vooral shout out naar AH premium waardoor ik altijd 10% korting op alles bio krijg
en het dan vaak niet eens veel duurder meer is dan het standaard product!
Ja maar ![]()
Ik koop nu sinds twee maanden al mijn groenten/fruit bio bij een biowinkel of moestuin/lokaal initiatief in mijn stad. Als je producten/aanbiedingen uit het seizoen koopt valt het mij nog best mee eigenlijk! Ik koop geregeld voor de hele week groenten/fruit voor 15 euro. Het is inderdaad wel iets duurder, maar je hebt ook mooiere producten en steunt ook lokale boeren/initiatieven. Lidl heeft wel goedkope bio, weet niet zo goed hoe goed dat echt is, maar vast beter.
Wat is je favoriete rood fruit?
- Aardbei
- Framboos
- Bramen
- Kers
- Rode bessen, aalbessen
- Blauwe bessen, bosbessen
- Anders
0 stemmers
Maar een blauwe bes is geen rood fruit?
het is niet letterlijk rood maar valt volgens mij wel onder rood fruit
Ja dit haha, ik zat nog te twijfelen of ik er wat bij moest zetten ![]()
Maar ik zie ook dat ik “rode fruit” ipv “rood fruit” had gebruikt dus dat is misschien ook wel verwarrend
Ik vind die blauwe bessen van de AH in die 300 gram-bakjes zo goor groot trouwens ![]()
Ja ik ook! Mijn vriend snapt niet dat ik die ‘lekkere verse’ niet wil, maar de diepvries bio blauwe bessen wil van de AH. Die zijn lekker klein en niet van die melige knikkers.
Ik vind rood fruit lekker maar het is wel heel erg erop of eronder qua smaak vind ik. Van een appel of banaan ben je eigenlijk altijd wel zeker van de smaak vind ik. Niet altijd zin in die gok voor 400,- per bakje oid
Ik vind goede bramen mss eigenlijk wel de winnaar, maar voor 5 euro krokante zure krijgen is me het nog niet waard haha. Blauwe bessen zo hoog vind ik echt verbazingwekkend.
Aardbeien zijn dan, op dit moment dan, het veiligst. Met Lambada als hoogtepunt.

Ja, als een product in de reguliere supermarkt biologisch verkrijgbaar is, koop ik het biologisch. Vorig jaar nog nauwelijks. Maar na het weer lezen over alle bestrijdingsmiddelen enzo… en 2 kleine kinderen, voel ik mij fijner bij biologisch. Wel grotere aanslag op de portemonnee. Maar lange leve 10% korting van AH premium.
Nee, niet meer want dat deed ik al best lang.
@Mexi het bio assortiment van de Lidl groeit ook gestaag! Was laatst nog een leuke podcast over:
Ja dat is ook gewoon een ander soort fruit! Blauwe bes vs bosbes. Om een of andere reden staat er blauwe bes op de doos terwijl het over bosbessen gaat. Bosbessen zijn de lekkere. Die zijn ook vanbinnen volledig blauw, terwijl blauwe bessen alleen aan de buitenkant blauw zijn.
Ben paar maanden geleden van supermarkt gewisseld en koop nu alles bio als er een biovariant van is bij de Lidl. En producten die ze überhaupt niet hebben bij Lidl koop ik bij de ah. Eerst ging ik naar de Dirk en wat ze daar niet hadden kocht ik bij ah en lette niet op bio. Had laatst gekeken hoeveel duurder het nu is en dat is ongeveer €15 per week duurder. (Doe voor 2 vega mensen boodschappen dus 80% van de boodschappen is groente, fruit, peulvruchten, zuivel. Brood en kaas koop ik niet in supermarkt). Het is dus wat duurder maar omdat ik vind dat ik überhaupt weinig aan boodschappen uitgeef vind ik het echt prima en het ook waard
Ik wil ze allemaal! Echt haast een onmogelijke keuze.
rook jij? sigaretten bedoel ik, geen wiet/vape/crack etc.
- ja, vast
- ja, gelegenheidsroker
- nu niet, vroeger wel
- nu niet, vroeger ook niet
- anders?
0 stemmers
rip marlboro white mint ![]()
Op festivals een mint sigaret. Denk dat ze op 2 handen te tellen zijn ![]()