Stel je persoonlijke vraag #58

Wanneer je je dochter meeneemt naar de kapper of nagelsalon zien we dit niet als een probleem, terwijl dat op een bepaalde manier ook onnodige behandelingen zijn. Met botox worden lijntjes minder zichtbaar en de kapper verft je haar. Misschien hoef je het niet zo zwaar te maken, toch?

1 like

Ik vind dit eigenlijk wel een mooie vraag om over na te denken :grimacing: waar leggen we de grens.

5 likes

Ik denk dat je er als ouder sowieso niet onderuit komt dat wat jij doet (in t algemeen) een norm wordt voor je kinderen. Die kan je als kind later wel weer van je af zetten, maar is wel je basis.

9 likes

Mijn club heeft alleen maar barre tijden, heb vorig jaar bijna 300 euro voor een seizoenkaart betaald en alleen maar slecht voetbal gezien :pensive: en dit jaar gewoon weer verlengen he

1 like

Ja, dat is ook waar, ik ben ook blij met mijn eigen gezicht haha en ik hou ook van make-up opdoen en dat doe ik elke ochtend aan de ontbijttafel. Zij vindt het ook leuk om soms wat blush op te doen en te spelen met make-up en dat vind ik ook heel leuk.

Ik ga er eens wat meer over nadenken om het haar toch eens te vertellen!

Er was ook een aflevering waarbij die kerel zijn eigen grafsteen meenam vanuit Nederland, en vervolgens een spier in zijn arm scheurde bij het sjouwen ervan waardoor hij niet eens mee kon klussen. Echt goud was dat haha

3 likes

Wacht even. Zijn EIGEN grafsteen?

2 likes

Ik kende iemand die zijn eigen urn alvast op zijn schouw had staan. En die was nog niet gegraveerd, want dan zou de sterdatum er anders uitzien dan de geboortedatum.

Familie in Eindhoven en psv dominantie in de late jaren 90 (en nu :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:)

Maar wel ooit als 5 jarige gekozen en altijd ā€˜fan’ gebleven, heb nooit geswitcht in de mindere jaren.

Maakt dat het een beetje acceptabeler?

Edit: de meeste Ajax fans hier komen toch ook niet uit Amsterdam? De grote 3 clubs hebben allemaal fans door het hele land volgens mij.

5 likes
Bewaar jij koekjesblikken?
  • Nee gooi ik weg
  • Koop ik nooit
  • Ja, daar doe ik andere koekjes in
  • Ja, gebruik ik voor andere spullen

0 stemmers

Bij ons thuis was het vroeger dus exact deze meme:

27 likes

:innocent:

10 likes

Hier hebben we zo’n traditie met een deel van de familie dat we elkaar zelfgebakken koekjes geven met de kerst. Als we dan zo’n blik krijgen, dan doen we het jaar daarop onze zelfgebakken koekjes daarin die we dan inclusief blik weer teruggeven. Soms, bij ruimtegebrek, geven we het blik al eerder terug aan de persoon van wie we hem hebben gekregen.

12 likes

Ja dit was zo bizar! Maar was het niet een vriend van hem die die grafsteen tilde of hijzelf? En ging er ook een vriend van hem mee volgens mij die alle kutklusjes moest doen en daar ook helemaal niet op z’n plek zat voor m’n gevoel.

1 like

Ik heb ooit als Feyenoordfan een PSVshirt gekocht voor een vriendin, omdat ik het niet vond kunnen dat ze geen shirt had van haar team. Sindsdien is PSV al 3x kampioen geworden en ik wil niet bijgelovig zijn maar ik geloof wel dat dit mijn schuld is.

18 likes

Een (voormalig) npo kids programma dat gebruik maakt van een ai presentatrice

• Prima toch
  • Fout

0 stemmers

Dat programma, gericht op kinderen 6-12 exclusief aanbieden op TikTok

• Prima toch
  • Niet TikTok stimuleren onder die doelgroep pls

0 stemmers

zou jij als kind hebben gezien dat deze vrouw helemaal niet bestaat?

• Ja is duidelijk
  • Nee zou me best wel fucken want hoe weet je wat wel of niet echt is

0 stemmers

1 like

En waarom dan kiezen voor zo’n 13 in dozijn blonde meid als je alle opties hebt???

26 likes

We kunnen dit allemaal ook gewoon niet doen he. Kap hier gewoon mee.

19 likes

Ik had vorige week per ongeluk grapefruits gekocht in plaats van sinaasappels en begin ze na vijf dagen dagelijks eten lekker te vinden. Dus tijd voor themavragen…

Eet jij weleens verse grapefruit?

• Ja
  • Nee
  • Nooit gegeten, wil ook niet
  • Nooit gegeten, maar wil wel

0 stemmers

Vind je grapefruit lekker?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Eet je grapefruit met suiker?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Hoe eet jij grapefruit?

• Pellen en dan partjes eten
  • Pellen en dan bijten als een appel
  • In partjes snijden en dan happen
  • Door de helft snijden en dan lepelen
  • Verwerkt in een maaltijd
  • Als drinken, bijvoorbeeld een sapje of smoothie
  • Anders, namenlijk…

0 stemmers

2 likes

Heeft Emma heesters het niet ooit gepresenteerd, want volgens mij hebben ze 90% van haar gezicht gejat voor deze ai.

5 likes

Die TikTok corona-kleren ook :sob:
Sowieso dat een paar oude mannen die prompt hebben ingevuld

4 likes