Stel je persoonlijke vraag #58

Hoelang heb jij je bank al?

• <1 jaar
  • 2-3 jaar
  • 4-6 jaar
  • 7-10 jaar
  • 10+ jaar

0 stemmers

Heb je wel eens met zo’n waterstofzuiger ding je bank schoongemaakt?

• Nee nooit maar eigenlijk wel nodig
  • Nee ik kan mijn hoezen gewoon wassen
  • Ja 1 keer
  • Ja vaker

0 stemmers

2 likes

Kat die dol is op modder, aarde, water en graven dus elke maand maak ik de bank schoon :sob:

1 like

Heb je zo’n waterstofzuigerding?

• Ja
  • Nee, maar weleens gehuurd of geleend
  • Nee en nooit gebruikt

0 stemmers

1 like

Gewoon nee

11 likes

& @chuckie thanks voor jullie antwoorden! Ik weet dat ik de lat echt veel lager mag leggen qua schoon, want ik ben ook in vieze huizen geweest en vond dat altijd wel acceptabel! En de vorige mensen die ik hoste waren dus een stel en een stel met een kind, dus dan is de sfeer ook anders dan 1 op 1. En dat verhaal over een nationalistische Rus zou ik ook heel stom vinden! En idd altijd je gevoel volgen! Vooral als je al twijfeld en dan blijkt het idd tegen te vallen.

En mochten jullie trouwens ooit naar het noorden fietsen!

Ik heb ook net besloten dat ik gewoon niet ga hosten tot die kat weg is. Ik zit nu weer op het balkon en de deur moet al dicht natuurlijk, maar die kat heeft weer 10 minuten gemiauwt vanuit binnen. Dit klinkt echt overdreven maar ik voel me gewoon minder vrij in mijn huis :joy:

1 like

Ik heb mijn vorige bank wel eens schoongemaakt met zo’n waterstofzuiger, deze nog niet. Is erg satisfying :grin:

2 likes

Ik keek deel 2 van bolle jos (ik kan nog steeds om die naam lachen zo suf voor een blijkbaar grote crimineel) dit jaar nog wordt opgepakt?

• Ja dat moet wel
  • Wie is dat
  • Nee lukt ze niet

0 stemmers

2 likes

Zit hij niet ergens in Senegal?

1 like

Neukt ie de dochter van de president kunnen mensen nog steeds niet onthouden dat het Sierra Leone is!!!

22 likes

Hij was in Sierra leone gespot in een kerk en daar is hij getrouwd met de dochter van de president. Hij heeft daar 3 kinderen mee.

2 likes

Ja godver misschien omdat ik door Lousje Senegal in gedachten had :joy:

4 likes

Hoe krijgt ie het ook voor elkaar zo vetzak brabo. Love it hoe die mensen uit sierra leone zeggen “boil jos”. Zo grappig

1 like

Zij is een vetzak Amerikaan (daar geboren en opgegroeid) dus ik denk dat ze elkaars level zijn.

3 likes

Echt gemiste kans dat ze ‘m niet als bijnaam sos Jos hebben genoemd

15 likes

Ik geloof nu al zes jaar. En we hebben hem voor €50 via marktplaats gekocht! :laughing: We overwegen al
eeuwig lang een nieuwe bank te kopen, maar met een peuter en binnenkort weer een baby in huis, stellen we het toch telkens weer uit. 🫠

1 like

zouden jouw ouders je denk je als ze er mee weg zouden komen, jou als kind in Portugal geblinddoekt hebben achter gelaten terwijl ze zeiden dat je speelgoed moest zoeken?

• Nee (saai)
  • Ja; openlijk
  • Ja; heel sneaky
  • De één wel de ander niet

0 stemmers

1 like

Ik vind dit zo’n zielig verhaal, arme kinderen.

6 likes

Mijn vader niet. Mijn stiefmoeder echt 10000% als ze de kans had gekregen. Die heeft een keer een poging gedaan om me te laten verdwalen in een bos en me eens ‘per ongeluk’ in een meer geduwd toen ik nog niet fatsoenlijk kon zwemmen.

6 likes

Wow wat heftig! Spreek je haar nu nog wel?

1 like

Oh zeker niet. Ze is ook gelukkig al heel lang niet meer mijn stiefmoeder. Maar echt 0 behoefte om haar ooit nog te zien of spreken. Hooguit op haar begrafenis om in stilte een feestje te vieren.

6 likes