Omg oriflame, was helemaal vergeten dat dat bestond. Ik vond dat wonderpotje als kind altijd helemaal fantastisch, zo’n klein roze cute potje.
Heb jij producten van oriflame?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Omg oriflame, was helemaal vergeten dat dat bestond. Ik vond dat wonderpotje als kind altijd helemaal fantastisch, zo’n klein roze cute potje.
Heb jij producten van oriflame?
0 stemmers
Ik heb nog zo’n roze potje, lekker als lippenbalsem ![]()
Ik kom er nu pas achter dat oriflame nog steeds bestaat. Misschien nog eens een voorraad van die wonderpotjes bestellen haha
Ja en ze hebben allemaal nieuwe smaken/kleurtjes zie ik.
Dat oriflame is toch ook een pyramidscheme?
Zijn bij jou de supermarkten open vandaag?
0 stemmers
Ik ben onverwacht even in een dorp en ik denk nooit na over al die christelijke feestdagen of zondagen omdat in de stad gewoon alles altijd open is maar help er is hier geen enkele supermarkt open?! Voelt echt illegaal! Moet nu een half uur naar de stad fietsen omdat ik niks in huis heb ![]()
Ik zou eigenlijk wel terug willen naar 1 dag per week winkels dicht en dat er dan wel 1 supermarkt open is ofzo, maar geen gewone winkels.
Dit is mijn angst
Is een beetje net zoals met die dildoparty’s dat ze aan huis komen
Hier in België is EINDELIJK het wekelijkse maximum aantal openingsuren afgeschaft dus ik ben heel blij dat ik binnenkort mezelf niet voor 12u meer uit huis moet slepen om naar de AH te gaan ![]()
Oh vreselijk idd ik snap niet hoe duitsers nog leven. Dat is toch zo gehandicapt als alles maar dan ook alles dicht is 1 dag in de week. Is toch niet meer van deze tijd. Ben al heel lang niet meer in berlijn geweest maar ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat alles dicht is daar nu. Krijg ook altijd een error als ik op een zondag in duitsland ben.
Ik vind het juist heerlijk! Ff een dag dat die hele allesvernietigende consumptiemaatschappij even stil staat. Beter voor het milieu en voor ons. Als ik op zondag niks kan doe ik ook niks en I love it
.
Ik moet er niet aan denken om zaterdag al eten te moeten bedenken en kopen voor zondag ![]()
Je went er snel genoeg aan. Ik weet dat vandaag (en morgen) alles hier dicht is, dus ik zorg dat ik genoeg eten in huis heb, is niet heel lastig ![]()
Ik fietste dit klote eind dus helemaal, en toen gebeurde er iets ontzettend afschuwelijks: mn spotify stond op een happy playlist en toen kwamen ineens the Basketballs die van die vreselijk slechte covers in een soort Elvis style maakten van alle popnummers. Vooral umbrella van Rihanna hebben ze totaal verpest
0 stemmers
Ja precies altijd maar kopen kopen kopen. Maar goed ik woon in midden in de stad dus is gewoon eigen belang. Zo lekker als het rustig is ![]()
Is naar een categoriaal gymnasium gaan slecht voor je ontwikkeling?
0 stemmers
Ja winkels zou ik ook nog wel prima vinden, ik ga toch nooit “shoppen” maar een supermarkt is toch een soort van basisbehoefte en als je in een miljoenenstad als berlijn bijvoorbeeld niet eens naar de supermarkt kan op zondag. Dat is wel ouderwets.
Hebben nog meer landen in europa dat zoals duitsland?
In Oostenrijk in de bergen. Elke vakantie vergeten we dat weer ![]()
Ik zit hier een beetje tussenin, ik vind sommige liedjes wel catchy en word er wel vrolijk van. Er is muziek die ik minder graag luister. Maar ik zou geen album kopen en ik hoef er niet per se heen als ze komen optreden