Ik ben er redelijk van overtuigd dat de ultrarijken zo verveeld zijn in het normale leven dat ze met regelmaat bizarre dingen doen om maar wat dopamine te krijgen.
De ultieme bevestiging kwam bij het programma Dansmarathon
Wie is de kutste mol:
- John
- Johnny
- Linda
- Al deze mollen
- Je bent nog een mol vergeten:
0 stemmers
Je bent de veenmol vergeten
De veenmol is een insect, John is een parasiet.
Ook toen ie dat knikkerprogramma van een jongen met autisme had gestolen en hem niet wilde betalen.
Sorry wat is er mis met Linda? @Mrs.Fraser ook. Ik vind haar altijd zo sympathiek overkomen maar mijn referentiekader is Gooische vrouwen en de Linda
.
Big Brother kwam ook van hem toch?
Man heeft al bijna zn 30 jarig jubileum met dit soort programmaâs ![]()
Vieze vieze Jeroen.
Als je bij zoân man blijft en goedpraat wat hij heeft gedaan dan ben je ook kut.
@Kusjessoldaat dit dus
En ik ben ook wel beetje klaar met dat altijd willen afvallen en toch weer blij met je lijf en dan toch weer willen afvallen en zo door
Ja ze heeft iets heel treurigs daardoor, maar dat vind ik van veel vrouwen van die generatie die niet kunnen loslaten dat ze niet dun zijn en daar enorme complexen over hebben. Vind dat op grote leeftijd altijd iets gĂȘnants hebben. Het is maar een lichaam, je bent toch meer dan dat.
Ik zapte hier voorbij en toen was de vraag hoeveel km de Tour de France in totaal per jaar is. En toen dacht de ene groep iets van 300km oid?
ik weet niets van wielrennen en volg de TdF niet maar met een beetje logisch redeneren kun je toch wel bedenken dat die mannen niet 3 weken lang even een gezellig toertje van welgeteld 15km per dag rijden ![]()
Haha, ik hou echt van die grote bessen. Zoek ze er altijd op uit.
Ja en ze had toch zoân rare filter toen ze in een tv programma zat? Ik vind dat echt heel sneu om jezelf en ouder worden zĂł slecht te kunnen accepteren. Zij zet hoe ze eruit ziet zo centraal in haar werk, ook met die eeuwige covers van haar tijdschrift enzo. Terwijl ik dan ook denk ja maar schat je bent niet beroemd geworden omdat je uitzonderlijk knap bent oid? Ga naar een goeie therapeut ipv dit?
Sorry ik zag net een foto van tyfoon op insta en ik denk dan toch elke keer HĂ DAT IS GLENN DE GOEDE VRIEND VAN CYNTHIA en dat maakt m toch meteen niet cool
- Ik vind hem wél cool
- Ik denk ook Ohja dat is Glenn uit Zwolle
- Ik vind hem niet cool maar dat staat los van Cynthia
- Wie de hel zijn Cynthia en Glenn
0 stemmers
Het was vooral Cynthia die dĂĄcht dat ze matties was met hem en daardoor dacht dat zĂj ook cool was toch
Ik denk dan terug aan mân middelbare school waar hij kwam optreden en vind hem niet cool. Toen ook niet.
Ik denk vooral altijd aan dat hij een grote privacy activist was vroeger blijkbaar en daar vaak over vertelde, daarna was ie een tijdje niet op mân radar en toen opeens zat ie in een reclamespotje voor 5G hahahaa
Hahahaha ik ga stuk om je mood vandaag, kk-mollen en GLENNN hahaha. Ik vind hem echt zoân DWDD-artiest. Heb het idee dat hij ook alleen maar altijd op zân blote voeten dat dansen op mân graf-lied zingt.
Is dit een belediging?
- Ja
- Nee
- Ik heb hier geen beeld bij
0 stemmers
Haha het is op zân minst een eigen diersoort toch.