Ik heb zelf nog geen gespot, maar bij vrouwen om mij heen zijn ze ook altijd keihard en zwart. Ook als ze blond zijn. Is het niet sowieso hormonaal?
Ik had er genoeg om ze weg te laten laseren. ![]()
Nouja “altijd een minnaar”: soms kijk je in de spiegel en zie je niks, dag erna ook niks en dan past boem zie je er eentje opeens van 1 mm maar dan net te klein om met je nagels te kunnen uittrekken maar wel groot genoeg om te worden opgemerkt door iemand die naast je zit in verkeerd licht ![]()
Haarzakjes gaan 1000 keer mee ofzo? Dus die uitgevallen haren in mijn wenkbrauwen zijn voorgoed weg na de 00s en trendy dunne wenkbrauwen, maar die kinharen opsporen/opeens ontdekken, tja dat is wel tot je dood onderdeel van je leven.
Edit: minnaar ipv kinhaar ![]()
Er werd ook al kinderen van gemaakt maar daar kun je iig nog voor kiezen dat het geen onderdeel van je leven tot je dood is👍🏽
Ja vriendin appte me net toen ik klaagde over de kinhaar dat zij nu altijd een pincet bij zich heeft want volgens haar komen ze INEENS op als je ergens bent met licht waarin het heel erg opvalt.
Ha ja ik kan dus gek worden als ik er eentje heb gespot in de tl verlichting en ik moet nog de hele dag onder de mensen zijn en ik hem er niet uit krijg met mijn vingers ![]()
Ik had er een stuk of 5 en als ik er eentje wegplukte dan kwam de volgende weer en soms ging ik pielen met de pincet, omdat ik 'm er niet uit kreeg en dan zat ik met een zwarte kinhaar en een rode plek van het wroeten.
Ondanks dat het er maar 5 waren, heb ik ze laten laseren. Was echt een goeie beslissing.
Ja die dingen zijn er INEENS en dan zijn ze ook meteen lang en dik, echt zo irritant
Ja en ik kan er dan echt niet vanaf blijven, zit ik de hele tijd mijn kin te aaien tot ik ze kan plukken. Dus ik heb nu ook vaak een pincet in de buurt.
Ik ben slechts begin dertig en dit heb ik al mijn halve leven! Heb jij dit nu pas?
Linda had ook eens een idee voor een tv-show waarin ze dan stiekem bij mensen thuis zouden meekijken en die mensen er dan tijdens de liveshow achter zouden komen dat ze op tv zijn.
Ja!! Ik ben al langer bekend met snorharen haha maar de kin is echt nieuw.
Ja dit zou ik ook moeten doen, als ik er eenmaal een voel blijf ik skin picken ![]()
Wtf dat zou echt een ramp zijn als je als een halve gare op de bank ligt in je zwerver look en er dan ineens 500.000 mensen kijken naar hoe jij in je neus peutert ![]()
![]()
Haha ik heb ze niet geteld, het zouden er best meer dan vijftig kunnen zijn, maar ik zie echt uitzonderlijk veel bijen in mijn tuin dit jaar. En veel lekker dikke hommels.
What in the Truman Show
Is echt zo. Ik heb voortaan ook altijd een pincet op werk bij me. Je ziet ze goed in de autospiegel!
Niet op mijn kin, maar op mijn wangen ![]()
Geen kinhaar, maar kan mij eigenlijk niet herinneren dat ik dit ooit bij andere mensen heb gezien? Van die verdwaalde haartjes op de kin.
Hebben jullie ‘verdwaalde’ haartjes op je lichaam? Bijvoorbeeld 2 cm van je wenkbrouw ineens één haartje of een paar kinharen terwijl daar verder niks groeit.
- Ja
- Nee
- Geen flauw idee
0 stemmers
Wat doen jullie ermee?
- Weghalen
- Soms weghalen
- Laten zitten
0 stemmers
Is het ooit iemand anders opgevallen? Voor zover je weet.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Valt het jou weleens bij anderen op?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Duizend keer?! Ik heb de laatste tijd gemerkt dat mijn ene kinhaar niet meer terugkomt, dus blijkbaar heb ik die duizend keer uitgetrokken. Vind ik toch een beetje verdrietig voor die ene cel die dacht dat ik een weelderige baard nodig had in mijn leven ![]()
Ik heb als kind/tiener zo’n drie keer in mijn leven een armhaar gehad die uit het niks bizar lang was. Maar echt 4/5 cm. De laatste keer dat ik die haar weer opeens vond was ik een jaar of 14 denk ik. Vond het altijd zo raar.
Check nu nog steeds eens in de zoveel tijd of ik ergens één lange arm haar heb.