 1 van de lidl die ik heel fijn vind

1 like

De jelly van oriflame vind ik fantastisch

1 like