Een belediging die tegelijkertijd helemaal kloppend is.
Duffe associaties heb ik. Het is geen zang geen rap, spoken word? Moeilijke muziek, paste helemaal bij pretentieus links met de tijd mee willen gaan-dwdd
Hahah ik bedoelde typhoon!
Sevn zal die avond met enorme verwarring naar huis zijn gegaan met de vraag waar ze in hemelsnaam waren en hoe ze daar terecht waren gekomen ![]()
Ik vind m’n vriend weinig vervelende eigenschappen hebben, maar hij kijkt wel al zeker 2 jaar elke dag Bondgenoten
haha, meestal gelukkig niet in mijn bijzijn maar tijdens het sporten. Hij keek ook altijd Utopia. ![]()
Ik zou er eerlijk gezegd best van willen kunnen genieten, maar ik kan gewoon NIET naar domme/simpele/achterlijke mensen kijken op tv, ik kan daar niet bij ontspannen, ik raak daar helemaal geïrriteerd van, kromme tenen en ogen rollen en zuchten, haha. ![]()
Nav het nieuwe seizoen Hunted VIPSSSSS
- Ja vaak
- Ja wel eens
- Nee never
0 stemmers
Ken je iemand die voortvluchtigen van Hunted hebben geholpen met een lift, slaapplek etc etc?
- Ja ikzelf
- Ja iemand
- Ja meerderen
- Nee ken ik niet
0 stemmers
Zo ja, wie wat waar??? Ik ben zo benieuwd naar verhalen hierover maar echt nog nooit ook maar gehoord dat iemand iemand kent die dat heeft meegemaakt
- Ja sws
- Ligt er wel aan wie
- Nee dag
0 stemmers
- Ik ken dit allemaal niet
0 stemmers
Ik hou van Videoland simpele/domme/achterlijke mensen maar ik hou NIET van sbs6 simpele/domme/achterlijke mensen. Ik vind dat een heel duidelijk verschil.
Jij?
- Ik zie en deel je visie
- Ik zie je visie, deel deze niet
- Ik zie je visie niet en deel deze dus ook niet
0 stemmers
Nee ik kan helaas ook echt niet tegen MAFS en EOTB en dat soort zooi.
De vader van een vriend van mijn ex, die man wilde de twee deelneemsters verstoppen in zijn camper die op de oprit stond. Werden toen wel gevonden. Die man deed wel vaker verstoppen want die werd diezelfde zomer opgepakt in Duitsland toen hij zijn ‘werk’ als mannetje die huurauto’s terug reed deed en bleek dat hij in die auto de nodige kilo’s verdovende middelen had verstopt.
Ze kwamen daar overigens eerst zonder camera aan de deur om te vragen of men wilde helpen, en als je dat wilde moest je een overeenkomst ondertekenen waar je dus toestemming geeft voor het binnen komen in je huis door die hunters en ook het door je telefoon kijken etc.
Dat vind ik ook afschuwelijk, de wanhoop van die mensen om dan maar met een volslagen onbekende te trouwen vind ik echt heel erg. Blijf gewoon ongehuwd joh.
hebben jullie get the fuck out of my house gezien?
- ja was amazing
- ja neutraal
- ja maar vond het kut
- nee
0 stemmers
dat programma + de dansmarathon zijn wel mn favo’s van de afgelopen jaren in zegmaar het post gouden kooi/dames in de dop/ik heb het nog nooit gedaan tijdperk. ook wel het enige qua dat soort programma’s dat ik nog heb gekeken denk ik. en get the fuck out of my house duurde ook gewoon kort en niet zo raar lang als utopia en bondgenoten, veel meer strijd ook veel leuker
moet echt regelmatig denken aan dat ene joch dat alleen nog maar heen en weer schuifelde wat eigenlijk volgens de regels helemaal niet meer dansen was
echt een koortsdroom, al die kapotte oververmoeide mensen op t einde
Typhoon en bijvoorbeeld Snelle zijn echt van die artiesten waarvan ik echt denk dat er op een bepaald moment een marketingteam in een kamertje heeft gezegd dat er meer te verdienen viel met andere muziek.
Ik wil nu graag opbiechten dat ik Typhoon 1x live heb gezien met zijn band (12 jaar geleden ofzo?) en dat dat best wel vet en vermakelijk was, haha. ![]()
Ik denk dan altijd aan zo’n interview hij vertelde dat hij als zijn vrouw ruzie hebben, ze altijd samen gaan bidden en dan is het weer goed
Ik heb Typhoon ook een keer op zien treden in het bezette Maagdenhuis en dat was ook vet haha maar moeilijk te rijmen met BFF van Cynthia
Als ouder zijnde blowen in het bijzijn van je 15/16 jarige kind
- Kan nooit
- Kan incidenteel wel
- Kan prima
- Kan zelfs al op jongere leeftijd, boeie
0 stemmers
Ik las bowlen en dacht: hè? Is het zo suf dat het ongepast is om te doen in bijzijn van je kinderen?
Hoeveel bijen heb je dit jaar al gezien?
- 0
- 1-5
- 6-10
- 11-20
- 21-50
- 51+
0 stemmers
Hoeveel kinharen heb je al bij jezelf gespot?
- Ik heb geen kinhaar
- Ik heb geen kin
- Één
- Meerdere
0 stemmers
Ik eentje en hij was ook echt keihard wtf hoezo heb ik daar een haar gehad??? Is dit nu onderdeel van mn leven?
- Nee dit was one and done
- Nee zie het meer als koortslip, het komt soms
- Ja, nu heb je altijd een kinhaar
0 stemmers