Ik ben bijna 10 jaar geleden gestopt maar heb zo af en toe echt nog wel zin in een sigaret. :’)
Al lang niet meer, maar vroeger als student viel ik in de categorie gelegenheidsroker.
I was todays year old dat ik dit leerde 🫠🫠🫠
Wat ik gek vind is dat de formaten zo anders zijn. Ik koop nu dus maar de in verhouding duurdere 150 gram:
Ik heb ook het idee dat die grotere bessen er sinds kort zijn. Of was dit altijd al zo?
Ik koop dus altijd deze bio. Maar dat zijn dus bosbessen maar worden als wilde blauwe bessen verkocht blijkbaar. Ze zijn nu alleen tijdelijk niet verkrijgbaar bij mijn appie ![]()
Ligt eraan waar ze vandaan komen. Ze komen nu uit Marokko en in mijn ervaring zijn die veel groter dan wanneer ze uit Europa komen.
Dit zijn toch die mini besjes? Althans ik had deze laatst en vond ze echt mini.
Hier team framboos ![]()
Ja ze zijn heel klein. Verder ben ik ook team framboos en team aardbei, maar dan wel vers en precies goed van smaak. Framboos niet te zuur en aardbei niet waterig maar vol van smaak.
- Mooi
- Kneiter lelijk
- Het gaat
0 stemmers
wel crack idd
@Schaakmat mensen kopen gewoon om door te verkopen, niet omdat ze het mooi vinden. Het is een samenwerking met een mega duur merk, Audemars Piguet, die horloges kosten al snel een ton ofzo.
O, als het daar over gaat dan verandert dat wel mijn antwoord /s
En naar aanleiding van mijn poll:
Volgens mij is die horloge geeneens limited edition
De bondgenoten?
- Ik kijk dat
- Ik keek dat
- Ik heb geen idee wat dat is
- Nooit gezien maar hoezo is dit 24/7 bezig?
0 stemmers
Snap er echt geen hol van, zie het soms bij Defano maar het loopt al eeuwen (jaren?) en iemand had 100k gewonnen zag ik op insta maar het programma gaat gewoon door. Ook geen idee of ze iets moeten doen of dat het Utopia 2 is?
Enige wat ik door Defano weet is dat ze allemaal vreemdgaan??
Ja ik snap überhaupt niet wat ze moeten doen; dacht eerst een soort gouden kooi dat de langstblijvende wint maar ze doen ook geen opdrachten of iets volgens mij. Zijn allemaal niet leuke mensen die ruzie maken of neuken.
Zouden het allemaal handelaren zijn die ze niet mooi vinden?
Ik vind die roze en witte versie echt nice maar ik ben geen mens dat uren in een een wachtrij gaat staan voor wat dan ook.
Ik kijk dat want ik zocht een dom programma om elke avond te kijken wanneer ik op de hometrainer bezig ben. Ik verlies meer hersencellen dan vetcellen haha het is echt een gek format met nog gekkere mensen.
Ik heb (bij mijn schoonmoeder) wel eens een aflevering meegekregen en ze moeten wel allerlei opdrachten doen geloof ik, zijn ook opgedeeld in teams die tegen elkaar strijden. Maar hoe het precies allemaal werkt weet ik ook niet, heb meer op mijn telefoon dan naar de tv gekeken
Vind jij het ook niet fijn om je waterfles in een toilet te vullen?
- Ja, heb ik ook
- Nee, geen last van
0 stemmers
Heb het maar even gegoogled en kennelijk is het een spin-off van ‘een jaar in je leven’ waarin Talpa mensen een jaar opsloot in een loods in Lelystad (zitten de bondgenoten nu ook) en als je er een jaar inwoonde dan kreeg je een prijs ofzo.
Heeft John de Mol een zieke kink waarbij hij mensen opsluit (gouden kooi, Utopia, jaar van je leven, bondgenoten)?
- Nee is een normale man
- Nee de deelnemers zijn gewoon gek
- Ja echt een zieke man
- Ja en de hele familie de mol is kkziek
0 stemmers
Ja er zijn 4 bondjes van 4 mensen en gedurende een maand ofzo strijden ze voor punten, ze betalen ook boodschappen en belletjes, bezoeken van thuis daarvan dus zorgt voor drama. Na een maand staat die stand vast moeten ze knock offs spelen, de laagste 2 tegen elkaar en dan steeds een ronde verder. En degene met de meeste punten hoeft maar 2 vragen geloof ik goed beantwoorden en dan zit je met je bondje in de finale. In de finale komt 1 persoon die door het bondje gekozen is en 1 die door de meerderheid van de groep gekozen wordt. Die finale rekken ze zooo uit over meerdere dagen en de winnaar wordt elke maand gelekt. Wel een flinke prijs, een ton elke maand.
Maar er zitten toch aparte mensen tussen… vreemdgaan op tv meerdere personen, toxic relaties, mega egotrippers… mensen die over iemand roddelwn en dan glashard ontkennen en iemand anders beschuldigen. De vragen in de quiz zijn vaak basisschool niveau. Sommige opdrachten die ze moeten uitvoeren zijn wel leuk, parcours lopen met een robot hondje of bonbons maken laatst.
Oja van het bondje dat uiteindelijk verliest moet er 1 iemand naar huis.
Lol niemand heeft gevraagd om mijn samenvatting maar hier is ie toch.