Stel je persoonlijke vraag #58

Zwanen zijn sterk genoeg om je arm te breken en eenden niet?

1 like

Zwanen zijn agressief en mannetjes eenden zijn verkrachters met rare piemels?

3 likes

Ik kies voor eend want dan heb ik een kurkentrekker penis

1 like

(Sorry dit boeit niemand maar maakt me gelukkig oké laat me)

Ik net in de appie:

Wilde vandaag niet koken en was laat en zag verse pizza voor vandaag, was €6,9 nu €2,05

Wilde morgen een soort wraps maken met vega of normale kiptenders, want wilde een vriend graag eten, zag ik ze met datum van t/m morgen van €5,5 voor €4

Wilde ook nog ergens burgers eten, zag ik 4 tofu burgers met datum t/m overmorgen van €4,60 voor €1,40

Gewoon €9,55 bespaard op dingen die ik toch al wilde eten. Ben echt een gier want ik leef hier echt van op nu eten zo duur is.

54 likes

Moet je wel een mannetjes eend zijn. Als vrouwtjes eend ben je zwaar de sjaak.

Dan maar een agressieve zwaan.

Het lijkt me zo leuk om een podcast over films en de geschiedenis daarvan te maken, maar geen zin in :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Die hoge kortingen zijn echt chill maar bij verse producten is dat vooral na 6 of 7u ofzo?

Ik word er vooral blij van als ik koffiebonen of olijfolie ofzo met veel korting haal😆

Ja klopt maar ik doe graag mn boodschappen ergens tussen 6 en 8 omdat er dan bijna niemand is, heerlijk.

3 likes

ja en de koopzegels gelden over t bedrag voor de kortingen

echt binnenlopen

10 likes

Wtf ik doe niet aan koopzegels maar gratis geld?!

Ik vond laatst stapels met impossible burgers, vega balletjes en worstjes en die zijn zo lekker! Allemaal voor een euro ipv vier euro!

10 likes

Koopzegels is überhaupt gratis geld

8 likes

Ik krijg opeens zieke appie FOMO

al had ik hier laatst wel de ~gouden handscanner~ waarvan het me zeer onduidelijk was wat het betekende maar ik was net verhuisd ook en echt groots aan het inslaan, bleek ik bij het afrekenen 10% korting op alles te krijgen, dat was ook fun

25 likes

Zo nice! Hier kreeg ik een pak chocolade koekjes. Was ik ook blij mee trouwens

Oh dit is zo slim om mensen aan het handscannen te krijgen! Ik dos het ook wel eens via m’n telefoon (en ben dan paniekerig alsnog alles aan het checken in mn mandje omdat ik vast meerdere dingen vergeten ben te scannen). Ik wil nu ook de Gouden Handscanner!

1 like

Gaat Koeman straks een belachelijk slechte selectie presenteren?

• Nee ik vertrouw in het kunnen van Ronald Koeman Sr.
  • Ja vast weer Weghorst mee en dat level spelers
  • ???
  • Ik ben Belg en hoop dat jullie eerder stranden dan wij

0 stemmers

1 like

Wat is jouw favoriete voetbal club?

• PSV
  • Fc Utrecht
  • Feyenoord
  • Ander Rotterdams team
  • Iets anders Brabants
  • NEC of NAC
  • Iets Fries
  • Groningen
  • Iets Limburgs
  • Twente
  • Iets anders Overijssels/Gelders
  • Een kleine club

0 stemmers

1 like

Vergeet je Ajax nou expres lol :joy:

9 likes

Nee er staat toch ‘een kleine club’, toch leuk dat ze de voorronde van de conference league in mogen :star_struck:

24 likes

Haha mooi dit

2 likes